جشن بریتیش کلمبیا grads 2020

محتوای مقاله در ادامهMichael O'Flynn است که فارغ از سنت توماس آکویناس ، ارسال عکسMichael O'Flynnسنت توماس آکو

توسط MASTERNEWSS در 30 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه


Michael O'Flynn است که فارغ از سنت توماس آکویناس ، ارسال عکس

Michael O'Flynn

سنت توماس آکویناس, North Vancouver

در پاییز مایکل امیدوار به عبور از کشور با ماشین یا قطار یا هواپیما (هر آنچه در آن طول می کشد!) برای حضور در دانشگاه Acadia در Wolfville, Nova Scotia. او به نظر می رسد به جلو به آغاز لیسانس خود را در حرکت شناسی به عنوان به خوبی به عنوان بازی دروازه بان در USports Axemen تیم فوتبال. رویای خود را به یک متخصص فیزیوتراپی با توجه به عشق خود را از ورزش و از تجربیات شخصی او را با صدمه در طول راه. مایکل تا به حال به کار سخت برای رسیدن به سطح بالایی از فوتبال قرار داده و تلاش زیادی به مدرسه خود را. او هیجان زده است برای مرحله بعدی زندگی خود را در طرف دیگر از کشور با جامعه جدید و یک تیم جدید است. او می فرستد و قدردانی و تشکر از همه دوستان و خانواده خود را که او را پشتیبانی می کند.


سنت توماس دانشگاهی فارغ التحصیل الکساندر Cordeiro. ارسال عکس

الکساندر Cordeiro

سنت توماس دانشگاهی Burnaby

Alex خواهد شد حضور تثلیث غربی دانشگاه در پاییز سال 2020 و امید به عمده در تاریخ است. الکس مشتاق فوتبال و بازیکن فوتبال و دریافت بنیانگذاران بورس تحصیلی دانشگاهی و همچنین به عنوان یک کمک هزینه تحصیلی. او به دنبال به جلو به ادامه بازی یک بازی او را دوست دارد و همچنین به دنبال عشق خود را از تاریخ است.


جاشوا کشتی فرنگی است که فارغ از سنت توماس دانشگاهی. ارسال عکس

جاشوا کشتی فرنگی

سنت توماس دانشگاهی Burnaby

جاشوا مفتخر است در سال 2020 فارغ التحصیل از سنت توماس دانشگاهی. او موفق است در هر دو دانشگاهیان و دو و میدانی و حفظ تمایز افتخار رول متوسط بیش از پنج سال گذشته. او همچنین مشتاق بازیکن فوتبال در کوه United FC در BCSPL و نمایندگی بریتیش کلمبیا در مسابقات قهرمانی ملی دو بار. جاشوا برنامه ها برای حضور در دانشگاه سیمون فریزر در دانشکده علوم به طور خاص مطالعه حرکت شناسی. او با انتخاب این مسیر حرفه ای آن را به عنوان یک مستقیم مطابقت به منافع خود و احساسات. او به دنبال به جلو به بعد فصل از زندگی من و می فرستد congratulationsبه تمام 2020 فارغ التحصیلان.


Mia Lopes is graduating from St. Thomas More Collegiate in Burnaby.
میا لپس است که فارغ از سنت توماس دانشگاهی در برنابی. ارسال عکس

میا Lopes

سنت توماس دانشگاهی Burnaby

میا خواهد شد حضور دانشگاه سیمون فریزر به مطالعه روانشناسی. او می خواهم برای تشکر از دوستان, خانواده و معلمان برای هدایت و حمایت از او در طول راه. آرزوی همه این Grads 2020 از بهترین!


سباستین Pugliese است که فارغ از سنت توماس دانشگاهی در Burnaby, و او خواهد شد حضور UBC Sauder مدرسه کسب و کار. ارسال عکس

سباستین Pugliese

سنت توماس دانشگاهی Burnaby


Tyson Schaal is graduating from Samuel Robertson Technical Secondary School, and will be attending the University of the Fraser Valley in September.
تایسون Schaal است که فارغ از ساموئل رابرتسون متوسطه فنی و خواهد بود حضور در دانشگاه از Fraser Valley در ماه سپتامبر. ارسال عکس

تایسون Schaal

ساموئل رابرتسون فنی متوسطه میپل ریج


اولیویا آن Dubé است که فارغ از Seaquam متوسطه در دلتا. ارسال عکس

اولیویا آن Dubé

Seaquam متوسطه دلتا

"من یک پرنده بزرگ winging بیش از کوه ها بالا و پایین به دره بی سر و صدا. من امواج از امواج نقره ای در دریاها. من بهار برگ لرزان در پیش بینی از رشد کامل." — مایا آنجلو, نامه ای به دخترم.


Joshan گیل است که فارغ از Seaquam متوسطه در دلتا. ارسال عکس

Joshan Gill

Seaquam متوسطه دلتا

ما خیلی به شما افتخار و موفقیت های خود را. ما برای شما آرزو همه بهترین ها را در آینده خود تلاش. موفق باشید در UBC! عشق پدر و مادر و Jayden.


جی مدر است و فارغ التحصیل از Seaquam متوسطه در دلتا. ارسال عکس

جی مدر

Seaquam متوسطه دلتا


Makenna سچیرلینگ است که فارغ از Seaquam متوسطه در دلتا. ارسال عکس

Makenna سچیرلینگ

Seaquam متوسطه دلتا

Makenna خواهد شد حضور دانشگاه ویکتوریا در ماه سپتامبر به دنبال او لیسانس علوم. Makenna ما شما را دوست دارم و ما خیلی فوق العاده افتخار عزم خود فداکاری و از شخص شما. همیشه به یاد داشته باشید: "اگر شما می توانید آن را شما می توانید آن را انجام دهد." عشق, مادر, پدر, و, کیتلین.


(left-right) Sasha Byelkova, Shanelle Gill, Joanna Wang, Vivian Yin, and Sean Yin are graduating from Semiahmoo Secondary School in Surrey.
فارغ التحصیلان از فارغ التحصیلی از Semiahmoo متوسطه در ساری (L-R): ساشا Byelkova, Shanelle Gill جوانا وانگ ویویان یین و شان یین. ارسال عکس

ساشا Byelkova, Shanelle Gill جوانا وانگ ویویان یین و شان یین

Semiahmoo دبیرستان ساری

آن را سخت به این باور است که ما در حال حاضر زندگی در سال 2020. این دور صدایی که در آن سال همه ما تصور ما که ماشین پرواز و ما اولین انسان به مریخ است. به جای 2020 تبدیل یک مسیر متفاوت, بسیار, من فکر می کنم از این انتظارات است. 2020 شد یک سال سخت برای همه, برای دلایل مختلف در سطوح مختلف. بنابراین در حالی که ما به عنوان کلاس 2020 را جشن می گیرند ما نیز باید مراقب باشید و توجه به همه اطراف ما بیش از حد. با وجود آنچه اتفاق افتاده است در این سال من با افتخار می گویم من هستم فارغ التحصیل شدن به عنوان بخشی از کلاس 2020. هر کس نمی تواند می گویند اوباما, بیانسه, تیلور سویفت و BTS خواست آنها را برای خود گراد سال در یک livestream کنسرت! ما تا به حال به جست و خیز و از دست دادن خیلی از ما گراد سال اما ما نباید اجازه دهید این هدر برود. من می خواهم برای درمان این را به عنوان یک شوکی به ما گفتن که هر چیزی می تواند رخ دهد در هر زمان ، ما رو به درک بر روی زمان و جذب هر دقیقه ما رو. اگر ما قادر به این زمان و آن را به یک تماس برای عمل من فکر می کنم ما در حال رفتن به یک آینده روشن قبل از ما.

— ویویان یین


Raihaan Lalani است که فارغ از نگهبان متوسطه در غرب ونکوور. ارسال عکس

Raihaan Lalani

نگهبان مدرسه متوسطه غرب ونکوور

Raihann تا به حال زمان زیادی را در مدرسه خود را بالا سفر و ملاقات بسیاری از مردم شگفت انگیز. او نگاه به جلو به رفتن به دانشگاه و تحصیل در رشته تجارت در پاییز و هیجان زده است برای تمام ماجراهای که پیش روست.


فارغ التحصیل اما هی قصد دارد با حضور در دانشگاه ویکتوریا در پاییز. ارسال عکس

اما هی

سر وینستون چرچیل ثانویه ونکوور

جید Ridgewell است که فارغ از جنوب دلتا متوسطه. ارسال عکس

جید Ridgewell

جنوب دلتا متوسطه

جید مشتاق است بازیکن هاکی و یک دانش آموز بسیار خوب. در سقوط او خواهد شد حضور تثلیث غربی دانشگاه و امیدوار است یک روز به یک ورزشکار المپیک به نمایندگی از کانادا.

Veronika Copping است که فارغ از ساری مدرسه مسیحی. ارسال عکس

Veronika Copping

ساری مدرسه مسیحی

Veronika مفتخر است در سال 2020 گراد از ساری مدرسه مسیحی. او هنوز به طور کامل آنچه او در نظر دارد به دنبال از نظر حرفه ای اما برنامه ای برای حضور در دانشگاه بریتیش کلمبیا و دوره های آموزشی در عرصه علوم اجتماعی و فارغ التحصیل با مدرک لیسانس در سیاست-فلسفه-اقتصاد. در سن شش, Veronika تاسیس یک سازمان غیر انتفاعی به نام Juicebox پروژه. از آن پس هر هفته آنها را جمع آوری و استرداد آشامیدنی از ظروف یک مدرسه ابتدایی و دیگر سازمان های محلی مرتب کردن آنها و سپس استفاده از آن پول به حمایت از صندلی چرخدار برای کودکان در گواتمالا. او قصد دارد برای به دست آوردن مهارت های لازم برای رشد او غیر انتفاعی و بیشتر که کار می کنند. او می خواهم به کار در یک بخش است که اجازه می دهد تا او را به طور مستمر ایجاد تغییر در زندگی دیگران و جهان را به مکانی بهتر برای همه.

Aidan Snelling است که فارغ از تری فاکس متوسطه در Port Coquitlam. ارسال عکس

Aidan Snelling

تری فاکس دبیرستان, Port Coquitlam

ایدن است که فارغ از تری فاکس متوسطه که به نظر می رسد عجیب و غریب می گویند زمانی که همه معمولی گراد فعالیت شده اند محدود یا لغو شد. او امیدوار است که همه چیز بهتر خواهد شد در آینده و هر کس که می شود از طریق این دوران سخت با هم. Aidan امیدوار است که قادر به رفتن به دانشگاه و دریافت مدرک دیپلم در رشته روانشناسی یا جرم شناسی. او همچنین به دنبال بازاریابی با تمرکز بر روی بازی های ویدئویی است. Aidan می فرستد مجازی "کلاه" را به تمام هموطنان 2020 فارغ التحصیلان.


هانا Belsey است که فارغ از توماس هانی متوسطه در میپل ریج. ارسال عکس

هانا Belsey

توماس هانی دبیرستان میپل ریج

هانا می فرستد بزرگ با تشکر از شما به او و خانواده و معلمان و دوستان و هر کسی که ساخته شده دبیرستان تا فوق العاده و به یاد ماندنی. طرح او برای سال آینده این است که به کار و امید به آینده است که برای مسافرت و شروع یک حرفه ای در مد و کسب و کار. #2020!


Brianna کریستنسن است که فارغ از توماس هانی متوسطه در میپل ریج. ارسال عکس

Brianna کریستنسن

توماس هانی دبیرستان میپل ریج

Brianna پذیرفته شده به دانشگاه Fraser Valley, این سقوط. او خواهد شد مشغول به کار نسبت به مدرک لیسانس و قصد دارد به دنبال یک حرفه ای در آموزش. او در نهایت می خواهم به سفر به کره جنوبی برای آموزش زبان انگلیسی.


هانا Homsy بخشی از توماس هانی متوسطه کلاس از سال 2020 است. ارسال عکس

هانا Homsy

توماس هانی دبیرستان میپل ریج

هانا خواهد بود مطالعه برای تبدیل شدن به یک مشاور. او به نظر می رسد به جلو برای یادگیری چگونه برای کمک به مردم با مشکلات آنها ممکن است در برخورد با. او همچنین امیدوار است به انجام این سفر در آینده است.


نی تیلور یک سال 2020 "گراد" از ساموئل رابرتسون ویژگی های ارشد ثانویه در میپل ریج ارسال عکس

نی تیلور

ساموئل رابرتسون ویژگی های ارشد ثانویه میپل ریج.

نی سرآمد در موسیقی و آواز خواندن در طول دوره تصدی خود را در SRT است و به دنبال به جلو به پست ثانویه مطالعات در پاییز.


Ziven اندرسون فارغ التحصیلی از دانشگاه انتقال برنامه — یک برنامه برای استعداد و زبان آموزان به تکمیل دبیرستان در دو سال که او به پایان رسید و فقط در یک سال. ارسال عکس

Ziven اندرسون

دانشگاه انتقال برنامه UBC ونکوور

من اعتقاد دارم که در ضرب المثلی عبارت "آینده در حال حاضر." اگر چه من نمی دانم دقیقا همان است که درست است که من به دنبال من نمی دانم که با در نظر گرفتن عمل امروز, من می تواند به شکل یک زندگی از رویاهای من است. نام من است Ziven اندرسون و من فارغ التحصیل از دانشگاه انتقال برنامه — یک برنامه برای استعداد و زبان آموزان به تکمیل دبیرستان در دو سال اگر چه من به پایان رسید آن را در یک سال. من التقاطی منافع اعم از کامپیوتر و برنامه نویسی به مکانیک کوانتومی به نوشتن. من امیدوارم که به فیوز این هم همراه با من کارآفرینی شور با شروع یک فن آوری شرکت با هدف ساخت یک تفاوت مثبت در جهان — چیزی است که من می خواستم را تا به حال از آنجایی که من یک کودک خردسال. سال آینده من خواهد شروع مطالعات من در دانشگاه بریتیش کلمبیا در یک علم و کسب و کار درجه دو برنامه است. فراتر از آن چه کسی می داند ؟ شاید من را دنبال دکترا. در حال حاضر اگر چه من غمگین رویدادهای جهانی از COVID-19 همه گیر به مسائل مربوط به نژادپرستی نظاممند من هیجان زده با چشم انداز است که ما در زندگی آینده از طریق تاریخچه و من امیدوارم که من می تواند کمک به شکل دادن به آن را تصرف آینده در حال حاضر.


Joseph Diaz is graduating from Vancouver Technical Secondary School and would like to go into marketing.
یوسف دیاز است که فارغ از ونکوور ویژگی های متوسطه. ارسال عکس

یوسف دیاز

ونکوور ویژگی های متوسطه

یوسف می خواهم برای رفتن به بازاریابی پس از فارغ التحصیلی و برنامه ای برای حضور در کالج Langara.


الیز Varty است که فارغ از ونکوور ویژگی های متوسطه. ارسال عکس

الیز Varty

ونکوور ویژگی های متوسطه

در طول تابستان Elise برنامه های در حال کار و بهره گیری از آنچه B. C. را ارائه کرده است با پیاده روی, قایقرانی و کمپینگ. بعد از سقوط او خواهد شد حضور دانشگاه ویکتوریا برای روانشناسی و عدالت اجتماعی و برنامه ریزی برای زندگی در محوطه دانشگاه. پس از گرفتن مدرک کارشناسی خود را در رشته روانشناسی او امیدوار به حضور در دانشکده حقوق به دنبال یک حرفه ای به عنوان یک وکیل جنایی. هدف نهایی او این است که برای تبدیل شدن به نخست وزیر. الیز خوشحال است که فارغ التحصیل شده و هیجان زده برای آینده است.


کلاس 2020 از فارغ التحصیلان لوکاس Calliou و دوست دختر خود را Maiah DelMundo. ارسال عکس

لوکاس Calliou و Maiah DelMundo

ولینگتون دبیرستان نانایمو و نانایمو منطقه متوسطه

لوکاس است که فارغ از ولینگتون متوسطه و خانواده اش بسیار افتخار از او به عنوان او شروع به خود را در فصل جدید. لوکاس خواهد بود حضور در جزیره ونکوور و دانشگاه خواهد بود با در نظر گرفتن فناوری خودرو ، دوست دختر خود را Maiah DelMundo است که فارغ از نانایمو منطقه متوسطه و خواهد شد در نظر گرفتن برنامه پرستاری در جزیره ونکوور دانشگاه. هر دو خانواده بسیار افتخار از این دو, و آنها نمی توانید صبر کنید برای دیدن جایی که آینده آنها را می گیرد. تبریک به همه grads از سال 2020!

لورن ریمر است که فارغ از وستویو متوسطه در میپل ریج. ارسال عکس

لورن ریمر

وستویو دبیرستان میپل ریج

لورن یک درگیر و فعال دانشجویی در وستویو. او شگفت آور آرمان به یک معلم مدرسه خواهد شد و حضور در دانشگاه در پاییز. کل خانواده بسیار به او افتخار و موفقیت های او تا کنون ساخته شده و آنها در حال ارسال تبریک بزرگ به کل کلاس از سال 2020 در وستویو.


دوقلوهای هانا و پیج شارپ مطرح در مقابل خود را در مدرسه ابتدایی. ارسال عکس

هانا و پیج شارپ

ویندزور دبیرستان نورث ونکوور

سال آینده هانا (سمت چپ) خواهد بود حضور در دانشگاه کارلتون در اتاوا, انتاریو, که در آن او می تواند مطالعه و کسب و کار بین المللی. با این برنامه او امیدوار است به تخصص در بازاریابی و رفتن به یک حرفه ای در این زمینه است. رویای او این است برای کار و سفر به طور خاص در سراسر اروپا و امیدوارم او را در راه بازگشت به ونکوور در آینده است. پیج خواهد بود حضور در دانشگاه واترلو در پاییز. در واترلو او خواهد بود به تحصیل علوم بهداشت و بازی کردن در تیم اول دانشگاه یا دانشکده هاکی روی چمن تیم. پس از پنج سال از هر دو مطالعه و انجام co-ops او امیدوار است او بیشتر آموزش و پرورش با حضور در دانشکده پزشکی با هدف نهایی از تبدیل شدن به یک پزشک.


Jolene Verdicchio یک سال 2020 گراد از ویندزور متوسطه در نورث ونکوور. ارسال عکس

Jolene Verdicchio

ویندزور دبیرستان نورث ونکوور

حتی اگر Jolene کلاس مواجه شده است و بسیاری از چالش های آنها نیز تا به حال بسیاری از نعمت. در طول این زمان او تا به حال زمان به منعکس کننده. در آن انعکاس او متوجه شد که ما باید آزادی را به هر آنچه که ما می خواهیم و ما بسیار قوی تر از ما همیشه فکر می کنیم می تواند. او می خواهد به می گویند به کلاس 2020 این یک گرادیان است که خواهد شد در تاریخ. در اینجا برای آینده است.


Kaitlyn Ng است که فارغ از ویندرمر متوسطه ارسال عکس

Kaitlyn Ng

ویندرمر ثانویه.

Kaitlyn آرزوها بهترین شانس به او همکار grads و او نمی تواند صبر کنید تا ببینید که در آن زندگی ما را بعدی!


بهشت گرتا Baerg است و فارغ التحصیل از دانشگاه ییل ثانویه در Abbotsford. او قصد دارد برای مطالعه و کار اجتماعی در UFV آغاز این سقوط. ارسال عکس

بهشت گرتا Baerg

دانشگاه ییل ثانویه در Abbotsford

من برنامه ریزی برای مطالعه و کار اجتماعی در UFV آغاز این سقوط و شاید در نهایت من مدرک حقوق. کار در زمینه حقوق مدنی چیزی است که من در حال حاضر بسیار کشیده شده است. من همچنین بسیار هیجان زده به من ادامه والیبال حرفه ای بازی با CBC Bearcats در Abbotsford این سال آینده است. در آینده امیدوارم به مربی جوان دیگر ورزشکاران در این ورزش است.


مرتل Rances است و فارغ التحصیل از دانشگاه ییل متوسطه در Abbotsford. ارسال عکس

مرتل Rances

دانشگاه ییل متوسطه Abbotsford

اگر چه من ارشد سال کوتاه قطع شد و من امیدوار برای آینده باقی می ماند همان. من آرزوی به تاثیر مردم در راه است که ترک علامت گذاری به عنوان من در این جهان است. در هر حرفه ای من را انتخاب کنید به دنبال امید من این است که به دیگران کمک کند و بخشی از یک بیشتر تغییر, آیا در سیستم آموزش و پرورش یا دنیای پزشکی. من تمایل به کسی که پشتیبانی از کسانی که پشت سر من و به سمت آینده ای روشن تر. من نمی ممکن است بزرگترین تفاوت در این دنیا اما من در تلاش برای انجام بهترین من. من امیدوارم که بعد از این همه گیر می گذرد ما شاهد جهان شفا و مردم قدردانی از آنچه بود یک بار به سمت چپ دور بماند. فارغ التحصیلی در این دوران ما را با احساس خالی است که ما تجربه می رود اما به ما اجازه می دهد چسبیده به امید ما و جهان نشان می دهد آنچه ما باید ارائه دهد.


مکنزی Rosehart بخشی از دانشگاه ییل ثانویه را در سال 2020 گراد کلاس. ارسال عکس

مکنزی Rosehart

دانشگاه ییل متوسطه Abbotsford

در طول این سالها در دانشگاه ییل مکنزی کار کرده بسیار سخت در تمام کلاس های خود را به جایی که او امروز است. او به عنوان رویکردهای پایان او گراد سال او نمی تواند کمک کند اما نگاه کردن به تمام خاطرات خوب او در مدرسه بالا — که آیا آن live2give پپ تظاهرات و یا فقط حلق آویز کردن با دوستان خود. اگر چه مکنزی دلسرد شده است که سال آخر دبیرستان بود برش های کوتاه, او سپاسگزار برای این همه عشق و حمایت از خانواده و دوستان و معلمان به عنوان ما را از طریق این مشکل بار. با شروع در ماه سپتامبر خواهد بود و با حضور در دانشگاه Fraser Valley برای شروع سفر خود را به تبدیل شدن به یک پرستار است. او فراتر از آن هیجان زده و نمی توانید صبر کنید برای دیدن آنچه که در آینده نگه می دارد!

گردآوری شده توسط جولیا Piper:jpiper@postmedia.com

بیشتر در مورد این موضوع



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن