اتهام به اتهام سرقت خودرو پس از ویندرمر زن سگ کشیده با سرقت خودرو

محتوای مقالهRCMP در کلمبیا دره می گویند که آنها را دستگیر کرده و یک آلبرتا مرد که به اتهام سرقت یک زن SUV و تل

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله

RCMP در کلمبیا دره می گویند که آنها را دستگیر کرده و یک آلبرتا مرد که به اتهام سرقت یک زن SUV و تلاش برای پرتاب سگ خود را به خارج از خودرو در هنگام رانندگی دور و زخم کشیدن حیوانات پشت SUV.

این حادثه رخ داده است حدود 5:30 بعد از ظهر روز دوشنبه در خیابان سینکلر در جامعه از ویندرمر RCMP گفت: در انتشار اخبار.

که نیست شناسایی پلیس گفت که او در سمت چپ او تویوتا RAV4 در حال اجرا با سگ, ایندی, داخل, در حالی که او رفت و به یک فروشگاه محلی. هنگامی که او بازگشت خودرو و سگ هر دو از بین رفته اند.

اما نه برای مدت طولانی.

"یک زمان کوتاه بعد زن او را دیدم RAV4 درایو گذشته و تنها می تواند به عنوان دیده بان خودکار سرقت مشکوک سعی کردم به او فشار سگ از این حرکت SUV" گفت: RCMP سرجوخه اد گالو) جسی O'Donaghey. "در انجام این کار سگ دسته سه تایی شد, گرفتار, در, درب, در نتیجه سگ کشیده برای فاصله حدود یک بلوک."

نیرومند و درشت هیکل سگ چوپان-صلیب موفق به شکستن و دور اما دچار زخم نیاز به بخیه, پلیس گفت:. ایندی است که انتظار می رود به بهبود می یابند.

افسران کشیده تصاویر مشکوک از نظارت تصویری و در عرض یک ساعت مرد پیدا شد در حالی که راه رفتن در امتداد زیربخش جاده ها است. به سرقت رفته SUV واقع شده بود به فاصله کوتاه.

Rylan کینزی, 24 ساکن ایردری آلتا., است که به اتهام سرقت از یک خودرو باعث آسیب به حیوانات و سه فقره عدم تطابق با انتشار شرایط.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب