موسیقی کلاسیک: کارن Gerbrecht و Quarantinos بهترین COVID-19

محتوای مقاله در ادامه"پنج ساله ثبت نام کردن در 7:30 p. m. به دلیل این خواب."نتیجه کامل نیست."البته شما می توان

توسط MASTERNEWSS در 12 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

"پنج ساله ثبت نام کردن در 7:30 p. m. به دلیل این خواب."

نتیجه کامل نیست.

"البته شما می توانید به خواندن و اتاق راه شما زندگی می کنند, و آن را بسیار سخت را برای یک دوربین با هیچ مخاطبان بازخورد" Gerbrecht گفت. اما آن را نشانی از ایجاد جامعه پیچیده لحظه و ارزش آموزشی است آشکار و قابل توجه است.

و رایگان.

"من می خواهم هرگز به این معنا است که نوازندگان باید رایگان انجام دهد اما همه تحت فشار بودجه. من تا به حال به کاهش در پسر من درس است. اما این مهم است تا نشان دهد که هنوز هم وجود دارد خوب است که در جهان" گفت: Gerbrecht.

او به یاد می آورد مختصری اقامت در یک صومعه بودایی ها در نپال. "حتی در وسط شب از همیشه خواهد بود وجود دارد یک راهب دعا — ملموس تعهد به خود خواهی خوب است. بنابراین من تشویق دانش آموزان به کمک چه بوده است شهریه خود را به یک موسسه خیریه خوب. آنها رای هر هفته را انتخاب کنید که در آن پول می رود. من هیچ می گویند, اما من خوشحال خود را انتخاب کند."

Gerbrecht در حال حاضر هدف این است که نگه داشتن ابتکار عمل رفتن را از طریق جولای و پس از آن یک استراحت در ماه اوت است.

"من امیدوارم که این می تواند همچنان در پاییز" او می گوید:, و اضافه کرد با شور و شوق آشکار: "من خیلی افتخار چگونه دانش آموزان من کشیده اند با هم به عنوان یک تیم است."

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب