سقوط بازار آسیا بیشتر به معنی نقطه میگو برای ما

محتوای مقالهنقطه میگو فصل به پایان می رسد, فردا, اما این بدان معنا نیست که شما نمی قادر خواهد بود برای به دست

توسط MASTERNEWSS در 26 تیر 1399

محتوای مقاله

نقطه میگو فصل به پایان می رسد, فردا, اما این بدان معنا نیست که شما نمی قادر خواهد بود برای به دست آوردن شیرین-گوشت ظرافت همانا دوستداران غذاهای دریایی هم اکنون می توانید سفارشدکتر Prawnie هنری بسته از آلی اقیانوس متشکل از پنج یک پوند وان از فلش-شور-منجمد نقطه میگو دم.

"ما فقط او را دوست دارم به مرگ برای آنچه که او برای ما انجام می شود گفت:" ماهیگیر استیو جوهانسن به عنوان او پاره پارهپوسته کردن wriggling نقطه میگو و آن را خوردند خام در حوض کاذب نهر اسکله.

"آن را مانند مواد مخدر," او گفت:. "آنها وحشی, آنها خوش طعم آنها شیرین آنها،"

Johansen یکی از 264 مجوز نقطه میگو برداشت که ماهی ساحل از ونکوور به آلاسکا در طول سالانه شش تا هشت هفته از فصل. این فصل که معمولا راه اندازی اواسط ماه مه به تعویق افتاد تا ژوئن 4 با توجه به COVID-19 و اگر چه آن بوده است قوی نجومی برای تامین کنندگان محلی مانند Johansen تجاری برداشت کرده اند ،

کریستینا Burridge مدیر اجرایی B. C. غذاهای داد گفت: حدود 1.5 میلیون پوند از منجمد نقطه میگو صادر شده به بازار آسیا سالانه برای جشن مانند سال جدید قمری و حتی بیشتر بود انبار در آماده سازی برای دو بازی های المپیک توکیو. اما سال جدید قمری وقایع و المپیک لغو شد برای این سال به دلیل بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن