بسیاری از ترس تهمت به بازدید تولسا می تواند جرقه خشونت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 29 خرداد 1399

2 دقیقه پیش

اکلاهما سیتی — سیاه و رهبران جامعه در تولسا گفت: آنها از ترس بزرگ رالی توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در شهرستان در این آخر هفته می تواند جرقه خشونت و دولت فرماندار خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن به بازدید از سایت از یک مسابقه که در آن کشتار بیش از 300 سیاه ساکنان کشته شدند سفید اوباش در سال 1921.

دهها هزار نفر از مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان انتظار می رود روز شنبه در تولسا برای اولین بار از یک سری از تظاهرات سراسر کشور به برگرد تا خود را به مناسبت انتخاب مجدد مبارزه است. جمع آوری و در 19,000-صندلی BOK مرکز و در یک 40,000-ظرفیت مرکز کنوانسیون نزدیک خواهد همپوشانی دو روز محلی جشن Juneteenth که نشانه پایان برده داری در این کشور است.

هر دو وقایع این شهر در منطقه مرکز شهر. برگرد. Al Sharpton است که در میان سخنرانان در Juneteenth رعایت در Greenwood منطقه که در آن چندین بلوک از کسب و کار متعلق به سوزانده شدند و در قتل عام. جداگانه ضد نفرت تجمع برای شنبه شب در تولسا پارک حدود 30 دقیقه پیاده روی دور.

رهبران جامعه و سازمان می گویند همه این وقایع باید مسالمت آمیز اما نگرانی در مورد پتانسیل برای clash مربوط به تهمت حامیان و شرکت کنندگان در چندین anti-مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات برنامه ریزی شده در مرکز شهر و کسانی که حضور در این Juneteenth برنامه. Tulsa با تجربه چندین روز تظاهرات بزرگ بعد از مرگ سیاه مینیاپولیس ساکن جورج فلوید مارس 25 اما خشونت و آسیب محدود شد.

"همه ما به شدت نگران این مسئله گفت:" برگرد. ری اونز پاستور متروپولیتن کلیسای باپتیست های تاریخی سیاه و سفید کلیسا در این شهر به سمت شمال. "من از شنیدن شایعات از مردم که از هر دو طرف است که ممکن است تمایل به تحریک برخی از نوع فیزیکی درگیری و یا جنگ از کلمات است. که نگرانی من است."

چهارشنبه QuikTrip فروشگاه های زنجیره ای اعلام کرد بسته شدن آن در مرکز شهر منطقه محل "را از نگرانی های ایمنی برای کارکنان ما است." تا 250 اوکلاهما ارتش ملی Guardsmen فعال خواهد شد به عنوان یک "نیروی چند برابر" به صورت محلی و ایالتی و فدرال اجرای قانون و تامین امنیت گفت: Tulsa رئیس پلیس Wendell فرانکلین.

Tulsa تاریخچه طولانی از تنش نژادی تشدید شد در هفته های اخیر با دستگیری دو دختر سیاه و نوجوانان برای jaywalking. یکی دیگر از flashpoint بود تیراندازی مرگبار یک غیر مسلح سیاه ترنس Crutcher توسط یک افسر پلیس تولسا در سال 2016.

"تمام کسانی که همه چیز در حال افت برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید گفت: Marq Lewis, سیاه سازمان جامعه و بنیانگذار ما مردم اوکلاهما. "سفر خود است که قطعا التهابی است."

اضافه کردن به تنش ترس در مورد اخیر سنبله در coronavirus موارد در تولسا و چگونه می تواند آن را بدتر توسط جمعیت کثیری از مردم شب امتحان به مرکز شهر و داخل عرصه است.

اوکلاهما به کالیفرنیا ، کوین Stitt دعوت کرده بود مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس به تور شهر گرینوود منطقه در طول سفر خود را و سپس backpedaled پس از گفت آن را یک ایده بد است.

او گفت که او نمی داند چه تهمت را انجام خواهد داد. "این چیزی است که در نهایت خواهد شد رئیس جمهور تصمیم" Stitt گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان آغاز شده و پس از رسیدن از سراسر کشور به عنوان روز دوشنبه برخی از اردو خارج از BOK مرکز در 90 درجه-plus گرما. چند اذعان کرد نگرانی در مورد خشونت بین تجمع را برانگیخت و معترضان.

"است که در ذهن همه را در اینجا گفت:" 41 ساله مغلوب ساختن پیشی جستن حامی Delmer فیلیپس. "ما می دانیم که اگر معترضان نشان می دهد, آن می تواند تند و زننده. که در نهایت آنچه من از ترس بیشتر است."

دولت ایالت کوین ماتیوز از حزب دموکرات که منطقه شامل Greenwood منطقه گفت: Stitt نمی مشورت اعضای جامعه قبل از گسترش ارائه دهد. ظاهر در گرینوود با مغلوب ساختن پیشی جستن خواهد بود "یک سیلی در صورت" او گفت:.

در ضمن فرانکلین گفت: وجود خواهد داشت یک حضور پلیس در مرکز شهر دوشنبه.

"چشم از جهان هستند در Tulsa, اوکلاهما در طول این رویداد و ما برای آن آماده است."

به عنوان بسیاری از 250 اوکلاهما ارتش سربازان گارد ملی در حال فعال برای کمک به تامین امنیت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تجمع روز شنبه در تولسا, مقامات گفت.

Tulsa رئیس پلیس Wendell فرانکلین گفت: guardsmen استفاده خواهد شد به عنوان یک "نیروی چند برابر" برای کمک به حفظ امنیت مناطق اطراف مرکز شهر BOK مرکز که در آن تجمع برگزار می شود.

این guardsmen خواهد بود اما غیر مسلح انجام خواهد شد سپر و باتوم و اسپری فلفل در مورد آنها نیاز به محافظت از خود گفت: گارد سخنگوی سرهنگ سرهنگ جف Legler.

فرانکلین می گوید افسران متعدد محلی و ایالتی و فدرال و سازمان های اجرای قانون نیز خواهد شد کمک به تامین امنیت و بلوک های مختلف در مرکز شهر بسته خواهد شد برای شنبه رویداد.

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن