تفسیر: نسکار برای بزرگ میکروسکوپ' به عنوان مسابقه بازده

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 22 اردیبهشت 1399

حدود یک دقیقه پیش

شارلوت, N. C. — نسکار فصل آغاز شده و با سرویس مخفی انجام یک بررسی امنیت در firesuit چادری قطب-نگهدار برای دیتونا 500 و هزاران نفر از طرفداران ساعت انتظار در خط برای عبور از یک آشکارساز فلز.

زمانی که فصل رزومه یکشنبه 13 هفته بعد درایور خود را در درجه حرارت گرفته شده به عنوان آنها را وارد کنید دارلینگتون Raceway در کارولینای جنوبی خواهد شد و آنها با پوشیدن ماسک به عنوان آنها را ترک و خود را جدا motorhomes و راه خود را به ماشین خود را. وجود خواهد داشت هیچ طرفداران مجاز در داخل.

در مواجهه با بسیاری از تیم های در حال سقوط به تباهی مالی نسکار با تکان دادن پرچم سبز بر روی آن برنامه ریزی معتقد است که اجازه می دهد تا سری به بازگشت با خیال راحت به مسابقه. تنها ضروری پرسنل مجاز خواهد بود به زمین زیر کشت با دستورالعمل های دقیق اجتماعی و فاصله دسترسی و لباس های محافظ.

وجود خواهد داشت هیچ کس به بو حاکم سری قهرمان Kyle Busch, بدون قبل از مسابقه, کنسرت بدون پمپ و احتمالا هیچ روگذر.

هفت مسابقات تا کنون اعلام کرد در مارس در دارلینگتون و شارلوت موتور جاده سریع السیر آهنگ در فاصله رانندگی از تیم کارولینای شمالی پایه. چهار در نخبگان سری جام و سه نفر دیگر پایین لایه Xfinity و کامیون سری مسابقات.

نسکار نشده شتافت پس از 8 مارس تا یکشنبه شب حوادث در دارلینگتون و شارلوت تنها راه به خودرا برای امتحان اماده در برخی از رویدادهای از دست رفته.

این مسابقات خواهد بود چیزی نزدیک به هفته سفر سیرک نسکار به طور معمول مراحل و شرکت کنندگان خواهد بود تا بدانند جدیدی عادی زمانی که آنها را به سمت دروازه در دارلینگتون.

"فقط ناشناختهها در مورد روش — شما می توانید اطلاعات در مورد آنها را همه شما می خواهید و ما نیز شنیده می شود از طریق تلفنی داشتیم با نسکار در مورد پروتکل" گفت: دیتونا 500 برنده دنی Hamlin. "بدیهی است که وجود خواهد داشت یک میکروسکوپ در مورد چگونه ما در حال انجام همه چیز مطمئن شوید که آن را انجام داده در یک شیوه ای امن. برای همه ما آن را فقط ناشناخته از ساخت مطمئن شوید که ما در حال انجام آن راه حق است."

بسیار تغییر کرده است پس Joey afton wagner ثمر رساند تا دومین پیروزی خود را در این فصل — که تا کنون شامل تنها چهار جام مسابقات در ماه مارس در فینیکس. کوین Hoffman است که هنوز هم نقاط رهبر و Hamlin, afton wagner و الکس بومن در حال قفل شده است به پلی آف به عنوان برندگان مسابقه.

Ryan Newman خواهد بود در این زمینه پنج شنبه بعد از تصادف وحشتناک در آخرین دامان دیتونا 500. او دچار ضربه به سر است که او را از خود Roush Fenway مسابقه فورد اما مکث طولانی در این فصل به او زمان کافی برای درمان و دریافت گواهی پزشکی به مسابقه دوباره.

مت Kenseth بیرون آمدن از بازنشستگی به درایو برای Chip Ganassi مسابقه که اخراج Kyle Larson در طول shutdown برای استفاده از نژادی لکه دار کردن در طول یک مسابقه آنلاین. نسکار در حال اجرا نیست هر شیوه یا مقدماتی قبل از نژاد روز یکشنبه پس از Kenseth سرد خواهد شد زمانی که او صعود به سهام خودرو برای اولین بار پس از سال 2018 آخر فصل. در 48 او خواهد بود قدیمی ترین راننده در این زمینه است.

نسکار امیدوار به اعلام نونما 2021 برنامه در مارس که شامل اواسط هفته نژادها بیشتر آهنگ های کوتاه و جاده دوره ها و دیگر تلاش ها به لرزش چیز. این برنامه به تعویق افتاده اند به عنوان تکمیل 2020 اره منبت کاری اره مویی پازل است در حال حاضر اولویت است. نسکار گفت: در هفته گذشته آن را نمی نژاد در این سال به عنوان برنامه ریزی شده در مشهد سریع السیر و یا در جاده ها البته در سونوما, کالیفرنیا. بهار مسابقه در Richmond, Va., همچنین نمی خواهد دوباره.

این مجموعه که شاهد حضور و غیاب و رتبه بندی قطره برای چندین سال از جان گذشته است برای رفتن و نه فقط به خاطر آن سخت-آمار تیم است. نسکار صادر کرده است دو دور از اخراج در طول همه گیر — کاهش در هفته گذشته نابود نیروی انسانی در بسیاری از آهنگ های مسابقه — و کسانی که هنوز شاغل در زمان پرداخت کاهش furloughs و یا مجبور تعطیلات.

نسکار در پاییز گذشته بسته خود را 2 میلیارد دلار خرید از جاده سریع السیر بین المللی Corp. برای تحکیم کنترل از 12 آهنگ که شامل Daytona, آلاباما و حیاط-میامی جاده سریع السیر. حرکت به فرانسه خانواده تقریبا کل استقلال بزرگترین مسابقه سری در ایالات متحده و انعطاف پذیری برای ایجاد طرح خود را برای زنده ماندن این بیماری همه گیر.

هنوز پول به این معناست که در این مسیر حتی اگر کامل 36-مسابقه جام سری برنامه امکان پذیر نمی باشد. نسکار گفت که می خواهد به اجرا در حداقل هفت جام مسابقات در فاصله رانندگی برای تیم قبل از آن سرمایه گذاری در خارج از جنوب.

در حال حاضر Hamlin گفت: رانندگان باید ایمان در نسکار روند.

"من بسیار خاص است که بدون توجه به آنچه ما در یک مزیت است زیرا ما یک ورزشی ارتباطی به خصوص با بازیکنان خود" Hamlin گفت. "من مطمئن هستم که ما می توانیم از خیابان ما ماشین است که ما را به مسیر مسابقه به مسابقه ماشین (و) نمی تواند در عرض شش متر از هر کسی به جز برای کسی که در پنجره net.

"ما در حال رفتن به قادر به انجام این کار است و باید آن را بسیار موثر است."

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن