کنگره است که "احمق ترین ایده تا کنون" برای بیکاران

Coronavirus بحران بهداشتی است که حدود سه برابر بدتر از آن را در ماه مارس.در خطر belaboring نظر من: coronavirus

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

در خطر belaboring نظر من: coronavirus بحران بهداشتی است که حدود سه برابر بدتر از آن را در ماه مارس. ما شاهد سه بار به عنوان بسیاری از موارد جدید روزانه و نرخ بیکاری نزدیک به سه برابر بیشتر است. Covid-19 موارد در حال افزایش 43 متحده است. تمام این نشان می دهد که 600 دلار بارگیری در این هفته اضافه شده است و حتی بیشتر لازم تاسیسات امروز نسبت به چهار ماه پیش است.

بازگشت در ماه مارس بحث بر مراقبت در عمل حزب دموکرات به رهبری رهبر اقلیت چاک شومر در ابتدا تحت فشار قرار دادند به تضمین می کنند که افراد بیکار را دریافت 100 درصد از دستمزد خود را. (قبل از همه گیر دولت, مزایای بیکاری جایگزین حدود 40 درصد از حقوق و دستمزد به طور متوسط با تنوع قابل توجهی را در میان متحده است.)

که nonstarter کار, منشی, یوجین Scalia توضیح داد. ایالات متحده قادر نخواهد بود که مسئولیت رسیدگی به محاسبات برای فرد گیرنده است. سیستم های کامپیوتری برای دولت بیکاری دفاتر بیش از حد و بد خو!

به طوری که که در آن اجماع رقم 600 دلار برای افزایش هفتگی مزایای بیکاری در آمد. دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره مستقر در 600 دلار به عنوان شماره approximating تفاوت بین میانگین کارگر دستمزد و میانگین بیکاری در دولت بهره مند شوند.

در حال حاضر اوباما در حال پیشنهاد به جای به تازگی تمام شده 600 دلار هفتگی اضافه کردن در با یک مبلغ سرمایه گذاری پوشش 70 درصد از حقوق و دستمزد (تا سقف 500 دلار). آن را به عنوان اگر Scalia هرگز سخن گفته است. محاسبه 70 درصد از حقوق و دستمزد است که آسان تر برای هیچ, پیر و بد خو دولتی سیستم های کامپیوتری از محاسبه 100 درصد شده اند.

زمانی که از من خواسته وزارت کار که آیا این دولت سیستم های کامپیوتری تا به حال بیش از چهار ماه بدست به طور قابل توجهی کمتر و بد خو اساسا گفت: بله.

"در مه" یک بخش از کار سخنگوی توضیح داد: "دولت U. I. سیستم های کامپیوتری نمی شد در یک موقعیت به سرعت ایجاد تغییرات لازم به ارائه مزایای به مطابقت با حقوق و دستمزد.... [اما پس از آن] متحده صرف بیش از $150 میلیون بهبود و ارتقاء خود I. T. سیستم در پاسخ به مراقبت عمل می کنند. بر اساس مکالمات اخیر با کشور ما معتقدیم پیشرفت ... ارائه خواهد شد بسیاری از ایالت زمان کافی برای انتقال به یک دستمزد جایگزینی مدل."

من اعتقاد دارم آن زمانی که من آن را ببینید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن