محافظه کار و ریاضت ایجاد ماسک جنگ

به عنوان coronavirus موارد افزایش یافت در این هفته در تعدادی از ایالات—نه تعداد کمی از آنها قرمز—یک تعداد انگش

توسط MASTERNEWSS در 13 تیر 1399

به عنوان coronavirus موارد افزایش یافت در این هفته در تعدادی از ایالات—نه تعداد کمی از آنها قرمز—یک تعداد انگشت شماری از توافق رهبران و جناح راست صاحب نظران به حال از جان گذشته پیام برای محافظه کاران: پوشیدن ماسک لطفا. مایک پنس در حال حاضر می پوشد یک ماسک; آریزونا mlb که قبلا مسدود شده دولت های محلی از نیاز به ماسک در حال حاضر خواستار آنها را "بهترین دفاع در برابر این ویروس"; Fox & Friends میزبان استیو Doocy که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک بار رتبه 12 از 10 در نظر وفاداری به تازگی گفت: "من فکر می کنم که اگر رئیس جمهور عینک یکی این امر فقط تنظیم یک مثال خوب است." حتی تهمت خود را که غیر مسئولانه دامن زده anti-ماسک پیام برای ماه است گفت: در حال حاضر مبهم pro-ماسک چیزها. حق را در مورد چهره می آید زمانی که ملی coronavirus مرگ و میر نزدیک است 130,000. در چنین شرایطی با پوشیدن ماسک به نظر می رسد به معنای واقعی کلمه حداقل هر کسی می تواند انجام دهد.

این یک نوع منحصر به فرد از حماقت آمریکایی که تولید جریان درگیری با پوشیدن ماسک در فرهنگ جنگ در حال حاضر دستگیر شده برای همیشه در ده ها تن از فیلم ها از unmasked, آزرده افراد در تلاش برای ورود به فروشگاه و یا در اعتراض به بازگشایی متحده است. اما اگر ضد ماسک بداخلاقی از conspiracists یا جناح آجیل جذب بیشترین توجه آنها در نهایت فقط یک نشانه ای از چیزی بسیار خطرناک تر: طولانی در حال اجرا فرسایش برنامه های عمومی در ایالات متحده که تنظیم صحنه برای یک نوع فردگرایی افراطی است که گسترش به تقریبا در هر جنبه ای از زندگی آمریکایی امروز است. محافظه کاران را صرف دهه کاهش دامنه و اثربخشی رفاه اجتماعی از طرح های. در حال حاضر نزدیک به کل کناره گیری دولت در طول همه گیر منتقل شده و حتی بیشتر مسئولیت هوازدگی وقوع بر روی افراد و در نتیجه باطل است برخورد بین طرفدار و ضد ماسک فرهنگ رزمندگان. اما این درگیری بیش از انتخاب های شخصی فقط تأکید چگونه دولت ما طراحی شده است به شکست است.

حداقل پس از رونالد ریگان 1981 مراسم تحلیف که در آن او اعلام کرد: "دولت راه حل نیست به مشکل ما با دولت مشکل" جمهوری خواهان (همراه با مقدار زیادی از دموکرات) را همگانی روندی به از بین بردن و یا تضعیف طیف وسیعی از فدرال و دولت در سطح, برنامه های ساخته شده در این کشور را به مقابله و دوره پس از جنگ در حالی که همه تشویق شهروندان به افتخار که ما تقریبا به طور کامل در خود ما است. به عنوان یک نتیجه از که بی امان حمله در حال حاضر threadbare خالص ایمنی رسیده شکستن نقطه در طول بیماری همه گیر.

با تشکر از محافظهکاران پر زحمت تلاش برای تضعیف متحده' بیمه بیکاری برنامه ها در طول سال (و در برخی موارد عمدا ساخت آن را سخت تر برای مردم را به درخواست برای مزایای) میلیون ها نفر از گذاشته شدن کارگران در تلاش برای دسترسی به شدت نیاز به پول به عنوان اقتصاد حفره حفره. به همین ترتیب عدم پرداخت را ترک سیاست هر دو سطح ملی و در اغلب مجبور است تعداد بیشماری از مردم را به غیر ممکن است انتخاب بین سلامت خود و شغل خود را از آنجا شروع شیوع.

و البته ایالات متحده آمریکا است که چیزی نزدیک به یک سیستم مراقبت های بهداشتی ملی در وسط بزرگترین بحران بهداشت عمومی در یک قرن. هر چند بسیاری—از جمله جو بایدن—استدلال کرده اند که مدیکر برای همه نمی توانست مانع گسترش coronavirus این دشت که senselessness از زنجیرهای مردم بیمه درمانی برای خود شغل ایجاد استرس اضافی بر مردم گرفتار در بحران دوقلو از بحران اقتصادی و همه گیر. (دولت فدرال وعده داده است به بازپرداخت ارائه دهندگان که درمان بیمه Covid-19 بيمار اما این طرح دارای محدودیت است.)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب