جینی قهوه ای با استفاده از داستان های واقعی از افراد واقعی برای یک بحث واقعی در مورد مرگ

محتوای مقالهونکوور نویسنده جینی قهوه ای کتاب جدید رادیکال عمل می کند از عشق پذیرای داستان سرایی به عنوان وسیله

توسط MASTERNEWSS در 13 تیر 1399

محتوای مقاله

ونکوور نویسنده جینی قهوه ای کتاب جدید رادیکال عمل می کند از عشق پذیرای داستان سرایی به عنوان وسیله ای برای کمک به مردم آماده شدن برای مرگ خود یا از کسی که آنها در مورد مراقبت.

این کتاب بازگو 20 گفتگو با مرگ افراد قهوه ای صرف زمان با بیش از دوره او چندین دهه زندگی حرفه ای طولانی به عنوان یک انکولوژی, پرستار, مشاور و بنیانگذار Callanish جامعه غیر انتفاعی است که کمک کرده است تا مردم با زندگی و مرگ ناشی از سرطان است.

"به جای یک کتاب چگونه من می خواستم به انجام آموزش. برای مردم برای پیدا کردن خانواده خود شاید در برخی از این داستان گفت:" قهوه ای است.

کتاب برابر است با اندازه گیری غمگین و آرامش آن را به عنوان احترام راهنماهای خواننده به سمت ساده و رضایت بخش ایده که اگر ما نگاهی به اتهام به زندگی ما نیز باید نگاهی به اتهام به از ما مرگ و میر.

"ما اولین نفس است که یک سیگنال است که وجود خواهد داشت آخرین نفس گفت:" قهوه ای که تا به حال روابط نزدیک با برخی از مردم در این کتاب است. "مرگ و زندگی با هم کار کنند. ما مانند آغاز بیشتر از ما دوست داریم از انتهای. بیایید آن روبرو هستند, ما همه چیز در مورد هیجان در شروع است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن