Covid-19 و محدودیت های آمریکایی استدلال اخلاقی

دو ماه بعد به عنوان مدرسه reopenings برچسبها دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن's all-out "جنگ" در برابر Covid-19 شد

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

دو ماه بعد به عنوان مدرسه reopenings برچسبها دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن's all-out "جنگ" در برابر Covid-19 شده استمانند همه دیگر آمریکایی "جنگ" پس از سال 1942یک نابرابر برپا شکست. ما می شود و نه تنها در هزینه های دفاعی بلکه در Covid-19 موارد و مرگ و میر. در سراسر ایالات متحده مردممعمولا رئیس جمهور's مردمدر ادامه به رد اجتماعی فاصله و ماسک پوشیدن در حالی که پوشش خود را در تصمیم گیری های پخش كردن, از نظر علمی نادرست و اطلاعات غلط و توطئه تئوری; در گرجستان فرماندار برایان کمپ سفید مغلوب ساختن پیشی جستن-تراز جمهوری خواه ممنوع است ماسک حکم خود را در استان ها و شهرستانهارفتن تا کنون یکs به شکایت شهردار آتلانتا Keisha لنس کف دموکراتیک از رنگ, برای اصرار دارد که ساکنان شهر ماسک خود را.

این یک "جنگ" ما محكوم به از دست دادن. که's not چون ما فاقد منابع لازم برای اجرای این غیر دارویی مداخلاتفاصله, ماسک, استفاده, شستن دست هاکه ما می دانیم کار می کنند. آن's به دلیل یک ویروس عالی, عامل مرگ جرم در تاریخ بشر هرگز تحت سلطه. Covid-19 می توانید't در حال حاضر را مورد ضرب و شتم. آن را تنها می تواند زندگی می کردند ،

جدید حرف از مراقبت های empاتهی و احترام به زندگی مورد نیاز است به صورت Covid-19 و زنده ماندنیک حرف از مراقبت به کد گذاری شده در چگونه ما صحبت می کنند اما همچنین برای تبدیل موسسات و فرهنگ است که ما را ملت اجرا از ما مراقبت های بهداشتی و سیستم های آموزشی به اقتصاد ما our نظامی و ضربه به بیش از پلیس.

حتی زمانی که ما می خواهیم به کمک و یا برای زنده ماندن به آن است که بیش از حد آسان به اجازه حرف از جنگ اشغال قلب و ذهن ما را ببینید (?), برای استقرار خشونت تجلیل از استعاره به صحبت از ویروس ها خودمان و ملت ما است. جنگ شکست خورده است و ما; consequently ما موفق جهان است. آنچه آمریکا نیاز دارد در حال حاضر مراقبت از جنگ صحبت ما در کلمات و تصویب در سیاست های ما.


"بهداشت" چیزی است که ما به نوشیدنیو چه کسی ندارد'تی می خواهید سلامت ؟ به خوبی به ورزش باید نازک و مناسب و به رشد آرامی قبل از مرگ دید. احساس افتخار می کنم که یک پرستار تماس فشار خون خود را "کامل" و یا درصد چربی بدن خود را "طبیعی است." به لبخند هنگامی که آنها تلنگر سوزن و می گویند: "چنین سالم رگ!"

این فرض از سلامت به عنوان یک "هویت" یکی از نویسنده Eula Biss's بسیاری از بازتاب در بر ایمنیاو را تحسین 2015 حجم مورد واکسیناسیون و هم. "من سالمما به یکدیگر به این معنی است که ما به خوردن غذاهای خاص و اجتناب از دیگران است که ما ورزش نمی,دود," او می نویسد. "سلامت آن است ضمنی است پاداش برای زندگی روش زندگی ما و شیوه زندگی خود را از انواع ایمنی است."

این فضیلت به سالم در امریکافقط آن را به عنوان's فضیلت به غنی. سالم و ثروتمند آن را درک کرده اند به جایی که آنها هستند. و در حال حاضر در جهانی همه گیر بدن از لحاظ مالی خوب و اصلح در میان امن ترین. بسیاری از کارگران یقه سفید هستند قادر به کار از خانه و مواد غذایی خود را تحویل کارگران با قرارداد تمام مواد غذایی یا Instacart به تحویل این مواد غذایی بدیهی است که نمی باید این گزینه است. بسیاری از امریکا's ممتاز کار از خانه در کلاس در حال حاضر جسارت به میله و restaurants انتخاب برای ریختن این ماسک به مدت یک ساعت در یک فضای عمومی در ازای یک وعده غذایی someone دیگری پخته شده است. کارگران که در آنها صبر کنیدو کسی که در حال disproportionately سیاه و سفید و قهوه ایهیچ گزینه های دیگر قابل دوام: آنها می توانند'تی توانیم به ماندن در خانه و امن است. خیلی از این خطر سلامت و که خرس است و ریشه در جامعه ما's آسان تلفیق بهداشت و امتیاز مالی.

این نوع فضیلت صراحت به دست آورده می تواند خفقان: اگر من'm یک فرد خوب چون من'm ,سالم, شما ممکن است تعجب چه اتفاقی می افتد وقتی که من و'm نه ؟ بیش از این ماه به عنوان بسیاری از ما خود منزوی در خانه و یا با گروه های کوچک از دوستان و خانواده ما معمولی ریتم بدن سلامتی ممکن است در لژیون تمام, ely مختل شود. ما فقط آنچه's در دسترس است. اگر ورزشگاه در حال باز کردن آنها'دوباره هنوز هم در میان خطرناکترین مکان برای رفتن. در جریان پیاده و اجرا می شود و دوچرخه سواری حامل یک جنبه از شرم هرگز حاضر به بیرون آمدن از خانه است کهو اغلب آپلود آنلاینبه تنهایی رفتار خودخواهانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن