COVID-19: B. C. مراقبت aide ما را به خط مقدم از همه گیر

محتوای مقاله در ادامهس: بخش شما معمولا شش کارگران اما شما را به سه ؟ یک: یکی از دلایلی که ما کوتاه است و به دل

توسط MASTERNEWSS در 16 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

س: بخش شما معمولا شش کارگران اما شما را به سه ؟

یک: یکی از دلایلی که ما کوتاه است و به دلیل بخشنامه که مراقبت از دستیاران نمی تواند در بیش از یک مرکز. یکی از شب ما کارکنان ... تا به حال یک کار تمام وقت در یکی دیگر از تسهیلات بنابراین او تصمیم به کار وجود دارد. دیگر می پوشند گاه به گاه است که ما تا به حال آن را انتخاب کنید تا تغییرات در هارو پارک نمی انتخاب کنید تا تغییرات دیگر.

س: پس شما کار اضافی شیفت?

یک: آه خدای من, من 31 خارج از آخرین 35 روز. من از کسانی که پنج دو شیفت. هیچ انتخاب وجود دارد شما فقط باید آن را انجام دهد.

Q: آیا شما نگرانی در مورد سلامت خود را?

یک: گاهی اوقات من از آنجا که من یک لمس آسم و من 58 پس از آن می تواند بر من خیلی سخت تر است. اما برای من با داشتن رفته از طریق دیگر شیوع آن است که بسیاری از حس مشترک: آن دست شستن از آن دست مطابق با اصول آن را نگه داشتن دستان خود را دور از صورت خود را. ما با پوشیدن ماسک ما حفاظت از چشم در گوگل, دستکش و ماسک. و شما در حفظ فاصله اجتماعی.

س: واکنش خود را به هارو پارک بودن COVID-رایگان?

یک: هارو پارک انجام داده است یک کار شگفت انگیز. به نظر من آنها بهترین آنها می تواند در مقدار بسیار کوتاه از زمان. ... آن را تسکین بود اما ما در حال پیدا کردن که ما هنوز نگران امکان آن را به آینده. بنابراین هر کس هنوز هم خیلی بیش از حد مراقب باشند.

نلسون صندلی هارو پارک محلی از بیمارستان اتحادیه کارکنان

lculbert@postmedia.com

توییتر: @loriculbert



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب