COVID-19: B. C. دولت افزایش آب و هوا اکشن اعتبار مالیاتی در یک بار افزایش

محتوای مقالهB. C. دولت افزایش آب و هوا اکشن اعتبار مالیاتی در افزایش یک بار برای کمک به پوشش هزینه های در حال

توسط MASTERNEWSS در 12 تیر 1399

محتوای مقاله

B. C. دولت افزایش آب و هوا اکشن اعتبار مالیاتی در افزایش یک بار برای کمک به پوشش هزینه های در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر.

با شروع این هفته بیش از 80 درصد از خانواده ها و افراد در قبل از میلاد به طور خودکار دریافت پول اضافی خود را همراه با GST/HST می گرداند.

این افزایش شامل اضافی $174.50 برای افراد و $51.25 افزایش برای کودکان که B. C. وزیر دارایی کارول جیمز و گفت: این دو سالانه مقدار واجد شرایط خانواده ها را دریافت کرده اند قبل از میلاد را COVID-19 طرح اقدام است. یک خانواده چهار می تواند افزایش دلار 451.50.

"بسیاری از اهالی بریتیش کلمبیا هنوز هم نگرانی در مورد چگونه آنها می تواند پوشش هزینه های مانند حمل و نقل به طوری که آنها می تواند بازگشت به کار و پرداخت هزینه برای مواد غذایی و پیدا کردن اردوگاه های روز برای فرزندان خود گفت:" جیمز در بیانیه ای.

"افزایش آب و هوا اکشن اعتبار مالیاتی قرار می دهد پول اضافی در جیب اهالی بریتیش کلمبیا برای خانواده خود هزینه و صرف در کسب و کارهای محلی. این افزایش مورد نیاز که ما با هم کار کنند برای راه اندازی مجدد اقتصاد است."

قبل از همه گیر ضربه جولای برنامه ریزی شده پرداخت شد و به $43.50 در بزرگسالان و به $12.75 هر کودک است. یك خانواده چهار راه اندازی شد برای دریافت تا $112.50.

اهالی بریتیش کلمبیا دریافت آب و هوا اکشن اعتبار مالیاتی خود را همراه با فدرال GST/HST می گرداند. کسانی که واجد شرایط برای افزایش سود خواهد شد به طور خودکار آن را دریافت خواهید کرد اگر آنها خود را به اتمام B. C. 2019 مالیات بر درآمد بازگشت.

ticrawford@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن