COVID-19: سوار پر از دست انداز برای West Coast دنباله اتوبوس در طول همه گیر

محتوای مقاله در ادامهپس از پارک های کانادا بسته شده است سواحل غرب دنباله دار در حالی که Juan de Fuca دنباله تن

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

پس از پارک های کانادا بسته شده است سواحل غرب دنباله دار در حالی که Juan de Fuca دنباله تنها باز در اوایل ماه ژوئن است.

الکساندر تا به حال به استفاده از زندگی خود را پس انداز و وام مسکن جدید در صفحه اصلی خود را به ارائه بازپرداخت به مشتریان در سراسر جهان.

"ما به حال هیچ پولی از [بستن] در سپتامبر گذشته و ما در حال حاضر انتظار نیست به هر گونه درآمد تا ژانویه سال آینده," او گفت: با توجه به پارک های کانادا باز می شود سیستم رزرو برای سواحل غرب دنباله در هفته اول سال در هر سال. "همیشه از من شلوغ ترین روز سال است. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد در این زمان است."

هیچ تضمینی وجود ندارد که این دنباله دار که نشان دهنده 90 درصد از درآمد این شرکت باز خواهد شد در سال آینده.

الکساندر گفت که او را درک نیاز به دنباله داده شده وجود دارد برای اولین بار سازمان ملل در امتداد مسیر ناهموار که نیاز به محافظت از خود. او حتی خوشحالم که به دیدن این دنباله دار خواهد شد که یک سال رایگان از کوهنوردان که ممکن است اجازه می دهد آن را به جوانی از سر گرفتن و برای پارک کانادا به برخی تعمیرات و تنظیمات.

اما آن را ندارد به صورت آسان و به معنی پنج نفر را شغل تابستان.

"من رفتن به قادر به آب و هوا در این سال," او گفت: با توجه به آن می تواند به معنای قرار دادن این شرکت به بدهی برای 10 سال دیگر. این شرکت هنوز در حال اجرا یک وسیله نقلیه به کشتی کوهنورد به Juan de Fuca نوین در بندر رنفرو اما بسیاری از کوهنوردان در حال پیدا کردن راه های دیگر خارج وجود دارد خود به خود. اغلب در طول روز و اسکندر را در چند نفر اما هیچ یک را به عقب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن