COVID-19: پرستاران و اولین پاسخ دهندگان در صورت مسکن تبعیض با توجه به همه گیر

محتوای مقاله در ادامه"از همه مردم شما را می تواند به عنوان یک مستاجر من یکی که رفتن به بیشتر مراقب باشید. من ه

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"از همه مردم شما را می تواند به عنوان یک مستاجر من یکی که رفتن به بیشتر مراقب باشید. من همیشه با استفاده از PPE نه به ذکر است تمام این آموزش ما تا به حال قبل از coronavirus و بعد گفت:" اخوان. "من نمی خواهد که آنها را در معرض خطر. من در بیش از حد هشدار است."

جسیکا — همچنین یک پرستار در سنت پل است که با استفاده از یک نام مستعار برای محافظت از هویت سابق خود را مالک با او به اشتراک گذاشته یک آپارتمان -- گفت: او خواسته شده بود برای حرکت در ماه ژوئن تنها چند روز پس از B. C. دولت نورد اخراج حمایت شده است که در جای خود از مارس.

"من(مالک) به دلایل متعدد اما یکی از آنها بود COVID. او گفت که دوستان او از ترس به بیا با من زندگی می کنند وجود دارد."

جسیکا تلاش برای یافتن دیگر به اشتراک گذاشته شده مسکن اما زمانی که او آگاهانه بالقوه هم اتاقی که او یک پرستار بود او را رد کرد. در نهایت او در بر داشت یک لیسانس آپارتمان و در حال حاضر زندگی خود را ،

"من فکر می کنم بسیاری از ترس است. مردم درک نمی کنند ما با پوشیدن دنده محافظ من ترک همه لباس کار در بیمارستان من دوش به محض این که من به خانه. من حداقل به احتمال زیاد فرد برای انتقال این" جسیکا گفت.

"پرستاران کار می کنند هر روز با بیماری های عفونی گفت:" سورنسن که اتحادیه نشان دهنده 48,000 حرفه ای در سراسر B. C. "به نظر می رسد به خصوص وحشتناک به اخراج کسی کار واقعا سخت و در ساعت های طولانی و انجام بهترین خود را برای کمک به افراد مسن و آسیب پذیر است."

اخوان داستان یکی از بسیاری از گزارش های موردی که ظاهر شده اند پس از همه گیر و بلند کردن اجسام از محدودیت های جلوگیری از اخراج به عنوان بخشی از فاز 3 بازگشایی در B. C. تا Sorensen نگران است.

"دولت می تواند از گسترش غیر قوانین اخراج به پرستاران و اولین پاسخ" گفت: Sorensen. "آنها نیاز به امن و مسکن و آنها نیاز به می دانم که آنها باید یک محل برای استراحت و بازیابی بعد از شیفت های طولانی."

سورنسن گفت که او امیدوار است که افرادی که با توجه به اخراج یک پرستار را دو بار فکر می کنم.

"پرستاران آیا می دانید که چگونه برای مدیریت و به حداقل رساندن انتقال است. آن چیزی است که ما هر روز انجام دهید."

dryan@postmedia.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن