در اعتراض به حوادث در سال 2020 را 'لحظه ای از امید" پس از دهه نژادی عدالت تظاهرات در پیتسبورگ منطقه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 1 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

آرشیو اخبار در جنوب غربی پنسیلوانیا جزئیات سابقه برخوردهای بین مردان و جوانان و سفید افسران پلیس.

جانی Gammage چارلز دیکسون مایکل Ellerbe اردن مایل لئون فورد و Antwon رز دوم در میان نام هایی که ایستادگی کردن. چهار کشته در درگیری با پلیس. دو جان سالم به در زندگی خود را به طرز چشمگیری تغییر.

برخوردهای خود را برانگیخته گفتگو در مورد مسابقه و پلیس و باعث تظاهرات در پیتسبورگ و جوامع اطراف است. اغلب این مکالمه بی سر و صدا سوار.

چیزی تغییر مارس 25 زمانی که ملت نزدیک شدن به سومین ماه از coronavirus همه گیر شد و در معرض یک ویدئو کلیپ از یک مینیاپولیس پلیس خفگی زندگی یک مرد سیاه و زانو خود را در جورج فلوید گردن برای نزدیک به 9 ساعت به عنوان فلوید التماس برای رحمت.

"این یک مدرن روز lynching," تیم استیونس گفت.

75 ساله سیاه پوست فعال شده و درگیر در نژادی عدالت و پلیس تلاش اصلاحات در پیتسبورگ برای یک ربع قرن. او گفت: فلوید تصویری آمریکایی ها مجبور به اذعان این ترس است که باعث سیاه و سفید, خانواده ها برای چندین دهه به یاد فرزندان خود را از خطرات بالقوه در برخورد با پلیس است.

تظاهرات و پس از آن شورش به سرعت گسترش از مینیاپولیس به نیویورک و فیلادلفیا و لس آنجلس و سنت لوئیس و دیگر شهرستانها. خشونت بریدن به طور خلاصه در پیتسبورگ پس از روز پس از روز از تظاهرات به رهبری یک نسل جدید از جوان سیاه فعالان در این شهر و سراسر منطقه از جمله در Alle-Kiski دره و Westmoreland County است.

توسط یک تعداد تظاهرات صورت گرفت در 61 پنسیلوانیا 67 شهرستانهای استان است.

اغلب تظاهرات شامل به عنوان بسیاری از و یا بیشتر سفید از سیاه و سفید راهپیمایان.

محلی برای بیش از سه هفته از ساکنان سیاه و سفید جمع آوری کرده اند به تجمع دعا و اعتراض در جوامع مانند Greensburg, ایندیانا, ایروین, ژانت, مونروویل Mt. لبنان Murrysville New Kensington, اوهارا Uniontown و واشنگتن است.

در هر پیام واضح گردیده است: سیاه و سفید زندگی می کند موضوع عدالت مهم است.

گسترده پاسخ

پیتسبورگ همواره خود را متمایز از دیگر مناطق شهری نسبتا سطح پایین نژادی و خشونت گفت: لورنس Glasco یک دانشگاه پیتسبورگ استاد تاریخ در دانشگاه که تدریس و مطالعه روابط در منطقه برای چند دهه.

"بازگشت به ضد برده داری شورش از 1850s سیاه پوستان بودند حمله کردند اینجا. فرماندار اجازه نژادهای بازو و از خود محافظت کنند. در جاهای دیگر که نبود مجاز" Glasco گفت. "رفتن به جلو به قرن 20th تپه (District) یکی از مهمترین و نژادی متنوع جوامع سیاه در کشور است."

هنگامی که خشونت roiled سیاه جوامع در سراسر کشور پس از آوریل سال 1968 ترور مارتین لوتر کینگ جونیور, شورش در منطقه تپه کارگردانی شد در اموال به جای مردم Glasco گفت. یک عامل است که او گفت K. Leroy Irvis دولت مجلس و تپه منطقه ساکن شد پنسیلوانیا تنها سیاه مجلس.

عکس ها نشان می دهد سرباز گارد ملی فرستاده برای سرکوب شورش مسلحانه و راهپیمایی در شکل گیری از طریق تپه. Glasco گفت: این تصاویر گمراه کننده هستند.

Irvis دوستان با Pennsylvania رژیم صهیونیستی. ری شفر. Irvis "به او گفت:" لطفا ارسال نکنید این بچه ها از خارج در کشور با مهمات در اسلحه های خود را.' او به او گفت که می تواند پایان بد و فرماندار توافق" Glasco گفت.

بر خلاف امروز اعتراض 1968 شورش شد محدود به شهرستان محلات.

Glasco به نام گسترش و تداوم اعتراضات دلگرم کننده. هزاران نفر از مردم در خیابان ها نشان می دهد سیاسی آمدن سن برای نسل جدید, او گفت:.

"این چیزی است که من واقعا نکته قابل توجه در حال حاضر چگونه بسیاری از این اعتراضات صورت گرفته در پیتسبورگ حومه شهر و در مکان هایی مانند Punxsutawney, Carlisle و Beaver Falls. آن است که واقعا بسیار قابل توجه" Glasco گفت.

Carlotta پیج رشد در گرینزبورگ در 1950s و '60s قبل از رفتن به نیویورک برای یک حرفه ای به عنوان یک مدیر اجرایی در شهرستان دولت. او به خانه بازگشت و تاسیس Westmoreland تنوع ائتلاف. او گفت: سیاه پوستان در شهرهای کوچک اغلب ساکت بودند چرا که تعداد آنها آنقدر کوچک بودند. آنها را به همراه به همراه. آن را در مورد بقا, او گفت:.

که شروع به تغییر زمانی که سیاه پوستان و اعضای جامعه ایمان سیاه و سفید به طور یکسان مرتبط تا 25 سال پیش به مرحله یک وحدت تجمع در گرینزبورگ که Ku Klux Klan اعلام کرد قصد دارد برای آمدن به شهر.

"وجود دارد همیشه پشتیبانی در اعداد کوچک از جامعه اما در حال حاضر که در حال رشد است. متفاوت است در حال حاضر به دلیل مردم را دیدم آن را برای خود (فلوید تصویری). مردم در حال باز کردن چشم خود را. آنها می خواهند برای نشان دادن نوعی از پشتیبانی. اما سوال واقعی این است که چه در حال حاضر ؟ " او گفت:.

Mitchel Nickols از لاور بارل می آموزد دوره های تحصیلات تکمیلی در تعامل سازمانی و رهبری به عنوان استاد کمکی در نقطه پارک دانشگاه و مشورت با محلی مدارس و ادارات پلیس در تنوع و ضمنی-تعصب مسائل.

"من عاشق این ایده که سیاه پوستان و سفید پوستان در حال صحبت کردن در مسابقه" Nickols گفت. "مردمی از همه رنگ از دیدن این عدالت موضوع است. آن را در مورد مردم سیاه و سفید — این است که در مورد بی عدالتی به همه مردم است."

او گفت: تغییرات در پلیس باید استرس اخلاق و مسئولیت پذیری. "وجود دارد باید دید فوری از هر اجرای قانون بد بازیگران. ... در آکادمی پلیس ما نیاز به یک جلسه در تاریخ تا پلیس را درک جوامع آنها در خدمت" گفت: Nickols که می آید از یک نژاد مخلوط ،

مکالمه نیز نیاز به در بر گرفتن ریشه دوانده نابرابری در دسترسی به بهداشت و آموزش و پرورش و مسکن که گرفتار اقلیت های دهه Nickols گفت.

'لحظه ای از امید"

تغییر نمی تواند به زودی به اندازه کافی برای مشهور آسیب شناس پزشکی قانونی دکتر سیریل Wecht که بزرگ شده در منطقه تپه.

در حال حاضر 89, او به خاطر بازی در ایرن Kaufmann حل و فصل خانه و انتخاب شدن به دولت های دانشجویی در خیابان پنجم دبیرستان که 65 درصد از همکلاسی های خود بودند ،

Wecht کار کرده و با پلیس و شهادت است بارها برای اجرای قانون در دادگاه. او انجام inquests در هر پلیس-درگیر مرگ در طول دو نانامی به بازی به عنوان Allegheny County پزشکی قانونی و شهادت به عنوان شاهد متخصص برای خانواده های موفق مورد حقوق مدنی در پلیس-درگیر مرگ و میر بسیاری از آن حل و فصل بی سر و صدا مدت ها پس از سرفصل های پژمرده.

وجود دارد یک نیاز واقعی برای دادستان و وکلای منطقه به حرکت در پلیس سوء استفاده Wecht گفت.

"بیشتر پلیس با مردم خوب است. من مقابله با آنها در همه زمان ها و ایالتی و پلیس محلی. من می دانم که بسیاری از آنها خوب جامد مناسب و معقول مردم است. اما ما نیاز به افزایش الزامات واجد شرایط بودن از نظر آموزش و پرورش و دو کامل و انجام چک های پس زمینه و گسترده تست روانشناسی. ... و افزایش پرداخت های خود را و اعمال اقدامات انضباطی. شما نمی توانید نگه دارید مشرف چیز" Wecht گفت.

با توجه به جهانی واکنش به Floyd ویدئو Stevens مظنون است که دیگر یک گزینه است.

"ما ایجاد یک طوفان مکالمه در سراسر جهان در یک سطح و سرعت که من هرگز دیده می شود گفت:" دیرین پیتسبورگ فعال. "شخصا به خاطر من دهه از تعهد به حقوق مدنی و مبارزه با خشونت پلیس است و با احساسی برای من بود. من هم احساس می کنم آن است که یک لحظه از امید این بدان معناست که ما در یک محل متفاوت است."

Deb Erdley یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Deb در 724-850-1209, derdley@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Allegheny | خبرها



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن