COVID-19: پورت شبان هنوز وزیر به کشتی خدمه اما از راهرو

محتوای مقاله در ادامه"شما نمی توانید تجارت کنید اگر شما لازم نیست که سالم کارگران," او گفت:. صاحبان کشتی "نگرا

توسط MASTERNEWSS در 26 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"شما نمی توانید تجارت کنید اگر شما لازم نیست که سالم کارگران," او گفت:. صاحبان کشتی "نگران سلامت جسمی و روانی از دریانوردان و به عنوان زمان می رود که تنها بدتر خواهد شد."

و تاثیر آن بر خدمه در انتظار کار در کشورهای خود. "برای هر دریانوردان است که می خواهد برای به دست آوردن یک کشتی وجود دارد که مایل به دریافت" گفت: Lewis-منینگ.

او گفت: صاحبان و اتحادیه های کارگری در حال کار برای پیدا کردن راه حل از جمله فراهم کردن امکانات امن برای خدمه در نزدیکی کشتی. "این رفتن به دور در هر زمان به زودی."

Smyth گفت: دریانوردان ماموریت هنوز هم می فرستد مراقبت بسته به کشتی با شکلات پاپ کورن و مجلات به خدمه و شبان صحبت با خدمه از راهرو.

"مهمترین چیزی که آنها می خواهند سیم کارت," او گفت:. برخی از کشتی های خود را از Wi-Fi اما دیگران ممکن است ارائه یک تلفن ماهواره ای و یا هیچ چیز در همه. بنابراین تلفن های همراه مهم برای ملوانان به صحبت کردن با عزیزان.

"بسیاری از آنها جوان هستند و باید خانواده های جوان است."

"این بسیار استرس زا برای آنها. ... این مهم است که ما در ادامه به آنها مراجعه کنید," او گفت: "حتی اگر تنها تا آنجا که به راهرو کرد. "این اجازه می دهد آنها را می دانم که کسی اهمیت می دهد که کسی وجود دارد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن