ایان Mulgrew: B. C. دادگاه در مواجهه با فاجعه وکلا ترس

محتوای مقالهیک گروه از Fraser Valley وکلا به رهبری جان Conroy و Gurpreet Gill ترس "رو به رشد سونامی از پرونده

توسط MASTERNEWSS در 16 خرداد 1399

محتوای مقاله

یک گروه از Fraser Valley وکلا به رهبری جان Conroy و Gurpreet Gill ترس "رو به رشد سونامی از پرونده های جنایی ممکن است در معرض خطر هرگز از دیدن نور روز است."

آنها مقصر شکست از دادگاه و دادستان کل دیوید است برای مقابله با تاخیر ناشی از COVID-19 برای به خطر انداختن موارد است که در حال حاضر بیش از موقع محاکمه مهلت تعیین شده توسط دادگاه عالی کانادا در سال 2016 اردن تصمیم — اساسا 18 ماه در دادگاه استانی و 30 ماه در دادگاه عالی.

در یک 1,700-کلمه نقد ارسال به دولت قانونی و حرفه ای گفت: اقدام جسورانه بود و نیاز به جلوگیری از یک فاجعه از آنجا کهدادگاه در اواسط ماه مارس محدود همه اما اکثر "فوری" مجموعه مقالات.

"متاسفانه حتی این ضروری ترین مسائل نمی تواند ادامه با توجه به محزون می خوانی ناکافی و فن آوری زیرساخت در اختیار دادگاه سیستم نمره" از وکلای نوشت.

"امروز ما چهره به چهره با یک روزافزون logjam تاخیر در جلسات است که اضافه کردن روزانه به در حال حاضر مسدود راهروهای دادگاه های ما. ادامه ناتوانی نظام قضایی ما به ساقه جزر و مد به طور فزاینده ای افزایش می دهد شبح بی دلیل به تاخیر بیاندازد. ... یکی از بزرگترین سیستم های دادگاه در جهان است و در بدترین حالت آن لحظه از بحران های متعدد در امور کیفری اویزان در پرتگاه فراموشی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن