COVID-19: Resident آزمون مثبت در لنگلی دراز مدت مراقبت از خانه

محتوای مقالهساکن یک لنگلی مراقبت دراز مدت از تسهیلات دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 با توجه به یک بولتن منتشر

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

محتوای مقاله

ساکن یک لنگلی مراقبت دراز مدت از تسهیلات دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 با توجه به یک بولتن منتشر شده توسط فریزر سلامت در روز سه شنبه.

فریزر بهداشت می گوید: یکی از افرا هیل یک مرکز مراقبت و متعلق به اداره سلامت منطقه قرار داده شده است در خود به انزوا و فریزر تیم سلامت فرستاده شده به سایت.

فریزر سلامت محدود بازدیدکننده داشته است به افرا هیل به "ضروری بازدید کنندگان" تنها در حالی که جنبش از کارکنان و ساکنان شده است محدود در داخل مرکز.

"در طول این زمان dbsa اضافی حضور در سایت را هر بیشتر اقدامات مورد نیاز و حمایت از این مرکز. این شامل مردم اختصاص داده شده به آدرس کیفیت, پاسخ, سوال از کارکنان و ساکنان و خانواده و ارائه فعال چک علائم با کارکنان و ساکنان" فریزر بهداشت در بیانیه ای گفت.

فریزر بهداشت می گوید: همه کارکنان و ساکنان خواهد شد به نمایش دو بار در روز برای علائم. تمیز کردن و کنترل عفونت اقدامات نیز افزایش یافته است.

از جمله افرا تپه وجود دارد در حال حاضر شیوع بیماری در پنج جداگانه B. C. تسهیلات مراقبت دراز مدت. چهار دیگر هستند که خانواده مقدس در بیمارستان مراقبت دراز مدت تسهیلات در ونکوور ؛ لنگلی لژ نیکولا تسلیم در Port Coquitlam; و Valhaven خانه در Abbotsford.

روز سه شنبه دکتر بانی هنری, B. C. ولایتی افسر بهداشت گفت: وجود 172 فعال موارد این بیماری با 11 مورد در بیمارستان از جمله پنج در بخش مراقبت های ویژه.

شده اند وجود دارد 2,745 موارد COVID-19 گزارش شده در B. C. پس از مورد اول در اواخر ماه ژانویه و 168 مرگ و میر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن