COVID-19: هنوز هم بسیار به شکل قبل از دانش آموزان می توانید به کلاس های

محتوای مقاله در ادامهعلاوه بر این Higginson بهداشت گفت: مدل سازی نشان می دهد که دسترسی به مدارس می تواند به گس

توسط MASTERNEWSS در 21 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

علاوه بر این Higginson بهداشت گفت: مدل سازی نشان می دهد که دسترسی به مدارس می تواند به گسترش و قرارداد بیش از یک سال و نیم بسته B. C. شماره از COVID-19 موارد است. "اگر ما می رویم به انجام این کار برای 12 تا 18 ماه آن است که واقعا برای ما مهم است که مطمئن شوید که زمانی که ما می توانیم بچه ها در این ساختمان کار می کنیم."

در حالی که شمال ونکوور پدر و مادر Lesley Cartwright معتقد است مدارس انجام خواهد شد بهترین خود را به دنبال سلامت پروتکل او نگرانی ممکن است آن را غیر ممکن است برای هیجان زده, دانش آموزان جوان به یاد داشته باشید به دوستان خود.

"من می دانم که آنها در حال رفتن به آن را به عنوان امن به عنوان آنها می توانند. کشورهای دیگر آن را انجام داده اند" گفت: کارترایت که شش پرورش کودکان است که طیف وسیعی از درجه 1 به 11. "من باید بسیار احساسات متناقضی در مورد آن. من فکر نمی کنم آنها می توانید نگه داشتن کودکان امن است."

مددکاران اجتماعی در نهایت تصمیم می گیرید که آیا او پرورش کودکان, ثبت نام برای ماه ژوئن. "اگر من می تواند تصمیم بگیرد من به احتمال زیاد می گویند هیچ دلیل آن را مانند یک زمان کوچک در سمت چپ در مدرسه است."

یکی دیگر از ونکوور شمالی با یک دختر در کلاس 7 در اواخر غوطه وری فرانسه اگر چه معتقد است که به دلیل B. C. تا پهن آن COVID-19 منحنی آن است که زمان برای کودکان برای بازگشت به کلاس و رزومه خود را به دانشگاهیان.

با فایل های از راب شاو Postmedia

lculbert@postmedia.com

توییتر: @loriculbert



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن