COVID-19: ونکوور کشتی کروز تابستان فصل به عنوان لغو ممنوعیت تمدید

محتوای مقاله در ادامهکانادا گسترش ممنوعیت زیادی کشتی های کروز به Oct. 31 برای کمک به جلوگیری از گسترش این coro

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

کانادا گسترش ممنوعیت زیادی کشتی های کروز به Oct. 31 برای کمک به جلوگیری از گسترش این coronavirus وزیر حمل و نقل مارک Garneau گفت: در روز جمعه.

کشتی های کروز با یک شبه ظرفیت بیش از 100 مسافر و خدمه اجازه خواهد داشت به فعالیت در آب های کانادا حداقل تا ماه نوامبر Garneau گفت: در یک کنفرانس خبری.

ممنوعیت زیادی کشتی های کروز که بسیاری از آنها مورد اصابت قرار گرفتند توسط COVID-19 شیوع مارس آغاز شد. B. C. اصلی کروز فصل معمولا شروع می شود در اوایل ماه آوریل.

در اوایل این ماه در ونکوور بندر خودگردان گفت: آن را در مسیر باز به کشتی های کروز در تاریخ 1 ژوئیه تقریبا در نیمه راه از طریق عادی هفت ماه های نجومی, اما که در حال حاضر شده است را در خود نگه دارد حداقل تا پاییز.

در سال گذشته ونکوور تا به حال یک رکورد 288 سفر دریایی و یک رکورد از یک میلیون مسافر است. در این سال سفر دریایی شد و انتظار می رود به رشد به 310. ونکوور فریزر پورت اقتدار آن گفت: انتظار داشتم که تقریبا 20 درصد افزایش در تعداد مسافران به حدود 1.2 میلیون نفر در سال 2020 است.

کشتی نیز کمک بیش از 300 میلیون دلار در سال در سراسر کانادا در حقوق و دستمزد از طریق 7,000 شغل و کمک $840 میلیون و در مجموع به کانادا-تولید ناخالص ملی بندر وب سایت گفت.

ticrawford@postmedia.com

بیشتر به آمده...

-با فایل های از Glenda Luymes, Derrick قلمدان سوزان Lazaruk و مهر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن