Riverview منطقه مدرسه بازگشایی طرح ارائه شده

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 1 مرداد 1399

54 دقیقه پیش

Oakmont و ورونا خانواده ها باید گزینه خود را بازگشت دانش آموزان به مدارس و یا ادامه آموزش آنلاین به عنوان بخشی از Riverview منطقه مدرسه بازگشایی طرح است.

"ما می دانیم که شرایط خانواده می تواند تغییر, دانشجو, بهداشت و درمان می تواند به تغییر در هر زمان" Verner ابتدایی اصلی تینا مونرو گفت: در یک شهر مجازی سالن جلسه سه شنبه شب. "ما فقط نیاز به می دانم که اگر شما نیاز به تغییر این گزینه به هر دلیلی."

مقامات برنامه ریزی برای باز کردن ساختمان به تمام دانش آموزان Aug. 27.

پیشنهادی طرح شده در این منطقه را به وب سایت خود را برای بررسی. این انتظار می رود ماه آینده نهایی شود.

ورودی سرپرست نیل انگلیسی گفت: بیش از 40 نفر ورودی در این طرح از جمله مدیران و معلمان و پدر و مادر و کارکنان.

"این بهترین برنامه است که ما می توانیم شکل را با اطلاعات ما در حال حاضر," English گفت. "همه چیز در حال رفتن به در شار. ما قصد داریم برای حفظ و بازسازی این و این تغییر و اضافه کردن چیزهایی."

انگلیسی به تازگی منصوب شده توسط هیئت مدیره به عنوان رئیس administrator. او به طور رسمی جایگزین بازنشستگی سرپرست پگی DiNinno در اوت. 20.

برنامه شامل منع مدرسه بازدید کنندگان و زمینه سفر سرسام آور حمل و نقل برنامه بر اساس سطوح درجه تا اتوبوس نیست پر شده به بیش از 20 درصد از ظرفیت و علامت در تمام ساختمان های ترویج بهداشت مناسب و اجتماعی فاصله.

دانش آموزان می پوشیدن ماسک در اتوبوس و هنگامی که در حال حرکت در اطراف در مدارس. آنها نمی خواهد نیاز به آنها را می پوشند در کلاس و یا در هنگام خوردن غذا. پدر و مادر برای بررسی خواسته فرزندان خود را متوسط و سازمان دیده بان برای هر گونه علائم بیماری.

"شاید که sniffle کمی جدی تر و نگه داشتن آنها را در خانه" مونرو گفت.

آب چشمه می توان با جایگزین بطری آب پر کردن ایستگاه.

میز شده اند پیکربندی مجدد در مدارس و دیگر مبلمان غیر ضروری حذف خواهد شد برای اضافه کردن فضای بیشتر.

جداول در کافه تریا خواهد بود برای رد و بدل میز به منظور اجتماعی فاصله در حالی که غذا خوردن.

مقامات منطقه گفت: کلاس های تربیت بدنی و زنگ تفریح خواهد شد در خارج از منزل به عنوان آنجا که ممکن است.

خیابان دهم ابتدایی اصلی دیوید Zolkowski گفت: دانش آموزان قادر خواهد بود برای به اشتراک گذاشتن مواد و قفل بازدیدکننده داشته است به حداقل خواهد. دانش آموزان در مدارس ابتدایی را صرف بیشتر از روز خود را در کلاس درس با مواد آماده برای آنها را در کلاس های درس.

معلمان خواهد بود با استفاده از Microsoft تیم در طول آموزش آنلاین دانش آموزان می توانند دنبال درس و دیدن خود را می بینند. تقسیم نیز نصب خواهد شد در کلاس های درس به عنوان یک اندازه گیری ایمنی اضافی.

مردم نشان دادن نشانه هایی از بیماری در مدارس ارسال خواهد شد به یک اتاق جدا در نزدیکی پرستار ، پدر و مادر خواهد بود تماس گرفت و کارکنان را به دنبال مناسب Allegheny County روشهای درمانی.

دانش آموزان را وارد مدارس در مناطق مختلف بر اساس سطوح درجه و ترک در یک مد مشابه.

"ما اعتقاد داریم که ما باید یک کار خوب انجام داده مطمئن شوید که ما گرفته ایم تمام اقدامات احتیاطی لازم را به نگه داشتن کودکان خود را و کارکنان بسیار امن" Zolkowski گفت.

برنامه همچنین شامل دست عفونی در تمام کلاس های درس و همچنین به عنوان مناطق پر ترافیک مانند ورزشگاهها.

راهنمایی/دبیرستان خواهد عمل تحت یک مدل ترکیبی با دانش آموزان در مدرسه دو روز در هفته و آنلاین سه روز در هفته.

اصلی اریک هویت وجود دارد نه به اندازه کافی فضا به فاصله اجتماعی موثر مانند وجود دارد در Verner و خیابان دهم ابتدایی اگر همه دانش آموزان بازگشت.

همه دانش آموزان دبیرستان خواهد بود در خارج از ساختمان چهارشنبه با توجه به تمیز کردن عمیق و مطابق با روش.

فن آوری مدیر رابرت ریزو گفت: منطقه قادر بود برای به دست آوردن کمک های مالی از طریق فدرال مراقبت اقدام به خرید لپ تاپ برای همه دانش آموزان است. آنها ممکن است می آیند تا اکتبر از آنجا که بسیاری از مناطق دیگر در حال خرید رایانه برای دانش آموزان است.

ریزو گفت: آنها قادر به پیکربندی مجدد برخی از دبیرستان رایانه برای دانش اما دانش آموزان ابتدایی ممکن است مدتی صبر کنید.

انگلیسی تاکید کرد که این طرح هنوز در فرم پیش نویس و تشویق مردم به صبر به عنوان حرکت می کند هر کس از طریق این بی سابقه بار.

"اگر ما با هم چوب و هم کار ما در حال رفتن به از طریق آن دریافت کنید فقط خوب," او گفت:.

مایکل DiVittorio یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مایکل در 412-871-2367, mdivittorio@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | آلو پیشبرد رهبر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب