پوشیدن ماسک? حتی با 20000 مرده برخی نیویورکی نمی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 24 اردیبهشت 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

نیویورک — اریک Leventhal احساس عطسه آمدن و دست پاچه.

این Brooklynite خود را در سمت چپ پارچه ماسک صورت در خانه برای اجرای صبح در یک پارک در هفته گذشته. راه رفتن به خانه او تبدیل به سمت خالی و خیابان و اجازه عطسه کردن, امید هیچ کس متوجه.

بیش از حد بد برای او وجود ندارد پنهان کردن بدون ماسک در ویروس زده شهر نیویورک است.

"من برداشت سر من و من گرفتار چشم با یک زن است که با پوشیدن یک ماسک و یک زن" Leventhal به یاد می آورد شده است. "او فقط از نوع تکان دادن سر خود را."

Leventhal, 36, گرفتار در وسط یک بحث بیش از زمانی که و که در آن دقیقا لازم است به پوشیدن ماسک در یک شهرستان که در آن covid-19 در حال حاضر ادعا کرد بیش از 20 ، 000 زندگی می کند.

پس مارس 17 هر کس در ایالت نیویورک شده است نیاز به پوشیدن چهره و پوشش در هر جایی که آنها می توانند اقامت حداقل 6 فوت از افرادی است که اصلا با آنها زندگی می کنند. تنها کودکان کمتر از 2 و افراد با پزشکی بهانه معاف هستند.

قوانین مشابه در محل هستند در نیوجرسی و کانکتیکات و به تازگی در محل قرار داده و در ماساچوست است. دولت بریتانیا گفت: مردم برای شروع پوشش دهان و بینی در مغازه ها و اتوبوس ها و قطارهای مترو فقط این هفته است.

در عین حال در حالی که قاعده این است که روشن نیویورک به تصویب رسید تفسیر خود را از زمانی که ماسک مورد نیاز است.

آن را غیر معمول نیست برای دیدن گروه از پارک را برانگیخت و ضروری کارگران — حتی افسران پلیس — خروج ماسک خود را آویزان به آنها فشار گذشته مردم در پیاده رو و یا چت با دوستان. آنها شاید بیشتر به ندرت استفاده می شود در میان مردم به ورزش است.

"همه چیز مملو از زندگی و مرگ و عواقب آن را فقط سخت دست به گریبان با آن در هر لحظه یک" گفت: Leventhal این دونده. "این یک راه طولانی و گفت: من باید با پوشیدن یک, احتمالا, اما این مشکل زمانی که شما اجرا کنم."

به عنوان آب و هوای گرمتر خواند مردم خارج از شانس بیشتری برای ظهور درگیری بین ماسک مؤمنان و ماسک شک.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو که می گوید مردم خوب هستند با پوشیدن یک ماسک اگر آنها در راه رفتن به تنهایی اما نیاز به قرار دادن یک در اگر کسی روش روز سه شنبه توصیف مقابله با یک maskless مرد او مواجه می شوند در حالی که راه رفتن سگ خود را.

"ما کمی از اختلاف و وضعیت گفتگو کردم کمی زمان. بنابراین من متوقف گفتگو" کومو گفت.

الیسا استین 55 سال فعال و طراح گرافیک در منهتن زندگی می کنند رفت تا آنجا را به T-پیراهن با بی حرمتی نسخه از پیام "پوشیدن ماسک خود را." استین خیره می شود زمانی که او می پوشد پیراهن, اما او گفت: آن را به ارزش آن با توجه به مخاطرات.

"نباید چیزی است که شما را به آرامی," او گفت:. "این یک شوخی نیست."

وجود دارد هیچ جریمه تحت دولت و حاکمیت نه با پوشیدن ماسک. شهردار بیل د Blasio گفت و به نفع آموزش و پرورش بر اجرای متعهد به توزیع 7.5 میلیون ماسک ،

شده اند وجود دارد پیام های مخلوط از دیگر سیاستمداران است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است اجتناب پوشیدن ماسک در هر چند روز دوشنبه در کاخ سفید دستور داد هر کسی از دیدن بال غرب به پوشیدن یکی پس از برخی از کارکنان بودند با این ویروس آلوده. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کند با استفاده از پوشش صورت از آنجا که آنها می تواند کمک به جلوگیری از افرادی که ویروس اما آن را نمی دانند و از انتقال آن به دیگران است.

شخصی سیاست از ماسک به هنجار اسکات, 63, بروکلین, زمانی که او گرما بر روی یک وب سایت برای گفت مطالعات نشان می دهد خطر ابتلا به این ویروس فوت فتیش نسبت به داخل خانه باشد کم است. اسکات گفت که او صرفا می خواستم به چشم انداز به این وضعیت است.

"من نه گفتن مردم به پوشیدن ماسک گفت:" اسکات که می گوید که او بیش از حد می پوشد یک ، اما او افزود: "ارسال در یک انجمن عمومی در مورد چگونه دونده یا millennials در حال رفتن به آلوده ما مسخره است. ... من معتقدم در مسئولیت اجتماعی است. من اعتقاد ندارم اجتماعی بشود."

این صحنه در شهر نیویورک, پارک به عنوان آب و هوا گرم تا نشان دادن آداب و رسوم متفاوت در مورد پوشش چهره ، در میان دوچرخه سواران و دوندگان را یک روز صبح اخیر برخی از عینک و ماسک و برخی از پوشش صورت کشیده در اطراف گردن خود را و برخی — از جمله یک مرد در حال اجرا گذشته نشانه التماس پارک را برانگیخت به پوشیدن ماسک — به طور کامل maskless.

در فروشگاه نوعی کیک کوچک در چلسی در نزدیکی منهتن پارک "ماسک مورد نیاز" ثبت نام در پنجره به کسانی که ایستاده در خط یک انگیزه به دنبال قوانین — ماسک نوعی کیک کوچک.

در بروکلین Dovid شلومو Halevi Kurtz, 69, گفت که او احساس نمی کند هر گناه در مورد سبزه. او با اعتماد به نفس در طرح خدا. همچنین ماسک fogs تا عینک خود را.

"من نمی توانم نفس بکشم و پس از آن من می توانید ببینید چه چیزی خوب است؟" کرتز گفت: پس از اتمام پیاده روی در چشم انداز پارک با دستکش در, اما بدون ماسک. "من باید آن را می پوشند? هیچ. من لازم نیست (covid-19) من نه به کسی هستم و نه گرفتن آن را."

او گفت: "آن را مانند یک ماشین تصادف خدای ناکرده یا یک رعد و برق پیچ و مهره. اگر خدا می خواهد شما را از آن, شما باید آن را. اگر خدا نمی خواهم شما را از آن, شما نمی خواهد آن را داشته باشد."

بازیگر Jon Michael Hill, 35, تا به حال یک رویکرد متفاوت به او زد در منهتن با پوشیدن ماسک. نگرانی های بهداشتی در کنار پوشش صورت خود را می فرستد یک پیام.

"نمادین" او گفت:, "آن را مورد احترام است."

کومو تا به حال یک پیام مشابه برای سبزه مرد او مواجه می شوند در های اخیر خود را راه رفتن.

ماسک, او گفت:, گفتن, "من به شما احترام بگذارند. من احترام خود را سلامت" به مردم در اطراف شما.

"این ماسک می گوید:" من احترام پرستاران و پزشکان که به کشته شدن خود را از طریق این ویروس به نجات افراد دیگر'," او گفت:. "این ماسک می گوید:" من احترام ضروری کارگران که هر روز و رانندگی اتوبوس یا قطار درایو و یا تحویل مواد غذایی و یا نگه داشتن چراغ بنابراین من می تواند در خانه بمانند و من باقی می ماند امن است. و آن بیانیه ای است که همه ما باید مایل به ایجاد هر روز, اما به خصوص در وسط این."

دسته بندی: Coronavirus | اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن