در زیر چراغ های تایمر بازی به گذشته ستاره دیگر فرصتی برای درخشش

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

40 دقیقه پیش

جو برنج پا به صفحه و چرخش برای نرده ها.

او ساخته شده در تماس با یک دوم زمین باز یافته ارائه از پارچ راب ، توپ میره به کم عمق و مرکز کاهش یافته و در یک RBI تک. در حالی که او نه له توپ را تبدیل به یک موثر در خفاش.

برای بیش از یک دهه برنج, 47, تا به حال سهم خود را از یو پی اس و فراز زندگی در سالانه تایمر بازی یک شنبه شب سنت در طول فریپورت بین المللی بیس بال دعوتی.

اما برای او و بسیاری از بازیکنان دیگر که دوباره جمع آوری شده برای سال جاری قسط در جیمز Swartz یادبود زمینه در Freeport قصبه لذت آمد و در این فرصت را به بازی این بازی آنها را دوست دارم زیر چراغ در یک محیط آرام.

"این فقط بسیار سرگرم کننده" گفت: برنج سابق سر مربی بیس بال در آپولو-ریج که باقی می ماند فعال در لیگ بزرگسالان در ایندیانا, شهرستان.

برنج گفت این بود که حداقل او 12 سال در عمل در تایمر بازی. سابق FIBI, مربی تیم تن به تن و همچنین پایه دوم.

"این رقابتی می تواند دلیل بسیاری از بچه ها هنوز هم می تواند در یک سطح مناسب و معقول اما آن را بیش از حد جدی نیست" برنج گفت. "چند سال من پرتاب و من در نقطه ای دیگر و سال های من از دست ندهید. که فقط به زندگی و آن را به بیس بال. هیچ جایزه. این که آیا آن مرد یا جوان کودکان و نوجوانان بازی در حال حاضر فریپورت بین المللی است که در مورد بیرون آمدن و به سادگی از آنجا که ما عاشق بازی بیس بال است."

وجود دارد نگرانی شنبه در مورد بازی وضعیت آن را به عنوان بارید در طول بعد از ظهر. اما آب و هوای مرطوب به پایان رسید حدود 5 p. m. و زمینه خدمه کردم این زمینه آماده برای روز شنبه را یکی مانده به آخر بازی یک مسابقه بین Mercyhurst لژیون و آکادمی بیس بال از پیتسبورگ قبل از پیشکسوت رویداد اصلی.

"این است که من سال دوم و سال گذشته تعداد زیادی از سرگرم کننده" گفت: Brett برگر سر مربی اسپرینگدیل تیم بیس بال که همچنین مربیان گوزن نهر دیناموهای در این سال دعوتی.

"خوب بود به عقب زیر چراغ در مقابل جمعیت خوب. این در حالی است از آنجایی که من قادر به انجام چیزی شبیه به این به عنوان یک بازیکن. آن را پایین کلید جو است و هر کس در اینجا به یک زمان خوب است."

برگر, 33, بازی های برگزار شده در مرکز میدان رسیده پایه چندین بار به ثمر رساند و به یک اجرا شود. این اسپرینگدیل گراد قادر به ماندن آسیب های رایگان, بر خلاف سال گذشته است.

او تنها در بت در طول سال 2019 بازی او در دنده ها با زمین است. او به سرقت برده دوم و رفت تا سوم در یک زمین. غواصی در pickoff تلاش در سوم او را شکست چپ خود را انگشت کوچک انگشت.

برگر به عنوان قادر به نمره در این بازی به عنوان پرتاب به سوم قلم گذشته baseman سوم.

"من معامله انگشت برای اجرای" برگر کنایه آمیز در مورد سال گذشته coaster غلتکی بر اساس مسیرهای.

تعدادی از بازیکنان گفت: آنها انتظار می رود به دور از احساس بازی اعمال فیزیکی در تمام نقاط بدن خود را.

"همین دلیل است که من در زمان استراحت در حال حاضر," گفت, ابزار جنسی, 1989 فریپورت فارغ التحصیل و کهنه سرباز ارتش آغاز شده که این بازی بر روی این تپه و این فرصت را به نوسان خفاش چند بار قبل از استراحت برای یک زمین باز یافته.

"اما این یک انفجار در هر سال. ما گروهی از بچه ها به اینجا می آیند (Swartz زمینه) هر یکشنبه صبح و پرتاب توپ در اطراف و برخی از سرگرم کننده است."

اسباب بازی زندگی می کند که در Freeport قصبه گفت: او طول می کشد افتخار در انجام بخشی خود را برای کمک به فریپورت بین المللی از جمله در زمینه تعمیر و نگهداری و بهره برداری از تازگی نصب شده Swartz میدان بیاد.

"هر آنچه که نیاز به انجام همه ما زمین در" اسباب بازی گفت.

FIBI, معاون رئیس جمهور, دیو Brestensky دوباره به عنوان عمومی و آدرس گوینده برای بازی تا حدودی از یک استاد از مراسم ارائه شده است که چشم انداز به بازی های اکشن و افزود: هر دو داستان از گذشته مسابقات و اطلاعات منحصر به فرد در مورد هر بازیکن است.

قبل از بازی Brestensky مفتخر شد برای سال خدمات اختصاص داده شده به فریپورت بین المللی با مایک Westerman گمنام جایزه قهرمان. او با غلبه بر احساسات زمانی که فکر مایک رابطه خود را در Freeport بین المللی خانواده و معنای پشت این جایزه.

"مایک یک پسر خوب" Brestensky گفت.

این جایزه به افتخار حافظه Westerman شرح داده شده توسط کسانی که او را می دانستند به عنوان یک jack-of-all-trades که مشغول به کار ساعت های بسیاری را در تمام جنبه های هفته فریپورت بین المللی از پدر رالف "سانی" Westerman ایجاد رویداد در سال 1994.

مایک Westerman درگذشت در مارس 2006 در سن 51 و جایزه تاسیس شد و برای اولین بار ارائه شده بعد از آن سال در طول فریپورت دعوتی.

نوه اش Dillon, نقش در فری پورت تیم در این رویداد را سال.

"دیو آثار خستگی ناپذیر در ساخت مطمئن شوید این زمینه است که همیشه در شکل بزرگ" FIBI جمهور چاک Sarver گفت. "او شده است این رابط برای تمام تیم های بین المللی و کمک را در تیم های مانند فرانسه و آلمان و ایتالیا و اسرائیل است. بدون او این تیم را نداشته اند اینجا. او بسیار اختصاص داده شده به فریپورت بین المللی است. در حال حاضر با پسرش DJ بودن خیلی درگیر این فقط بزرگ است."

این فریپورت بین المللی همچنان جمعه با بازی در زمینه های متعدد. روز کاری ادامه داده اند تا در 8 بعد از ظهر با رقابت بین Kiski لژیون و فریپورت پالومینو در Swartz زمینه است.

سالمندان از هر دو تیم خواهد بود افتخار در مراسم قبل از بازی.

مایکل عشق یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مایکل در 412-856-7400 x8632, mlove@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: دیگر محلی | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن