COVID-19: پلیس آب خوب متحده تماشای نهنگ کشتی در آبهای محلی

محتوای مقالهاپراتور U. s. تماشای نهنگ کشتی جریمه شده پس از گرفتار شدن در B. C. آب در خلاف قرنطینه عمل می کنند.

توسط MASTERNEWSS در 1 مرداد 1399

محتوای مقاله

اپراتور U. s. تماشای نهنگ کشتی جریمه شده پس از گرفتار شدن در B. C. آب در خلاف قرنطینه عمل می کنند.

با توجه به RCMP سخنگوی سرجوخه اد گالو) دانیل ميشود نهنگ تماشای کشتی بود شناسایی و متوقف شده توسط اعضای Mounties' اقیانوس آرام Shiprider برنامه.

اقیانوس آرام Shiprider برنامه اهداف بالقوه متخلف عروق با استفاده از فن آوری و یا به طور منظم اقیانوس گشت و با این نسخهها کار از نزدیک با کانادا آژانس خدمات مرزی کانادا Coast Guard, U. s. Coast Guard و ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی و وزارت امور شیلات و اقیانوس ها.

این برنامه انجام گشت دریایی به طور سنتی و به بررسی فعالیت های گروه های جرایم سازمان یافته اما در COVID بار تبدیل شده و توجه خود را به اجرای قرنطینه عمل می کنند. مرز کانادا با ایالات متحده در حال حاضر بسته به همه غیر ضروری سفر از جمله در آب است.

ميشود گفت: اپراتور های ایالات متحده بر اساس تماشای نهنگ کشتی واقع شده در جولای 17 و جریمه $1,000. قایق با مسافران بود همراهی بازگشت به ایالات متحده آب.

یک هفته قبل از آن اپراتور از دیگر آمریکا مبتنی بر کشتی شد و متهم تحت بخش 58 از قرنطینه قانون و جریمه نقدی محکوم شد.

"روشن بود که این افراد در این کشتی بود misstated قصد خود برای سفر به آلاسکا و کانادا وارد شده بود برای اهداف گردشگری" ميشود گفت: در یک بیانیه آماده.

"Boaters مجاز در کانادا سرزمینی یا آبهای مرزی به صورت اختیاری اوقات فراغت (غیر ضروری) دلایل از جمله تور گشت و گذار و لذت ماهیگیری."

dcarrigg@postmedia.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن