کوتاه و مختصر تیلور Griffiths: فارغ التحصیل انتقال طرح از RCMP به سوری پلیس را اطمینان بخش است که به طور کامل

محتوای مقاله در ادامهآلمانی افزایش می دهد این موضوع از امنیت جامعه با این استدلال که جنایتکاران را "روز مزرعه"

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

آلمانی افزایش می دهد این موضوع از امنیت جامعه با این استدلال که جنایتکاران را "روز مزرعه" در طول انتقال. بعید است. این فارغ التحصیل شد طرح انتقال خواهد اطمینان بخش است که به طور کامل در تمام زمانها. پروتکل نیز ایجاد شده است برای تحقیقی فایل تداوم در طول انتقال.

در نظر شهری, خدمات پلیس را بیشتر حس هویت. آنها انجام دهد. در مقابل به خود RCMP همتایان افسران پلیس شهری به طور کلی خود را صرف کل فرصت های شغلی در یک جامعه است. این تسهیل مالکیت و مشارکت. SPD قادر خواهد بود به استخدام یک نیروی کار است که نشان دهنده تنوع جامعه نشدنى در جدا RCMP که در آن پرسنل تصمیم گیری ساخته شده است در سطح محلی است. ورود و خروج از افسران و افسر در فرماندهی یگان تعیین شده است سازمانی نیازهای RCMP به جای آن از شهرداری.

مردان و زنان از RCMP که ای اداره شهر به صورت گذشته 70 سال خدمت کرده است و ستودنی. اما سوری می دانستند فراتر رفته RCMP ، از آن گذشته شهرداری در کانادا با بیش از 350 ، 000 ساکنان بدون مستقل خدمات پلیس. شهر ساری به حال خود را در خدمات پلیس از سال 1887 به سال 1951. در بسیاری از راه های آن این است که بازگشت به ریشه های آن است.

کوتاه و مختصر تیلور Griffiths استاد و هماهنگ کننده پلیس برنامه مطالعات دانشکده جرم شناسی دانشگاه سیمون فریزر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن