فرانک Giustra: فدرال رزرو را غیر قابل اجتناب دام

محتوای مقاله در ادامهمتاسفانه اشتباه ساخته شده بود در طول گرینسپن سال و در زمان بحران 2008 ضربه های دام تغذیه

توسط MASTERNEWSS در 23 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

متاسفانه اشتباه ساخته شده بود در طول گرینسپن سال و در زمان بحران 2008 ضربه های دام تغذیه ایجاد شده غیر قابل اجتناب شد. هشدارهای کسانی از ما که صحبت می کرد تا در آن زمان بودند غرق کردن سر صحبت در وال استریت و مالی برخی رسانه ها.

در ژانویه 2019 من نوشت که ما به سمت یکی دیگر از بحران مالی است و در این زمان آن به احتمال زیاد خواهد بود بدتر از سال 2008. من هرگز پیش بینی یک بیماری همه گیر می شود. اما باعث شد هرگز نقطه. آن را محدود به چیزی. جدول تعیین شد.

Powel به تازگی اذعان کرد آنچه که بسیاری از آنها شناخته شده در تمام طول. ما در حال حاضر در یک دوره برای همیشه صفر و نرخ پول بی نهایت چاپ. تاریخ ثابت کرده است که وقت و زمان دوباره که این را نمی خواهد به خوبی به پایان. اعتماد در حال حاضر پایانی. چین ممکن است برای اولین بار به خروج دلار ایالات متحده است. امریکا از سیاست های اقتصادی را مهار و آن را به طور بالقوه طولانی در مبارزات انتخاباتی بیش از تجارت و تکنولوژی به چین, دلیل خوب برای تنوع بخشیدن به خود و عظیم دلار دارایی. وجود دارد هیچ زمان جایگزین برای دلار ایالات متحده به طوری که برخی دیگر جهانی تجارت و امور مالی واحد — شاید یکی ساخته شده از ترکیبی از ارزهای یا وابسته به یک سبد کالا — در نهایت ظهور است. هر آنچه در آن است من فقط امیدوارم که انتقال به آن خواهد بود مسالمت آمیز یکی.

در این روز دلار آمریکا برتری نباشد ، زمان می تواند بحث شود اما این یک ریاضی یقین است.

فرانک Giustra کانادا تاجر نیکوکار و روسای گروه بین المللی بحران. Giustra شده است و نوشتن و صحبت کردن در مورد موضوعات از جمله طلا, بازار ارز و تاریخ اقتصادی پس از سال 2001.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب