ناقص فانتزی متفاوت هیلاری کلینتون

به فکر کردن در مورد هیلاری کلینتون است که برای ورود به یک پیچ و خم از counterfactuals. کوچکتر چه ifs و بزرگتر

توسط MASTERNEWSS در 30 اردیبهشت 1399

به فکر کردن در مورد هیلاری کلینتون است که برای ورود به یک پیچ و خم از counterfactuals. کوچکتر چه ifs و بزرگتر و اساسی تر آنهایی که زنجیره ای با هم در ترکیب بی نهایت. وجود دارد سراسیمگی از انتخابات 2016 سوال: اگر او تا به حال دیده می شود رقابت از برنی ساندرز در اوایل دموکراتیک اولیه? چه اگر او می خواهم در امان است بیشتر بررسی به ایمیل های خود در ماه اکتبر ؟ اگر چه او تا به حال مبارزه سخت تر در میشیگان و ویسکانسین? پس از آن وجود دارد بیشتر شخصی وجودی سوال: اگر او می خواهم اجرا برای دفتر زودتر در زندگی, قرار دادن جاه طلبی های خود جلوتر از بیل ؟ اگر چه او کاهش یافته است به ایستاده او را از طریق رسوایی خود را حرفه ای ؟ اگر چه آنها هرگز ملاقات کرد ؟

RODHAM: A NOVEL by Curtis SittenfeldRandom House, 432,,, صفحات, $28.00

بیش از هر سیاستمدار سال های اخیر هیلاری کلینتون خدمت کرده است به عنوان یک راه glimpsing چه ممکن است شده اند. فیلمنامه نویسان تصور شده اند انواع هیلاری برای بیش از یک دهه در Veep's Selina مایر, CBS خانم,منشی, House of Cards's کلر آندروود—در حالی که دو بسیار مورد بحث قرار unproduced فیلمنامه خیال بافی او در اوایل زندگی و بالقوه است. آمریکا و تمدید جهان است چیزی برای همه سنین: برای کودکان وجود دارد و یک دختر به نام هیلاری و همچنین چلسی کلینتون او همچنان حق رای دادن; برای نوجوانان وجود دارد هیلاری و چلسی همكاري کتاب شجاع زنان است. وجود دارد او خاطرات در مصیبت از سال 2016 چه اتفاقی افتاده استو چهار بخش Hulu مجموعه مستند بر همان حوادث است که تابش تحقیر نه تنها برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بلکه برای ساندرز چالش از سمت چپ. به ندرت جاده ها گرفته شده است بنابراین با وسواس مورد بررسی قرار گیرد.

این زمین که در آن Curtis Sittenfeld رمان Rodham نقش داستان استثنایی زن جوان که استعداد و ذوق برای رهبری به رسمیت شناخته شده در اوایل زندگی—از محرک سخنرانی در Wellesley, جشن در زمان در زندگی , مجله, به پیروزی در دانشکده حقوق دانشگاه ییل—و کسی که برنده این جایزه از ریاست جمهوری در سال 2016. به عنوان نشان می دهد که پیروزی تنها counterfactual بافته شده به این کتاب است. این است که جهان متناوب که در آن هیلاری ندارد ازدواج با لایحه برای تبدیل شدن به Hillary Rodham Clinton اما همچنان Hillary Rodham حفظ خاصی صداقت به عنوان او را آزاد از این مرد جاه طلبی و فجایع و از بسیاری از سازش از زندگی با او. این نسخه از هیلاری ما در اینجا این است که یک نوع سیاست راهبه. "در کاخ سفید در یک نمونه weeknight" او به یاد می آورد, "من آشیانه در اتاق نشیمن" احاطه شده توسط کتاب ها و مقالات پایدار با فنجان چای و تعهد خود را به خدمات عمومی.

که تسکین دهنده تصویر باعث می شود تضاد با واقعیت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شب binges در فاکس نیوز. اما راه این رمان می رسد در انتخابات ریاست جمهوری است به طور غیر منتظره یک درهم. آن است که داستان یک زن بین بردن یک مشکل و در نهایت قادر به درخشش. به جای فانتزی از هیلاری پتانسیل انجام آن reimagines بخش عمده ای از شخصیت او از بین بردن از هر یک از عمده معایب و یا تناقضات است که می تواند مانع یک سیاستمدار در MeToo عصر. شاید عجیب ترین جنبه های Rodham است که در تهیه یک نمونه نسخه از هیلاری کلینتون کتاب—ظاهرا ناخواسته—ارائه یک نقد خشن فرد ما امروز می دانیم.


قبل از این رمان می شود به آن چنگال در تاریخ وجود دارد بسیاری از خود آگاهانه تحریک جنسی. اولین تکه از کتاب hews از نزدیک به این داستان واقعی از هیلاری و بیل جلسه در دانشکده حقوق دانشگاه ییل در سال 1970 دوستیابی و حرکت به آرکانزاس که در آن لایحه طولانی برنامه ریزی شده برای شروع فعالیت سیاسی خود را. خیلی از بیوگرافی شناخته شده از هر دو ارقام امکانات به شدت در اینجا تبدیل می شوند دردناک نوع از نمایشگاه. هیلاری بازگو معابر واقعی او سخنرانی; لایحه معرفی خودش در مورد ما نمی دانیم که این مرد از امید. این جفت ارز رشد می کند و نزدیک او به عنوان سهام آشنا منشاء داستان. "هنگامی که مادرم باردار بود با من پدر من کشته در یک تصادف"; سپس او آمد ناپدری "یک معنی پیر مست."

این توصیف واضح از رابطه جنسی به نظر می رسد Sittenfeld راه افتراق او داستانی از زندگی نامه و خاطرات او اشاره می کند به عنوان منبع مواد در گواهينامه. آمده فایرفاکس به عنوان خود-راضی به عنوان "تو باهوش ترین فرد در ییل" منجر به raptures فکری و جنسی به رسمیت شناختن. ("من واقعا لذت بردن از بحث کلام با شما," او می گوید. "و سپس او فرو درون من" او به یاد می آورد.) وقتی که در خانه نشسته برای یک دوست, دارند, در وان آب داغ در هر شب: "مثل ما مواد تشکیل دهنده در یک سوپ" لایحه می گوید. برای همه غیر ارادی ماهیچه القا جزئیات نکته در اینجا این است به تصرف چقدر هیلاری است که به خطر انداختن هنگامی که او جدا از لایحه. او خود را صرف اوایل زندگی در حذف از همسالان خود, گرفتار در "تنهایی خوب بودن در چیزی"; در حال حاضر در اینجا این است که یک فرد که هر دو خواسته و احترام او به کسی که او می تواند تصور یک آینده. "استراتژیسازی ساخته شده من احساس می کنم که نزدیک به او به عنوان جنس" او منعکس در نقطه بالایی از ارتباط آنها.

به عنوان در زندگی ما ارتباط مورد آزمایش قرار زمانی که لایحه معمولی مجبور فاسق و زمانی که هیلاری متوجه می شود که زندگی در فیتویل آرکانزاس نمی توانیم او همان فرصت های حرفه ای او می خواهم که در بوستون یا شیکاگو. اما نقطه عطف می آید در لایحه سال 1974 اجرا برای کنگره است. به عنوان Hillary Rodham است که راه رفتن را از طریق یک فروشگاه مواد غذایی پارکینگ او می یابد یک زن در حال انتظار برای او در ماشین خود را. این زن توضیح می دهد که او یک داوطلب در کمپین و بیل کلینتون تجاوز جنسی ، این حادثه او را توصیف خرس شباهت قابل توجه به Juanita Broaddrick بدخشان که بیل کلینتون حمله او هنگامی که او کار خود را در سال 1978 فرمانداری مبارزات انتخاباتی. این برای اولین بار از چندین گزارش های مشابهی در این رمان که هر کدام شبیه به کسانی که از کلینتون در زندگی واقعی شاکیان (هیچ یک از آنها با ذکر نام).

زمانی که هیلاری در نهایت در برابر لایحه در مورد برخورد در پارکینگ آن را تبدیل به یکی از پنج دلیل او می تواند از فکر می کنم برای شکستن تا با او. راه او conceptualizes به اتهام جنایت, اما, برگ هیچ جایی برای ابهام: "در حال حاضر او می خواهم متهم شده است از حمله." و به روایت او در مورد پایان رابطه سخت به یکی که در آن حمله شد نقطه شکستن. بعد از او دریغ تایید برای او هنگامی که مبارزات انتخاباتی خبرنگاران با او تماس بگیرید. ("چگونه می توانم هنگامی که شما می تواند علنا متهم به تجاوز به عنف در هر زمان?") او در مورد دلیل او هرگز نباید تبدیل به رئیس جمهور: "او یک درنده جنسی."

این رمان سوم بزرگ counterfactual: اگر هیلاری کلینتون را انتخاب کرده بود به این باور یک قربانی تجاوز جنسی به بیش از وفاداری به مرد او را دوست داشت ؟ داستانی هیلاری را به وضوح در پاسخ به سوال اجازه می دهد تا Sittenfeld به تصور افتخارات سیاسی تعالی, اما آن را نمی کند اتصال به واقع موجود هیلاری کلینتون بسیار هموار. ترین خیریه خواندن از پارکینگ مواجه است که آن را می دهد داستانی هیلاری فرصتی برای دیدن بدترین کنار لایحه قبل از او enmeshes زندگی خود را محکم تر با او. این قابل توجه است که این رویداد می گیرد در سال 1974 چهار سال قبل از یکی Broaddrick توصیف کرده است; توسط 1978, کلینتون در حال حاضر ازدواج کرده و سه سال و Broaddrick داستان نمی خواهد تبدیل شده و برای 20 سال دیگر. با اینحال اخلاقی یقین داستانی Hillary Rodham باعث می شود بی دست و پا با کنتراست واقعی هیلاری کلینتون موقعیت در داستان های مشابه که همچنان در بهترین حالت نامشخص است.

که ناهماهنگی است سخت به چشم پوشی از بقیه رمان. او از لایحه انتخاب شده است که او را قادر می سازد برای تبدیل شدن به یک انجام شده و به خوبی متصل استاد حقوق در شمال غرب سیاسی به سازمان دیده بان در سی سالگی او و ایالات متحده سناتور توسط چهل سالگی. اصلی تاسف مرکز در تنهایی و مشکلات دوستیابی شدن در حالی که همیشه شلوغ و برجسته تر است. آن را نیز یک نقطه عطف برای بیل: بدون کسی از هیلاری را فراست و هوش در کنار او, او در سال 1992 پیشنهاد ریاست جمهوری از هم جدا می افتد زمانی که او کبابی در 60 دقیقه در مورد رابطه او با "یک خواننده کاباره در لیتل راک" (دوباره نام نه). این یک لحظه از دفاع برای Hillary Rodham شخصیت در رمان به عنوان او است بعد از کشف که لایحه حل و فصل آزار و اذیت جنسی طرح دعوی در دادگاه برای $850,000. او دور از او است و او را بیشتر به طور مداوم تقویت اخلاقی و موقعیت.

شاید یک مشکل بزرگتر برای این کتاب به عنوان یک اثر داستانی است که آن مشکل تصور چقدر Hillary Rodham را معلوم نبود با امتیازات و صدمات زمان خود به عنوان بانوی اول و دهه در سطح بسیار بالا از سیاست آمریکا و قدرت های جهانی. این شخصیت هیچ یک از تعیین پراگماتيسم هیچ یک از اصرار بر شجاعت در برابر مشکلات مقاوم, از هیلاری کلینتون که با عنوان 2014 خاطرات انتخاب سخت. آن را سخت خواهد بود برای دیدن او در حال اجرا بر روی تجربه راه خود را در زندگی واقعی همتای آیا در سال 2016: او نشان می دهد که علاقه کمی در امنیت ملی و یکی می توانید تصور کنید که مطبوعات در انتقاد از او برای عدم منسجم در سیاست خارجی. این هیلاری است که شما می خواهید پاسخ دادن به تلفن در 3 p. m. و به نظر نمی رسد نامزدی که "در حال حاضر می داند که رهبران جهان می داند نظامی است." (هنری کیسینجر شرح داده شده توسط واقعی هیلاری به عنوان یک "دوست" است که یک مهمان در سیاسی soirée بعدها در رمان اما مانند کشتی است که با تصویب در شب او و Hillary Rodham به نظر نمی رسد به دانستن هر یک از دیگر.)

آنچه باقی می ماند از هیلاری کلینتون در این شخصیت آشنا ضعف در کمپین بلیزرز. وجود دارد یک حادثه شرم آور است که در آن Hillary Rodham تلاش برای رفتن ویروسی با انتشار تصویری از خودش پرسید "این کلاه من را نگاه on fleek?" وجود دارد او تنها فکر کشت یک بیمار سرطانی به نام مبهم LaPointe چه کسی او را ملاقات در یک تجمع و magnanimously متصل با "تیم"; پس از چند دوستانه متون آن میباشیم که انگیزه او برای دریافت مبهم یک Iowan به اعلام او به جمعیت در یک بسیار مهم کمپین متوقف شود. در سراسر کتاب او مانند یک سیاستمدار; این رمان است که محکم بسته شده cadences از یک stringently تمرکز-گروه بندی روایت است. او جملات حتی دست به خطا و آمیخته با خلوص حتی زمانی که او را در بحث ورزش با خانواده. "در این فصل به نظر می رسد امیدوار کننده است اما من در تلاش برای به دست آوردن امید" او متون برادران او.

سپس از آنجا که من یاد گرفته بودم از دادن سخنرانی که با پایان دادن به منفی نیمی از مخلوط احساسات ساخته شده همه چیز به نظر می رسد بدبین من حذف شده و آنچه که من می خواهم نوشته شده و تایپ شده به جای من در تلاش نیست به من امیدوار است اما در این فصل به نظر می رسد امیدوار کننده است.

آنچه باعث می شود این نسخه از هیلاری اجرا میشه ؟ بدون هدایت فلسفه سناتور Rodham معلوم می شود سورئال مرکب از زنان در سیاست است. در میانه امتداد از کتاب او برای تلفن های موبایل زیادی مانند الیزابت وارن یک سیاست طرفدار قانون استاد و فکری که زمین به رای دهندگان است که او را به انجام یک کار خوب. اما پس از آن او خم سخت به بسته بندی خودش را به عنوان یک هیچ و بی معنی اواسط غربی با یک قلب بزرگ, ایلینوی, پاسخ به ctq. همچنین یادآور Klobuchar (و اساس برای یک صحنه در Veep) سناتور Rodham را متمایز ترین رسوایی به او حمله برای ساخت یک دستیار اصلاح است. Klobuchar و وارن خاطرات ذکر شده در این رمان گواهينامه همراه با کتاب کامالا هریس و کریستن جیلیبرند. آن را سخت بدانید که چه چیزی را از این آمالگام که به نظر می رسد به فرض این سیاستمداران هستند بیشتر یا کمتر قابل تعویض و واقعا درگیر در شکل یک فرد را در دستور کار خود تعهدات مسیر حرفه ای خود را. آنها همه زنان است.

کتاب بزرگترین خروج از حال آن حداقل فکر کردن پیچ و تاب. پس از از دست رفته شانس خود را در سال 1992 بیل کلینتون می آید و به چالش هیلاری در مقدماتی حزب دموکرات برای انتخابات 2016. این لایحه که در حال حاضر ساخته شده میلیاردها دلار در تکنولوژی شده است و غرقه شدن در دره سیلیکون زندگی sex parties و گیاه خواری در طول راه که می شود او را دشمن به جای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, که تصمیم می گیرد به اجرا نمی. آن را در لایحه این تظاهرات که جمعیت excoriate هیلاری شعار "Shut او را تا! بسته و او!" و این لایحه که مکث به اجازه مناجات با نگاهی به اثر کامل خود را. وجود دارد بسیاری است که در اینجا معنی ندارد, به ویژه هنگامی که شما در نظر بگیرید که لایحه است در این سناریو هنوز هم در حال اجرا به عنوان یک دموکرات صحبت دموکراتیک اولیه رای دهندگان بسیار جمعیت های مختلف از کسانی که در مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات—و این که سیاست های خود را به هیلاری اذعان نزدیک شبیه خود او.

هدف از این منحرف در طرح به نظر می رسد به تاکید است که در هر نسخه از هیلاری در حال اجرا در سال 2016 را به خود جذب بی سابقه از سطح سولفات, هر رکورد و هر كس او را حریف است. هر گونه احتمال شکست او است chalked به یک قوی اما بی شکل و زمینه رایگان جنسیتی که اجازه می دهد تا Sittenfeld به چشم پوشی از هر تعداد از دیگر عوامل است که کمک به یا کاستن از موفقیت سیاسی. دیگر هدف از این لایحه-مغلوب ساختن پیشی جستن سوئیچ به نظر می رسد برای خدمت به یک شکل منحصر به فرد از انتقام دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از او سلب هر گونه توانایی به انجام این کار آسیب جدی به خود و کاهش نقش خود را در داستان به یک سمت خنده دار شخصیت.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که نه تنها رقم قابل توجه از سال 2016 تا پاک شود در Rodham. زمانی که هیلاری مراحل به بحث دموکراتیک مرحله به رقابت با او نیز چهره مارتین اومالی و جیم Webb—کسی که از دست رفته است برنی ساندرز. شاید این کتاب ترین شکل متمرکز از انتقام است و خدمت در این سناتور از ایالت ورمونت که در دنیای واقعی ارائه شده قانع کننده ترین انتقادات هیلاری سیاست هل دادن او چپ در مورد این مسئله از 15 دلار حداقل دستمزد و رو به جلو قرار دادن سند چشم انداز به صورت رایگان و مدیکر برای همه است که باید احترام ابتدایی خود را پیشنهاد داد.


ساندرز را در شرایطی نشان می دهد بزرگتر ضعف Rodham, است که در آن جالب دیدگاه محدود از آنچه در خطر است در سیاست آمریکا امروز. نه تنها هیچ افزایش دموکراتیک جنبش اجتماعی در حاشیه این رمان این است که اگر در سال 2008 بحران و رکود بزرگ اتفاق افتاده است. 2016 انتخابات در Rodham معلوم می شود یک مسابقه بین sleazy لایحه با نئولیبرالی پلت فرم و محترم هیلاری با یک مشابه ارائه شده است. تنش انداخته و تکثير با مغلوب ساختن پیشی جستن را اجرا می گم اینجا. بنابراین شکاف در درون حزب دموکرات و گسترده تر نسل تقسیم بین جوان مبارزه مردم و مجموعه ای از بیشتر از نظر مالی امن تر رای دهندگان. این است یک جایگزین تاریخچه. اما مطمئنا اثر پروانه ای از هیلاری و بیل فروپاشی نمی جلوگیری از گسترش این شکاف عمده در جامعه ؟

Rodham's فرار از واقعیات طول می کشد ناخواسته باریک فرم. هیچ سیاسی بزرگ در میدان جنگ در اینجا که در آن Sittenfeld را هیلاری می تواند به مبارزه برای رسیدن به ریاست جمهوری است. با هیچ توجهی اپوزیسیون از چپ یا راست بدون هیچ واقعی مسائل در خطر عرصه معلوم می شود بسیار کوچک است و او هرگز واقعا می شود به نشان می دهد آنچه که او ساخته شده است. اگر هیلاری ژانر فانتزی وعده های بی پایان امکان Rodham مجموعه مناظر خود را کمی پایین تر بازنویسی تاریخ تنها به ترفند در نتیجه مورد نظر. هیچ جا این واضح تر نسبت به رئیس جمهور Rodham را برای انتخاب معاون رئیس جمهور: "من به پایان رسید تا رفتن با فرماندار ویرجینیا تری McAuliffe," او توضیح می دهد. Sittenfeld ایجاد کرده است کل جهان متناوب به منظور جایگزین بسیاری فراموش شدنی همسر در حال اجرا در تاریخ با یکی از بردگان اعضای Clintonland. آن را بسیار به اخراج کردن در مورد. همانطور که هیلاری به آرامی جوک "تری از یک دهه جوانتر از من—ما فقط رنگ پریده و کهنه."

هیچ نامزدی در اینجا با مشکل که در آن همه چیز را اشتباه رفت و چهار سال پیش. این کتاب بیشتر علاقه مند به کاوش هیلاری زندگی جنسی و دیرینه رقابت با یک فرد—لایحه—از درک او به عنوان یک بازیگر سیاسی با طرح در کل کشور است. ما اطلاعات بیشتر در مورد قدیمی شعله های آتش از ایدئولوژی یا استراتژی است. برخی از کسانی که در لحظات صمیمی رفتار با غیر منتظره ظرافت گرفتن راه هایی که صلاحیت و مسئولیت می توانید ترک قدرتمند زنان جدا شده است. آن را در نهایت تنها داستان. به تصور آینده ای متفاوت برای نیاز کشور به بیش از تصور یک زندگی فرد رفته بود متفاوت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن