'Zoombombers' مختل پنسیلوانیا کنیسه خدمات آنلاین با نژادپرستانه و ضد یهودی تهمت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 20 خرداد 1399

'Zoombombers' پرتاب نژادپرستانه و ضد یهودی تهمت طی دیجیتال و حمله به خدمات آنلاین برگزار می شود جمعه با جماعت Keneseth اسرائیل در اللنتون با توجه به تماس صبح.

ویدئو کنفرانس سیستم عامل مانند زوم را در بر داشت یک خانه در میان coronavirus همه گیر است که نگهداری افراد در خانه و لغو همه چیز از تعطیلات و تولد به بازی شب و ساعات خوش.

اما هکرها و یا هر کسی که می توانید از طریق محافظت تصویری-چت نیز گرفته فرصت جدید برای ویران که برخی از آنها می تواند به افزایش سطح جرم و جنایت است.

در مورد شرقی پنسیلوانیا کنیسه حدود 75 نمازگزاران کوک شد به سرویس های آنلاین هنگامی که معبد مدیر Vikki دونن شنیده عجیب و غریب موسیقی آمدن از سخنرانان صبح تماس گزارش شده است.

"آن را ثبت نکرده حق دور" دان به این روزنامه گفت. "مردم شروع به گفتن" مرگ بر یهودیان " (و) ما شنیده 'هیتلر' پرتاب در آن وجود دارد."

او گفت: تماس بگیرید تجربه حادثه به عنوان آن را احساس مانند یک حمله هر دو در کنیسه و در صفحه اصلی در همان زمان.

محلی یک Leechburg جلسه هیئت مدیره مدرسه در ماه گذشته به پایان رسید به طور ناگهانی زمانی که یک Zoombomber جاسازی شده و شروع به اشتراک گذاری تصاویر مستهجن.

هفته قبل از آن ایالات متحده وکیل Scott Brady و دولت دادستان کل جاش شاپیرو هشدار داد در برابر عمل متعهد به بررسی چنین مواردی از نرم, ذکر شده است, گزارش, نفرت, تصاویر گوناگون و تهدیدات کارگردانی در جلسه شرکت کنندگان توسط هکرها.

"هکرها اخلال در کسب و کار و جلسات جامعه ورزشی و با هدف قرار دادن گروه های خاص از جمله اعتیاد بهبودی جلسات به منظور مسخره آزار و اذیت و تداخل با درمان" بردی در بیانیه ای گفت. "این یکی دیگر از نقطه کم در این بحران است. ما بهتر از این. (وزارت دادگستری) را با استفاده از همه منابع ما برای پیدا کردن, در معرض و تحت تعقیب قرار دادن این کم عمر است."

بردی گفت Zoombombers می تواند به اتهام استفاده از رایانه برای ارتکاب یک جرم رایانه نفوذ اخلال در یک نشست عمومی, تقلب, جنایات نفرت و یا ارسال تهدید ارتباطات است. اگر آنها با هم کار کنند در یک حمله هدفمند توطئه می تواند اضافه شده به اتهامات او گفت:.

در اوایل ماه آوریل بوستون فصل یک جوان یهودی بود و برگزاری وبینار در یهودی ستیزی در زوم هنگامی که یک مرد یهودی اخبار سندیکای شناسایی به عنوان اندرو آلن Escher Auernheimer به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش به فاش کردن در صلیب شکسته خال کوبی روی سینه اش.

سپس در اواخر ماه مه اسرائیل تورات مطالعه زوم با بمباران نازی ها تصاویر و شعارهای "فلسطین" با توجه به یهودی مجله.

کالیفرنیا کلیسا در مارس واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر بزرگنمایی پس از مطالعه کتاب مقدس کلاس بمباران شد با تصاویر مستهجن. پیشنهاد کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام مدعی مطالعه کتاب مقدس "تا به حال صفحه نمایش کامپیوتر خود را ربوده و خود را به دکمه های کنترل غیر فعال" در حالی که فیلم مستهجن بازی با توجه به ایالات متحده آمریکا امروز.

این حملات شده اند محدود به خدمات مذهبی و گروه مورد مطالعه با استفاده از پلت فرم.

شمال غربی و مرکز زنان راه اندازی شد برای برگزاری یک آنلاین سمپوزیوم در اواسط ماه مه هنگامی که در حالی که وجود دارد حدود 60 مردم, مشاهده, Zoombombers با استفاده از "به اشتراک گذاری صفحه نمایش" را فشار دهید برای نشان دادن ویدئوها از سوء استفاده جنسی از کودکان.

روزانه غربی گزارش داد که گروه تا به حال با استفاده از پلت فرم اتاق انتظار ویژگی اولین بار و بنابراین دوباره زمانی که آنها به پایان رسید جلسه و شروع یک جدید. حمله شد و یک بار دیگر اما قادر به رسیدن به این کنفرانس و به اشتراک گذاری تصاویر خشونت آمیز.

در کالیفرنیا در ماه گذشته یک برنامه ریز مالی بود که برگزاری یک زوم سمینار برای مشتریان بالقوه در هنگام زوم-بمب افکن آب گرفتگی جلسه با نژادی تهمت و پورنوگرافی با توجه به ABC7.

یوجین Kowel اقدام نماینده ویژه مسئول برای FBI در پیتسبورگ زمینه کار تشویق با استفاده از پلت فرم است پادمان و گزارش هکرها به مقامات.

"مجرمان اینترنتی این را به عنوان یک راه آسان برای استفاده از اعضای آسیب پذیر جامعه ما," او گفت: در فروردین بیانیه.

مقامات فدرال ارائه این نکات در حفاظت از زوم همایش از شکارچیان:

  • آیا اتاق ملاقات عمومی و یا نیاز به یک رمز عبور و یا اتاق انتظار عملکرد
  • آیا به اشتراک گذاشتن لینک به جلسه در رسانه های اجتماعی
  • مدیریت صفحه نمایش-گزینه های اشتراک گذاری
  • با استفاده از به روزترین نسخه از زوم
  • تبدیل شدن به آشنا با چگونه به یک تماس در حالی که آن را در جلسه و پا زدن مردم به بیرون از اتاق

مگان Guza یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مگان در 412-380-8519, mguza@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: اخبار | خبرها | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب