به شدت استخدام پیترز شهرستان ایمنی داناون McMillon مرتکب به فلوریدا

توسط: کریس هارلن چهار شنبه, جولای 18, 2020 | 7:32 PM Chaz با Palla | Tribune-Review پیترز ش

توسط MASTERNEWSS در 29 تیر 1399

توسط:
چهار شنبه, جولای 18, 2020 | 7:32 PM


در این زمان در تابستان گذشته پیترز شهرستان ایمنی داناون McMillon نه تنها یک لشکر من فوتبال را ارائه می دهند.

که تغییر در عجله بسر می رسانید.

به عنوان مربیان کالج تماشا junior فیلم McMillon سهام افزایش یافت و به سرعت به عنوان هر گونه اخیر WPIAL استخدام نقشه کشی ارائه می دهد از بیش از 50 مدارس. در حال حاضر از آن زمان به را انتخاب کنید. افزایش ارشد متعهد شنبه شب به فلوریدا چیدن Gators بیش از فینالیست, اوکلاهما, اورگان, Texas A&M و ویرجینیا.

247Sports.com برچسب McMillon چهار ستاره جذب و رتبه او را شماره 145 در سراسر کشور به عنوان پنجم-بهترین امنیت در کشور است. رقبای او را به عنوان یک سه ستاره و جذب.

McMillon افزایش سریع بود اما نه به طور کامل غیر منتظره. یکی از عوامل او بود 6-پا-2, 190 پوند اندازه. او نزدیک به پنج اینچ در کمی بیش از یک سال و جوانه از 5-9 به عنوان یک دانشجوی سال دوم.

"من به یاد داشته باشید صحبت کردن به یک وطن پرست مربی لیگ (سال گذشته) و من از او خواست اگر او می خواست برای دیدن Donovan," پیترز Township مربی T. J. Plack گفت. "او مانند 'مربی من فکر نمی کنم ما باید یک شات در او.' که واقعا چشمان من را باز کرد. 'وای اگر آنها لازم نیست که یک شات در او که رفتن به شروع به دنبال در او؟' که زمانی که پیت, Virginia Tech و همه شروع به آمدن در اطراف.

"این اتفاق افتاد واقعا سریع است."

در نوامبر. 15, McMillon خود را اعلام کرد, بخش اول من را از پیت پس از حضور پلنگ در بازی برابر کارولینای شمالی. وی افزود: سه مطلب ارائه می دهد در هفته سه بعدی.

همراه با فوتبال مهارت McMillon نیز تزئین کشتی گیر. او WPIAL و PIAA کلاس 3A دونده تا در 182 پوند در زمستان سال گذشته.

"کشتی خود را نقل و انتقالات به فوتبال" Plack گفت. "او توانایی مقابله با استوار است در این زمینه است. او یک رقیب."

در مارس اعلام کرد بالای 15 با پیت, Penn State, ایالت آریزونا, Cincinnati, دوک, آیووا, Louisville, میشیگان, میشیگان, دولت, شمال غربی, نوتردام, اوکلاهما, Purdue, Texas A&M و ویرجینیا.

او به زودی مجبور به بازنویسی آن لیست.

رژه عمده BCS ارائه می دهد و آمد در ماه آوریل با وجود بالا بودن مدارس بسته در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. Florida Georgia, LSU, میامی (Fla.), Ole Miss اورگان استنفورد و ویسکانسین ارائه شده McMillon بورسیه در ماه آوریل است.

او تنگ شده لیست خود را به 10 مدرسه در ماه مه. همراه با پنج فینالیست, Penn State, آریزونا, وزارت امور خارجه گرجستان, LSU و میشیگان ساخته شده از برش.

او اعلام کرد خود را بالا 5 در تاریخ 1 ژوئن و پس از بازدید چهار از پنج دانشگاه.

NCAA نگه استخدام های قفل شده را برای ماه ها تحت یک مرده دوره است که مانع از بازدید رسمی و چهره به چهره تعامل با مربیان اما McMillon قادر به دیدن همه اما اورگان Plack گفت.

پدرش Darrin "مک" McMillon است از فلوریدا و همکاری دفاعی هماهنگ کننده در Plack مربیگری کارکنان. پیترز شهرستان رسیده WPIAL کلاس 5A نیمه نهایی فصل گذشته با McMillon درآمد همه-کنفرانس افتخارات.

"او تا به حال یک بزرگ سال سوم" Plack گفت. "او طولانی است. او قوی است. او سریع است. او یک دانش آموز از این بازی است. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که من می توانم در مورد او می گویند چرا این مدارس علاقه مند به او."

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: پیترز Township



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب