دن Fumano: مشکوک اسناد در قابلمه فروشگاه درخواست تجدید نظر به تالار شهر

محتوای مقاله در ادامهپس از خورشید با ارسال نامه به تناسب اندام, رسانه های دنیا, روابط نماينده او پاسخ توسط ایم

توسط MASTERNEWSS در 20 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

پس از خورشید با ارسال نامه به تناسب اندام, رسانه های دنیا, روابط نماينده او پاسخ توسط ایمیل به می گویند: "جهان تناسب اندام تیم اجرایی گفته است که این هرگز اتفاق افتاده است آنها نمی خواهد شما فرستاده است."

درباره تلفن پنج شنبه, Choom مدیر عامل کوری Gillon گفت که او قرار نیست با هم نرم افزار خود را و فقط شنیدن برای اولین بار است که برخی از همسایه کسب و کار ناراحت شدند خود را آشکار تایید شده است از جمله در Choom نرم افزار بدون دانش خود را.

"من قطعا نمی خواهد که یک نظر در این نقطه حمایت یا نفی," Gillon گفت. "ما نمی خواهد چشم پوشی جعل. که تا حدودی از یک اتهام است که چیزی است که ما را به تلاش برای دستیابی به درمان ترجیحی در نظر هیئت واريانس و یا برای حمایت از ما."

Gillon گفت Choom به دست آمده در نامه های شخص ثالث پیمانکار و ارائه شماره تلفن خود را. هنگامی که خورشید رسیده و پیمانکار او کاهش یافته است به نظر.

Gillon گفت: "ما به استخدام کسی برای ارائه یک سرویس است که به تعامل با جامعه زغال سنگ در بندر. ... همه چیز را که آورده بود به ما تا به حال هیچ دلیلی برای باور کردن آن بود نه 100 درصد معتبر."

dfumano@postmedia.com

twitter.com/fumano


اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن