دهه بهترین WPIAL نهایی: سافتبال شماره 8

توسط: همین Rebel روز شنبه, مارس 21 سال 2020 | 9:12 PM تریبون-نقد و بررسی Belle Vernon جشن آ

توسط MASTERNEWSS در 2 خرداد 1399

توسط:
روز شنبه, مارس 21 سال 2020 | 9:12 PM


از طبقه بندی به گسترش زمینه بازسازی را مجبور به تغییر در محل برگزاری این منطقه قهرمانی وجود دارد مقدار زیادی در رفتن با WPIAL سافتبال بانوان قهرمانی این دهه گذشته است.

از لیلی زمینه در کال (Pa.) به Seton تپه به یک معجونی از عنوان بازی های انجام شده اینجا و آنجا و یا در هر نقطه وجود دارد چمن در یک نبرد در برابر طبیعت شده اند وجود دارد بسیاری از لحظات به یاد ماندنی در WPIAL سافتبال نهایی.

شستشو, شستشو و تکرار موضوع در منطقه و سافتبال این 10 سال گذشته به عنوان نه مدارس قادر به موفقیت در دفاع از خود WPIAL قهرمانی این دهه گذشته از جمله سه ذغال سنگ توسط غرب, Allegheny, چهار-سنگ توسط غرب گرین و یک نما با پنج مستقیما در مسابقات قهرمانی Hempfield.

بنابراین در حالی که دهه سوم قرن 21 رو به یک شروع کند با 2020 فصل به دور محو در اینجا این است که یک نگاه در 10 سال گذشته با یک شمارش معکوس از 10 WPIAL سافتبال بانوان قهرمانی بازی ها.

شماره 8 – بیلی به اندازه کافی برای BVA عنوان

وجود دارد چند لحظه در سال 2018 WPIAL کلاس 4A قهرمانی بازی است که آن را به نظر نمی آید خوب برای Belle Vernon یک تیم جستجو برای دوم آن راست 4A تاج سوم آن قهرمانی در چهار سال و چهارم آن منطقه عنوان کلی است.

بازی نهایی زمین باز یافته بود به ارزش قیمت پذیرش برای جمعیت که رفتند به ستون هیل برای لاستیک بازی از این فصل-نبرد طولانی از بخش رقبا.

آمدن به seventh inning, Belle Vernon ازمایش کرده الیزابت رو به جلو 4-2 اما پس از به ثمر اجرا به جلو و به داخل یک پلنگ به اتمام تجمع بزرگ دو-را ضربه.

اما رزمندگان لود پایگاه با هیچ کس در پایین seventh inning قبل از پن استیت استخدام بیلی Parshall از جم به امن طلا بیشتر برای سبز و طلا.

با کلیک بر روی نمره نهایی زیر را برای الک Italiano است نگاهی به پلنگ هیجان انگیز بیش از رزمندگان.

Belle Vernon 5 الیزابت رو به جلو 4

دهه بهترین WPIAL سافتبال نهایی:

هیچ. 9 - 2012 کلاس: Chartiers-هوستون بیش از Carmichaels

شماره 10 - 2015 کلاس: Jefferson-مورگان بیش از Chartiers-هوستون

برچسب ها: Belle Vernon, الیزابت رو به جلو



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن