زندگی با کودکان همین دلیل کلاس های درس هستند مبالغه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 16 اردیبهشت 1399

25 دقیقه پیش

"هیچ فرد منطقی استدلال می کنند که کوچکتر کلاس اندازه بهتر است, راست?" خواسته رادیو میزبان بحث نشان می دهد.

"من فکر می کنم من یک فرد منطقی" به من گفت: "و من پیشنهاد می توانید اثبات که کلاس کوچکتر از اندازه تبلیغ چیزی جز خوبی و تبلیغ. کلاس های کوچک و مبالغهشده. توجه فرد مبالغه شده است. آن را به سرعت می رسد نقطه از کاهش می گرداند."

"واقعا ؟ چه مدرکی ؟

تاریخچه شخصی و در غیر این صورت. من رفتم به کلاس اول در سال 1952. در آن زمان مهد کودک بود و نه جهانی در ایالت کارولینای جنوبی،, بنابراین, کلاس اول من بود کلاس اول. یک معلم که به ریاست بیش از 50 فرزند است. که یک کلاس درس بزرگ برای مطمئن شوید که در عین حال که صحبت کردم به زنان آموخته است که به عنوان بسیاری از 95 دانش آموزان کلاس اول در اوایل تا اواسط دهه 1950 زمانی که اولین موج از افراد متعلق به نسل بود از ورود به مدرسه است. تمام زنان در سوال گواه منظم محیط های یادگیری. امروز در بسیاری از جهان سوم مناطق جهان کلاس درس اندازه بزرگ است اول-استانداردهای جهانی و در عین حال کسانی که معلمان نیز گزارش منظم محیط های یادگیری.

چقدر توجه فرد آیا شما فکر می کنم هر کودک دریافت در کلاس اول دبستان کلاس ؟ درست است. بسیار کم است. گاه به گاه. ما تا به حال به توجه. آن را دریافت ؟

به طور معمول یک 1950s معلم ابتدایی تدریس برای 15 دقیقه یا تا به موقع تخصیص و مشغول به کار در پشت میز در حالی که دانش آموزان خود را مشغول به کار در آنان است. هنگامی که زمان شد تا دانشجویان رد و بدل شده و درجه یک دیگر مقالات. سپس به یکی دیگر از موضوع منطقه است. پانزده دقیقه 30 دقیقه پنج دقیقه قرار داده و دور یک workbook و از دیگری است.

من نوشتن این ستون برای پدر و مادر که homeschool تعدادی از آن زمان مدرسه و خاموش کردن تا حد زیادی و به طور ناگهانی افزایش یافته است. برای اولین بار در بیش از یک قرن اکثر ابتدایی-سن کودکان در حال تدریس توسط پدر و مادر خود را در خانه.

اینترنت پر است از توصیه های برای این homeschoolers اما من هنوز به اجرا در سراسر یک مقاله می گوید که این مردمی عمدتا با مامان, بسیاری از آنها در حال شکایت از خستگی به استراحت مورد دخالت چیزی. مدرسه در منزل نیست و نیاز به سطح بالایی از دخالت پدر و مادر. که افسانه است. در سراسر جمعیتی طیف موفقیت دانش آموزان در 1950s, وقتی که کودکان عمدتا "محروم" از یک توجه بود به طور قابل توجهی بالاتر از آن است که امروز.

کلید موفقیت در مدرسه در منزل است بسیاری از مشارکت این سازمان است. زمانی که من مشاوره دادن به پدر و مادر که می خواهد به homeschool من پیشنهاد می کنم از ساعت 15: 30-پنج معمول است. این کار را با 50 یا بیشتر کودکان و نوجوانان آن را قطعا کار (و در واقع) با کمتر از یک تعداد انگشت شماری.

بیشتر توجه فردی کودکان را دریافت و در یک محیط کلاس درس بیشتر آنها انتظار آن را و بیشتر آنها به این بستگی دارد بر آن. توجه-overdosed کودک است به احتمال زیاد به توجه نزدیک به آنچه که او معلم گفت: مگر او را بیش از او ایستاده صحبت کردن به طور مستقیم به او. در یک homeschool وضعیت هم وابستگی است که همیشه در بلندی احتمال است.

هم وابستگی فرسوده است. مدرسه در منزل نفسه نیست.

دیدار خانواده روانشناس جان Rosemond وب سایت; خوانندگان ممکن است او ارسال ایمیل; به دلیل حجم از پست نه هر سوال پاسخ داده خواهد شد.

دسته بندی: سبک زندگی | مطلب زندگی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن