پنگوئن A to Z: Jason Zucker می یابد جا

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 27 خرداد 1399

5 دقیقه پیش

در حالی که NHL است که در انتظار به دلیل جاری coronavirus همه گیر تریبون-نقد و بررسی ارائه خواهد شد پنگوئن A to Z یک بازیکن با بازیکن نگاه در تمام 53 افراد تحت NHL قرارداد با این سازمان از اواسط سطح چشم انداز Niclas Almari به مشخصات بالا تجارت کسب Jason Zucker.

بازیکن: Jason Zucker

موقعیت: جناح چپ

شاخه: چپ

سن: 28

قد: 5 فوت و 11

وزن: 192 پوند

2019-20 NHL آمار: 60 بازی و 41 امتیاز (20 گل, 21 کمک)

قرارداد: سال دوم از پنج سال قرارداد با یک درپوش حقوق ضربه 5.5 میلیون دلار. انتظار نامحدود رایگان agent در سال 2023

به دست آورد: تجارت, Feb. 10, 2020

(توجه داشته باشید: پنگوئن به دست آورد Zucker از مینه سوتا وحشی به صورت مشروط در دور اول پیش نویس انتخاب کنید. فرض NHL postseason طرح تصویب شده اگر پنگوئن ها نمی پیشبرد گذشته دور مقدماتی آنها باید این گزینه از به تعویق انداختن این انتخاب کنید تا 2021.)

در این فصل: پنگوئن موافقت کرده بود به یک تجارت برای جیسون Zucker در ماه ژوئن گذشته.

آنها فقط نمی تواند آن را اجرا.

پس دیده می شود خود را بیشتر ارتباط ثمربخش با استعداد اما ناقص رو به جلو فیل Kessel آن دوره اجرا پنگوئن نگاه به jettison او با امید به دست آوردن برخی از قابل توجه جرم او قادر به تولید است.

پیشنهاد تجارت بین پنگوئن مدیر کل جیم رادرفورد و با همتای خود با مینه سوتا وحشی, پل فنتون به نام برای Kessel و همچنین defenseman جک جانسون برای رفتن به مینه سوتا برای Zucker و همچنین به جلو ویکتور Rask.

اما Kessel nixed معامله با تشکر از این بند در قرارداد خود را که به او کنترل بیش از که در آن او می تواند معامله شد. به عنوان یک نتیجه, پنگوئن تا به حال به حل و فصل برای مقابله با آریزونا شغالها که مشبک یک unappetizing 45 بازی و 17 امتیاز از ناامید کننده Alex Galchenyuk.

در نهایت پنگوئن را.

پس از همه ستاره جلو جیک Guentzel دچار شدید شانه راست و صدمه در ماه دسامبر رادرفورد شروع به دنبال یک بار دیگر بالای شش جناح خود را به جای جرم و شروع به پا زدن لاستیک در Zucker دوباره. کار با بیل Guerin که نصب شده بود به عنوان وحشی مدیر کل دو ماه پس از Kessel مقابله fizzled از رادرفورد که استادانی علاقه برای Zucker بیش از چندین سال به دست آورد و ثابت 20-هدف تهدید برای Galchenyuk امیدوار دفاعی چشم انداز Calen ادیسون و مشروط پیش نویس انتخاب کنید.

Zucker نیاز به کمی زمان به او نشان می دهد قادر به پر کردن جای خالی سمت چپ توسط Guentzel غیاب.

او نیاز به دو بازی به طور دقیق.

خالی در اولین بازی با پنگوئن Zucker آمد از طریق با دو گل او در بازی دوم و به سرعت نشان داد که او بیش از قادر به نگه داشتن با اتشی که با بالا مرکز سیدنی کرازبی عمل می کند.

(حسن نیت ارائه میدهد ویدئو NHL)

عمدتا مورد استفاده در جناح چپ از کرازبی در خط Zucker بود که استفاده نمی شود به طور منظم در بالا قدرت-بازی بازی های واحد ثبت 12 امتیاز (شش گل و شش پاس گل) در 15 بازی با پنگوئن قبل از NHL متوقف بازی.

آینده: یکی از بزرگترین سوالات در مورد پنگوئن ها صف در صورت از سرگیری بازی است که در آن شکر استفاده خواهد شد.

باید Guentzel سالم به اندازه کافی برای بازگشت به ترکیب است که باعث ایجاد چیزی از logjam با استعداد سمت چپ کنار میان بالا-شش جلو. Guentzel شیمی با کرازبی است که به خوبی مستند شده است اما Zucker به وضوح نمایش داده می شود یک انسجام با پنگوئن' کاپیتان در اندازه کوچک نمونه.

در حالی که Guentzel به خوبی در طول یک مدت زمان استقرار در یک خط با اوگنی Malkin در طول ماه های نوامبر و دسامبر Zucker به ندرت پا بر روی یخ با Malkin در پنج روز-پنج موقعیت.

با فرض اینکه هیچ بیشتر صدمات پنگوئن' عمق به جلو و ارقام به دست انداز Zucker به دومین قدرت-بازی بازی های واحد.

حتی فراتر از این در فصل آینده روشن به نظر می رسد برای Zucker و پنگوئن به عنوان او تا سه سال دیگر قرارداد خود را و هنوز هم در سمت راست از 30.

دنبال پنگوئن تمام فصل طولانی است.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن