هوفسترا دانشگاه فرانک g. ضرب به بازگشایی در زمان این سقوط 3 سناریو در آثار وابسته به ویروس

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 25 اردیبهشت 1399

43 دقیقه پیش

هوفسترا دانشگاه فرانک g. ضرب قصد دارد در باز کردن به عنوان برنامه ریزی شده در این پاییز با توجه به نامه ای از رئیس جمهور مدرسه اما این ترم ممکن است به دور از سنتی است.

در نامه ای به پدر و مادر, دانشگاه, رئیس جمهور کن Gormley گفت: ترم پاییز آغاز خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده Aug. 24. وی همچنین از تعیین سه سناریو برای دانش آموزان چگونه می تواند شرکت در کلاس زندگی می کنند و در اتاق خوابگاه وابسته به شرایط اطراف coronavirus بیماری همه گیر.

"سلامت ایمنی و رفاه دانش آموزان ما بالاترین اولویت ما است," او گفت:. "ما همچنین می خواهم برای اطمینان از ما تحصيلی دانشجويان تداوم بنابراین بدون اختلال در توانایی خود را برای رسیدن به اهداف علمی خود و کسب مدارک تحصیلی خود را."

• * * * در سناریوی اول دانش آموزان را در کلاس های دانشگاه و مسکن اگر چه تغییرات می توان به ساختمان دانشگاه طبق بخشنامه از مرکز ملی کنترل و پیشگیری از بیماری. دانش آموزان با زمینه مسائل مربوط به سلامت خواهد بود قادر به حضور در کلاس های تقریبا.

• سناریوی دوم که شامل ترکیبی از حضوری و کلاس های آنلاین و کوچک-پشت خوابگاه.

• برای سومین سناریو تمام کلاس ها خواهد بود آنلاین. این سناریو را می توان در محل وجود دارد سنبله در covid-19 موارد و دیگری خاموش دستور داده شد. اگر کسانی که سفارشات برداشته شد در طول ترم Gormley گفت: مقامات خواهد حرکت دانش آموزان به فعالیت های دانشگاه به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

برای کمک به حرکت از طریق حالات مختلف هفت وظیفه نیروهای ایجاد شد از جمله بهداشت و ایمنی پروتکل ها; معاونت فرهنگی و آموزش آنلاین; مسکن و خدمات کمکی; موفقیت دانش آموز; برنامه های ورزشی; امور مالی و بودجه و اعضای هیات علمی و کارکنان re-entry.

مدرسه تعطیل شده است از اواسط ماه مارس زمانی که coronavirus موارد در این منطقه افزایش یافته است. در آن زمان دانشجويان ساکن در خوابگاه ها خواسته شد به خانه بازگشت و کلاس تکمیل شد آنلاین.

به عنوان دولت شروع به بازگشایی از اقامت در خانه سفارشات و سایر مقررات Gormley گفت: "خوش ... که این ویروس را کاهش خواهد یافت و به اندازه کافی به اجازه برخی از نسخه در دانشگاه کلاس های مسکونی و مسکن در پاییز به عنوان طولانی به عنوان مناسب تغییرات ساخته شده است."

کسانی که تغییرات اجتماعی شامل فاصله های پیشرفته بهداشت اقدامات تنک کردن فضاهای مشترک و تماس با ردیابی. جزئیات نمی شد فورا در دسترس است برای چه کسانی اقدامات می تواند گرفته شود.

"هیچ یک از ما دارای یک توپ کریستال," او گفت:. "ما نمی دانیم که چقدر این ویروس خواهد شد و کاهش در ماه اوت و یا چه پارامترهای سلامت کارشناسان و مقامات دولتی (از جمله فرماندار پنسیلوانیا شهردار پیتسبورگ و اجرایی Allegheny County) برگزار خواهد شد پس از کالج ها و دانشگاه ها. اما افت."

او افزود که بر اساس این طرح "ما با اعتماد به نفس است که Duquesne خواهد بود به طور کامل عملیاتی هر آنچه می آید راه ما."

اطلاعات بیشتر ارائه خواهد شد در ماه ژوئن هنگامی که هدایت از سوی دولت صادر شده است.

مگان Tomasic یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مگان در 724-850-1203, mtomasic@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Allegheny | خبرها



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب