برای یک نگاه اجمالی از حزب جمهوری خواه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن نگاه به کالیفرنیا

در طول طلایی دولت جمهوری خواه فراز دموکرات ها تقریبا همیشه برگزار شد و اکثریت در مجلس قانونگذاری ایالتی و در م

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

در طول طلایی دولت جمهوری خواه فراز دموکرات ها تقریبا همیشه برگزار شد و اکثریت در مجلس قانونگذاری ایالتی و در میان کالیفرنیا هیئت نمایندگان کنگره. اما در aughts کسانی که اکثریت ballooned. با توجه به لس آنجلس تایمز مقاله نویس جورج Skelton دموکراتیک officeholders نیست اختیار داشت این مقدار قدرت در کالیفرنیا پس از سال 1882. تنها سیاسی مکالمه در کشور است که مسائل امروز رخ می دهد در میان دموکرات ها.

نقطه عطف آن را به طور کلی مورد توافق بود جمهوریخواه فرماندار پیت ویلسون ضد مهاجرت جنگهای صلیبی. در سال 1994 ویلسون-حمایت گزاره 187 که انکار خدمات دولت به مهاجران مستند نشده برنده 59-41 درصد است. اندازه گیری پرتاب شد در دادگاه اما کج پیروزی انرژی این ایالت جمعیت اسپانیایی تبار بود که به سرعت در حال رشد حتی به عنوان جنگ سرد تا پایان ارسال محافظه کار هوافضا کارگران در جریان دولت است. بین سالهای 1980 و 2010 اسپانیایی' تعداد جمعیت کالیفرنیا رز از 19 تا 37 درصد در حالی که سفید نسبت کاهش از 66 تا 40 درصد است. 2020 سرشماری خواهد شد به احتمال زیاد نشان می دهد اسپانیایی کثرت.

موازی با مغلوب ساختن پیشی جستن قابل توجه است. متقاعد شده است که خود را ضد سیاست های مهاجرتی بودند قوی انتخاباتی دارایی مغلوب ساختن پیشی جستن آنها را تا قبل از سال 2018 midterms—و دیدم 40 کرسی تلنگر از جمهوری خواهان به دموکرات ها. هفتاد درصد از آمریکایی ها به این فکر می کنم سطح فعلی مهاجرت باید حفظ و یا افزایش یافته است.

پس ویلسون کالیفرنیا تا به حال تنها یک جمهوریخواه فرماندار آرنولد شوارتزنگر و پس از او در سمت چپ دفتر در سال 2011 دولت دور انداخته و خود را معتدل و سیاست است. در هفت کالیفرنیا کنگره نژادها که در آن جمهوری خواهان از دست داد در سال 2018, "مغلوب ساختن پیشی جستن در بالای بلیط شماره یک نقص" ایران استراتژیست راب Stutzman گفت: ساکرامنتو زنبور عسل در سال گذشته است. اما شوارتزنگر را درخواست که, کالیفرنیا, ایران فاصله خود را از مغلوب ساختن پیشی جستن کاهش یافته است در گوش کر. آن جای از دست دادن از قربانی آن عرف.

ملی ایران در پاسخ به از دست دادن کالیفرنیا شده است به سرزنش کالیفرنیا. "آن را تبدیل به یک شعار اساسی مدرن حزب جمهوری خواه به نفرت کالیفرنیا" جمهوریخواه سابق استراتژیست استوارت استیونس می نویسد: در کتاب جدید خود آن را دروغ بود. "چیزی است که عمیقا آشفته در مورد یک حزب سیاسی اگر آن را در نظر پرجمعیت ترین دولت بخشی از لیست طولانی از "مغایرت" است که جمهوری خواهان را به عنوان جدا کردن واقعی امریکا از چیزی خطرناک و ضد آمریکایی است."

بقیه کشور است که چند سال پشت کالیفرنیا در الحاق به کاهش نفوذ برای سفید غیر اسپانیایی است. اما در حال حاضر ملی ایران در حال از دست دادن علاقه خود را در اکثریت سیاست سرمایه گذاری امید خود را به جای در محافظه کار قضات و کالج انتخاباتی است. اعضای کنگره حاضر به فاصله خود از مغلوب ساختن پیشی جستن حتی به عنوان Covid-19 کشتار بیشتر مردم سرانه بیش از هر کشور دیگری به جز شیلی و انگلستان است. تهمت بود شمارش اقتصادی خود رکورد برای پیروزی در انتخابات مجدد, اما نرخ بیکاری است که در حال حاضر بیش از 11 درصد بالاترین سطح خود در هشت دهه گذشته (به جز است که برای قبل از دو ماه بود که آن را حتی بالاتر). افزایش بیکاری خواهد شد احتمال افزایش بیشتر بین در حال حاضر و در روز انتخابات—با آنچه به نظر می رسد به یک بود به لطف اوباما در سنا اکثریت به شدت کاهش یافته برنامه از بیکاری رهایی.

در روزهای اخیر دیده ایم سرفصل گفت: اعضای جمهوری خواه کنگره شروع به شورش. اما در عمل این خلق و خوی ناآرام است بیان خود در مته سوراخ کوچک نماد سیاسی از جمله نمایندگان مجلس انتخاب می شود عکس پوشیدن ماسک محافظ یا کاهش برای حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن مالیات حقوق و دستمزد را کاهش دهد. (مانند برش هیچ کاری نمی کند برای میلیون ها نفر از آمریکایی ها انداخته از کار با این بیماری همه گیر است که آن را به عنوان نزدیک به شش ماه علامت باید به عقب نشینی اما به جای آن است که هنوز هم در حال رشد.)

برای تمام بحث خود را در مورد احیای نیکسون "اکثریت خاموش," مغلوب ساختن پیشی جستن هرگز cracked 50 درصد در تایید اعتبار. او برنده نشد حتی کثرت آرا در سال 2016. مهم نیست که از نظر حزب جمهوری خواه و رهبری سیاسی به دلیل تهمت به طور مداوم دستورات تصویب در میان رای دهندگان جمهوری خواه بالای 80 یا 90 درصد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن