علاقه به باغبانی رشد می کند در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

یاد بگیرند که چگونه به باغ TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نی

توسط MASTERNEWSS در 15 اردیبهشت 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

با زمان بیشتری را در خانه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس, Avalon سارا پاپ تبدیل شده به باغبانی به تصویب زمان و ارائه یک حواس پرتی موقت.

پاپ شروع کاشت جدید باغ سبزی دو هفته پیش به رشد سس گوجه فرنگی و ریحان و کاهو و گوجه فرنگی و فلفل و خیار برای ترشی. هفته گذشته او در شکار برای گل او مقابل ایوان.

"من به طور معمول نمی خواهد حتی در اینجا اگر من دیگر امتداد زمان" گفت: پاپ, 37, یک انکولوژی تشعشع پرستار بود که خرید چهار گل در Brenckle را گلخانه در رزرو.

پاپ تنها نیست.

محلی کودکان و کارشناسان باغبانی گزارش یک سپر محصول جدید باغبان خرید همه چیز از خاک و دانه های گیاهی گیاهان و گل.

The Bucks County مبتنی بر Burpee دانه Co., که تماس های خود را به این کشور بزرگترین شرکت دانه دیده است دو برابر شدن فروش ماهانه بیش از سال گذشته به گفته رئیس شرکت جورج توپ.

توپ گفت: رونق در فروش بذر در بهار امسال بزرگترین سنبله او دیده می شود در طول 30 سال به علاوه با این شرکت است. هنگامی که در اواسط ماه مارس رسید و اقامت در خانه شروع به گرفتن سفارشات اثر در سراسر کشور توپ گفت: "ما در حال اجرا واقعی است."

"آن را نمیگیرد طولانی برای cabin fever برای تبدیل شدن به باغبانی تب" توپ گفت.

توپ گفت: Burpee نگه می دارد و مازاد بر طرف شده است و قادر به پر کردن سفارشات خود را, اما برخی از شرکت های دانه مجبور به توقف حمل و نقل به دلیل طاقت فرسا تقاضای تخلیه منابع خود را.

کودکان محلی که باقی مانده اند باز شده است پر از مشتریان به دنبال گل و سبزیجات و بوته زار و بیشتر.

مراکز باغ که فروش گیاهان اما نمی رشد آنها شده اند توقیف از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ تلقی آنها غیر پایدار زندگی کسب و کار.

لایحه ای است که اجازه می دهد محلی چمن و باغ مراکز به بازگشایی تصویب دولت و مجلس در هفته گذشته و رفت و به سنا برای در نظر گرفتن. این قانون نیاز به کسب و کار برای قرار دادن طیف وسیعی از پادمان در محل.

"من می دانم که ما محلی چمن و باغ کسب و کار شده اند صدمه زدن به پس از همه گیر شروع و بسته شدن کسب و کار موثر آنها می تواند در یک زمان بدتر با نخست باغبانی نزدیک شدن به فصل" گفت: دولت Rep. جو Petrarca, D-Washington Township.

وقتی پرسیده شد که در طول یک کنفرانس خبری هفته گذشته که آیا او خواهد ثبت نام در این لایحه به قانون گرگ به سادگی پاسخ داد: "نه."

باغ جامعه در سراسر منطقه عملیاتی هستند اما با محدودیت های اجتماعی از جمله فاصله و محدودیت در تعداد افراد مجاز در باغ در همان زمان.

"اگر وجود دارد ما می خواهم آنها را به پوشیدن ماسک های خود گفت:" لتروب مایک Sherback یکی از سازمان دهندگان لتروب جامعه باغ سبزی.

ساکنان محلی در حال انتظار برای کاشت سبزیجات مورد علاقه خود را در تمام 33 در دسترس توطئه با توجه به Sherback.

با امن پست-فراست تاريخ کاشت و انتظار می رود در اطراف مارس 10, راش است که در حال حاضر برای خرید گل و سبزی گیاهان.

در آرونا جاده گلخانه ای در Hempfield سبزیجات و گیاهان در حال فروش سریع و زودتر از معمول شرکت مالک سارا O'Hern گفت.

"ما جدید باغبان است که بسیاری از سوالات در مورد باغبانی," او گفت:.

رایج ترین سوال او گفت: "آیا من می توانم کارخانه در حال حاضر؟"

همه آرونا را محصولات سرد مانند کاهو و آماده برای رفتن. اما برای گوجه فرنگی و فلفل O'Hern است ارائه مشاوره به مشتریان صبر کنید تا بعد از فراست هشدارهای اطراف روز مادر ممکن است 10.

شده است وجود دارد افزایش 20 ٪ در مشتریان این بهار در Brenckle را از گلخانه است که در کسب و کار برای 99 سال گفت: اشلی Brenckle است که در میان نسل چهارم خانواده متعلق به کسب و کار.

"ما در حال دیدن یک باغبان و مردم هیجان زده برای شروع باغ خود را," او گفت:.

داغ فروشندگان از جمله سبزی و گوجه فرنگی و فلفل و "سالانه در حال پرواز کردن درب — و البته (بنابراین) geraniums که ما تخصص در" Brenckle گفت. بسیاری از مشتریان نیز در حال خرید Brenckle سفارشی رشد مخلوط سبک مخلوط خاک برای رشد و ظرف باغ, او گفت:.

مایکل برادران مهد کودک در غرب گوزن نیز شاهد افزایش فروش و همچنین افزایش کارکنان زمان مورد نیاز برای آماده سازی سفارشات برای مشتریان.

شرکت رئیس جمهور دن هیگینز گفت و کارکنان خود را کار کرده اند nonstop گرفتن سفارشات از طریق تلفن و بارگذاری مشتریان خودرو.

"مردم به دنبال به کار در باغ خود را و به چشم انداز خود را متری به عنوان آنها در خانه ماندن" هیگینز گفت.

پن استیت فرمت استاد باغبان برنامه در حال کار برای رسیدگی به افزایش علاقه به باغبانی این سال ارائه وبینار رایگان "پیروزی باغ باز آفرینی است."

میلیون ها نفر از پیروزی باغ کاشته شد در طول جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم است. آنها کمک به ارائه مواد غذایی برای خانواده ها در زمانی که سنتی تولید مواد غذایی کاهش یافته بود و خانه باغبانی بازدید شده توسط بسیاری به عنوان یک وظیفه مقدس.

فیلم های آموزشی در زمینه کاشت و گیاهان منتشر شد چند هفته پیش و در حال حاضر 2600 نفر امضا کرده اند تا برای آنها با توجه به مندی اسمیت استاد باغبان هماهنگ کننده برای Penn State فرمت در Westmoreland County است.

"وجود دارد یک معامله بزرگ از علاقه به," او گفت:.

در علاوه بر این به مردم به دنبال راه هایی برای صرف افزایش زمان در خانه اسمیت گفت: این بیماری همه گیر است "ما سوال تامین مواد غذایی ما و ما به دنبال توسعه پایدار در راه برای دسترسی به مواد غذایی است."

مری ان توماس Tribune-Review تحریریه. شما می توانید تماس با مریم در 724-226-4691, mthomas@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | منطقه ای | داستان بالا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن