برای سوخت های فسیلی, شرکت ورشکستگی است نجات

در اطراف این زمان در سال گذشته جف Hoops—مدیر عامل شرکت Blackjewel LLC—داشتن یک هفته پر مشغله. در تاریخ 1 ژوئیه

توسط MASTERNEWSS در 1 مرداد 1399

در اطراف این زمان در سال گذشته جف Hoops—مدیر عامل شرکت Blackjewel LLC—داشتن یک هفته پر مشغله. در تاریخ 1 ژوئیه سال 2019 او برای پرونده فصل 11 ورشکستگی به طور ناگهانی بسته شدن این شرکت بل ایر و عقاب بوت-سیلور باو معادن در وایومینگ و تخمگذار کردن 700 نفر از کارگران. ساخت و ساز بود که نقطه شروع در $30 میلیون "فاز اول" جدید Grand Patrician رفت و آمد مکرر او ساختمان در زادگاه خود از میلتون, غرب ویرجینیا, مجموعه ای شامل یک 3,500 صندلی ماکت روم کولوسئوم. در روز صدها نفر از Blackjewel معدن در پودر حوضه رودخانه و آپالاچیا گزارش پول "ناپدید" از حساب های بانکی خود را پس از حقوق سپرده شده بود. در جولای 3, ورشکستگی قاضی اعطا Blackjewel 5 میلیون دلار در بودجه امداد در ازای Hoops پله پایین به عنوان مدیر عامل. Blackjewel کارگران واصل طرح دعوی در دادگاه بیش از سرقت دستمزد در مدت کوتاهی پس از آن. در Harlan County, Kentucky آنها برگزار شد دو ماه نشستن در قطار آهنگ به بلوک زغال سنگ خود را از کارفرمای سابق از وارد شدن به بازار است. در نهایت دادگاه دستور داد که Blackjewel سرفه پرداخت کنند. بسیاری می گویند Blackjewel هنوز هم مدیون آنها و حلقه در دست بررسی است.

داستان های مشابه می تواند به زودی به معروف overleveraged صنعت نفت و گاز است که تلاش شده است در طول زمان همه گیر است اما در حال حاضر lavishing آن مدیران با سالم پرداخت. در مارس الماس حفاری دریایی خواسته ورشکستگی قاضی به اجازه دهید آن را در قیف $9.7 میلیون دلار پاداش به مدیران ارشد همان مقدار آن را تا به حال فقط بدست طریق تخفیف مالیاتی ایجاد شده توسط مارس بسته محرک. چساپیک انرژی—شرکت کمک کرد که فروش fracking به وال استریت—و کالیفرنیا منابع طبیعی, طلایی دولت بزرگترین شرکت نفت و گاز باید هر پرونده فصل 11 ورشکستگی در ماه گذشته در میان Covid-19-موجب رکود در تقاضا و سرمایه گذاران خنک کننده نگرش نسبت به یک بخش است که همیشه تلاش به نوبه خود سود; صدها نفر بیشتر می تواند در آینده به عنوان سرمایه گذار و شکیبایی در ادامه به افول و تعهدات بدهی آمده با توجه. به عنوان ورشکستگی—اغلب اجاره نامه های جدید در زندگی برای مبارزه شرکت ها—می شود در همه جا حاضر ویژگی از صنعت سوخت فسیلی که به دنبال کارگران و حقوق بازنشستگی را پشت سر?

زغال سنگ را کاهش اقبال را ساخته اند ورشکستگی نسبتا شایع وقوع در آن بخش و ایجاد ثروت از مطالعات موردی برای چگونه سوخت های فسیلی مدیران رسیدگی خود را کاهش, چشم انداز است. در علاوه بر این به Blackjewel مثال زغال سنگ غول موری انرژی برای پرونده فصل 11 ورشکستگی در ماه اکتبر گذشته به طور بالقوه اجازه می دهد آن را به شانه خالی کردن میلیاردها دلار ارزش بازنشستگی تعهدات به ده ها هزار نفر از کارگران معدن. رابرت مورای—شرکت گزاف تهمت تراز مدیر عامل—جمع آوری $440 میلیون دلار منابع مالی جدید از طریق تغییر ساختار توافق که شامل او استعفا به عنوان مدیر عامل اما ماندن به عنوان رئیس هیئت مدیره. موری پس از آن قصور و در آن منابع مالی جدید و کنگره پس از فشار از سوی ایالات mineworkers را از امریکا و متحدان آن حل و فصل به پرداخت 10 میلیارد دلار به ذخیره UMWA را در معرض خطر صندوق بازنشستگی. کسانی که وجوه—که پوشش یک بخش کوچک از بازنشستگی تعهدات در سراسر صنعت سوخت فسیلی—تنظیم شده برای اجرا در سال 2023.

یک 2018 مطالعه توسط جاشوا Macey و جکسون Salovaara یافت که بین سال 2012 تا سال 2017 چهار زغال سنگ شرکت های گرفته شده با هم استفاده می شود ورشکستگی دادگاه برای ریختن $5.2 میلیارد دلار ارزش زیست محیطی و بازنشسته تعهدات از جمله حقوق بازنشستگی و مراقبت های بهداشتی. به طور موثر آنها استدلال می کنند ورشکستگی ایجاد وسایل مختلف برای شرکت ها به وجود خارجی مقررات و کارگر هزینه به اشخاص ثالث از جمله خود کارگران. جوامع اطراف سایت های استخراج نیز رنج می برند با پاکسازی محیط زیست تلاش های رها شده: عمومی, پول میدارد tab.

استخراجی شرکت قرار است برای پرداخت به اوراق قرضه است که کمک به پوشش این هزینه های پاکسازی برای معادن متروکه و چاه که نشت مقادیر عظیم گرما به دام انداختن گاز متان به جو هر دقیقه آنها باقی می ماند امتیوی. اما این صنعت به شدت دست کم گرفت هزینه های اتصال مانند چاه. در حالی که آن را تخمین زده است آنها را در بین $20 ، 000 و $40,000 در هر یک ردیاب کربن تجزیه و تحلیل در ژوئن یافت که به طور متوسط هزینه برای پاکسازی هستند و نزدیک به 300.000 دلار در هر. همراه با در حال حاضر کم و منسوخ شده مطابق با الزامات مورد نیاز سهم هستند و بنابراین بیش از حد کوچک برای پوشش هزینه های واقعی از متصل کردن چاه ها—و برخی از شرکت ها سعی کرده اند برای خارج شدن از پرداخت حتی کسانی که متوسط نرخ های مبادله ای. (یک عمل شناخته شده به عنوان خود-اتصال اجازه می دهد تا شرکت های بزرگتر به استدلال می کنند که آنها به صورت نقدی با اشاره به بزرگ ترازنامه به عنوان اثبات این که آنها نیازی به پرداخت به دولت-موفق پاکسازی بودجه.) چساپیک انرژی نیویورک تایمز' Hiroko Tabuchi گزارش ماه گذشته در یک نگاه دقیق در نفت و گاز ورشکستگی مسئول حدود 1.4 میلیارد دلار در هزینه های پاکسازی—تقریبا به اندازه کل شرکت با ارزش است. آن را کنار بگذارند فقط $41 میلیون دلار برای پاکسازی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن