فریپورت جشنواره تئاتر باز می شود 31st نجومی جمعه با همه گیر پروتکل های ایمنی در محل

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 19 تیر 1399

28 دقیقه پیش

پرده خواهد شد تا در Freeport جشنواره تئاتر برای یک 31 سال است.

در این فصل وجود خواهد داشت تغییرات قابل توجه در تابستان انبار تئاتر است. به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس Allegheny Township, تئاتر خواهد صندلی کمتر مردم است. معمول ملاقات و خوش آمد می گوید جلسات با بازیگران نخواهد بود ،

"ما هیجان زده برای یک بار دیگر پیشنهاد زنده تئاتر" گفت: Marushka استیل که با همکاری صاحب تئاتر با شوهر Rennick استیل. "ما تمام تنظیمات لازم را با سلامت و دستورالعمل های ایمنی در محل به دلیل ما می خواهیم مردم را به احساس امنیت زمانی که آنها به اینجا می آیند."

2802758_web1_vnd-freeporttheatre-2

حسن نیت ارائه میدهد از Marushka استیل

31 فصل فریپورت جشنواره تئاتر Allegheny Township باز می شود در 10 ژوئیه با "Grimsby ، فضا را در 50 درصد ظرفیت به دلیل همه گیر پروتکل های.

در حال حاضر در حال پخش

افتتاح عملکرد است "Grimsby بیابان" نشان می دهد با الهام از آواز عامیانه نوشته شده توسط Rennick استیل و کارگردانی جنیفر Bronder.

اجرای برنامه ها در 7 بعد از ظهر هر شنبه و یکشنبه از 10 ژوئیه از طریق جولای 26.

این "Grimsby بیابان" یک درام در مورد دو ماهیگیری خانواده از Grimsby, انگلستان است. آن را می گیرد بین 1977 تا 1982 در طول Cod جنگ با ایسلند و جزایر فالکلند جنگ. این مجموعه در دریای شمال و در جنوب اقیانوس اطلس.

"ما هیجان زده به کار با جنیفر به عنوان مدیر" Marushka استیل گفت."او فوق العاده است و این نشان می دهد فوق العاده خواهد بود. ما نمی توانیم صبر کنید. هنر مردم را هم. هنر به مردم صلح و ارتباط انسانی ، دیدن زندگی می کنند نشان می دهد فوق العاده است."

Bronder از Tarentum گفت که او هیجان زده شد به طور مستقیم نشان می دهد.

"وجود دارد از جمله انرژی خوب در اینجا," او گفت:. "وجود دارد موسیقی است و رقص و آواز و من فکر می کنم مخاطب آن را دوست دارم. آنها بوده ام از دست رفته تئاتر زندگی می کنند."

2802758_web1_vnd-freeporttheatre-3

حسن نیت ارائه میدهد از Marushka استیل

جنیفر Bronder از Tarentum است که مدیر از "Grimsby Lad," باز کردن نشان می دهد برای 31 فصل فریپورت جشنواره تئاتر Allegheny Township, در جولای 10.

Bronder گفت: بازیگران خوبی تاسیس شده است و بسیاری از آنها مشغول به کار در گذشته نشان می دهد در Freeport جشنواره تئاتر.

بازیگران شناخته شده

بازیگران شامل آن لیندسی, Beverley Smith , Jim Knapick ساموئل Mindshift, Mike Firek دیو راس

دارل C. Milstead,, Mike هیوستن, لیزا Camerlo, , Dan Ullrich, Dave راس و کیسی رز Brendlinger.

Marushka استیل گفت: هنگامی که این منطقه نقل مکان کرد به سبز فاز توسط رژیم صهیونیستی است. تام گرگ او و همسرش شد بسیار خوشحال به باز تئاتر است.

آنها گرفته ام به کار اجتماعی فاصله با فروش بلیط به صورت 50 درصد ظرفیت است. مشتریان خواهد شد به کرسی های خود را یک حزب در یک زمان. مرکز راهرو استفاده می شود برای ورود به سمت راهرو استفاده می شود برای خروجی.

ماسک ها مورد نیاز است. بطری آب در دسترس خواهد بود. ارمرستس خواهد شد بررسی شود و پس از هر عملکرد. وجود خواهد داشت خاص الگوهای ترافیک.

بازیگران را به حال خود درجه حرارت گرفته شده و با پوشیدن ماسک در حالی که تمرین و بوده و برای نگهداری و انبار درب به تئاتر باز است.

Rennick استیل گفت: او آمد تا با ایده برای نوشتن بازی زمانی که او در یک میخانه انگلیسی و مراجعان به او گفت در مورد یک قوم و خواننده آهنگ "Grimsby بیابان." او گفت: آن را فراموش نشدنی آهنگ که با او باقی ماند.

"من عاشق این داستان به دلیل آن را در مورد شرایط انسانی" Rennick استیل گفت. "برای من این یک داستان خانواده."

آینده را نشان می دهد

دوم نشان می دهد در تابستان صف است "بابون" یک داستان در مورد منشا حیات — the Marx Brothers دیدار با گیلبرت و سالیوان نوشته و کارگردانی شده توسط Rennick استیل, جمعه, شنبه و یکشنبه از اوت. ساعت 14: 30 منتشر.

فصل کردن خواهد با "رئیس جمهور آرتور الهام" یک درام تاریخی در مورد 21st رئیس جمهور ایالات متحده چستر آرتور پس از ترور رئیس جمهور جیمز گارفیلد. از آن خواهد شد انجام می شود جمعه ها روزهای شنبه و یکشنبه از سپتامبر. 11-27. آن را نوشته و کارگردانی شده توسط مایک Firek.

بلیط ها $15 و رزرو الزامی است.

جوآن Klimovich Harrop یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با جوآن در 724-853-5062, jharrop@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: بیشتر A&E | تئاتر و هنر | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب