جورج فلوید مرگ عجله تغییر در فرهنگ پاپ تصاویر

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 24 خرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

نیویورک — Gary فیلیپس برنده جایزه جرم رمان نویس از لس آنجلس بزرگ شده در تلویزیون نشان می دهد که نشان داد یک دنیا هیچ چیز مانند او زندگی می کردند.

"من به تماشای همه آنها را 'تور یا دام,' 'آدم 12,' 'وحشی, غرب وحشی,' 'Mannix,' 'کانن' 'پیتر کان' reruns و در و در. در حال حاضر این بچه های سفید و آنها سخت اما عادلانه و حتی دست" او گفت: آسوشیتد پرس در یک ایمیل اخیر با اشاره به برنامه های بیشتر از 1960s و 1970s.

"من به یاد داشته باشید یک تور یا دام' قسمت که در آن تنگ و الاغ جو جمعه حل نژادپرستی در میان سیاه و سفید افسران در یک عقب نشینی تعطیلات آخر هفته. اما من یک بچه در حال رشد در جنوب مرکزی و حتی پس از آن برخی از بخشی از من می دانستم که بسیاری از این کلمات بیهوده و احمقانه. ما می دانستیم که پلیس از نیوتن و 77th بخش ای اداره به " هود بسیار متفاوت در تلویزیون نشان داده شده."

مه 25 کشتن جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو به گردن خود کرده و تظاهرات در سراسر جهان و انتقال تصاویر از اجرای قانون که مدت طولانی باقی ماند و دور خارج روایات از جرم و جنایت داستان — ضرب و شتم و کشنده chokeholds از دستبند مظنون شلیک گرز و گلوله های لاستیکی در اعتراض صلح آمیز اذیت و آزار و لعن در روزنامه نگاران.

پلیس داستان تکامل یافته اند به مراتب از نخست Sgt. جمعه. اما آرمانی جنگنده جرم و جنایت باقی می ماند فرهنگی touchstone حتی زمانی که مقابله با این جمله اخیر روایت به عنوان Ava DuVernay را Netflix سریال "زمانی که آنها را ببینید با ما" در مورد اشتباه محکوم پارک مرکزی پنج و انجی توماس' "نفرت تو را" پرفروش ترین رمان در مورد یک نوجوان سیاه به قتل توسط پلیس که اقتباس شده بود به یک فیلم سینمایی به همین نام است.

"امیدوارم آنچه که ما در حال دیدن در تلویزیون در حال حاضر و در رسانه های اجتماعی این است که حباب در حال ظهور" توماس گفت: AP.

تظاهرات در حال حاضر تغییر تلویزیون. "پلیس" که برای 33 فصل به کمک شکل مجاز روایت است که اجازه بینندگان به همدردی و شناسایی با پلیس در گشت کاهش یافته بود این هفته توسط Paramount Network. A&E انجام همین کار را با یک شبیه نمایش "زندگی PD" یکی از آن عمدتا بسیار دارای برنامه است. در اوایل این سال, پنج پلیس procedurals شد به طور مداوم در Nielsen شرکت بالا 20 رتبه از جمله ان بی سی "Chicago PD" و CBS "اف بی آی است." در حال حاضر حتی کسانی که به تصویر کشیدن مقامات مجری قانون در حال عقب کشیدن: گریفین نیومن که به نظر می رسد به عنوان یک کارآگاه در CBS سریال "Blue Bloods" اعلام کرد: او اهدا درآمد خود را از نشان می دهد برای کمک به بالا بردن وثیقه برای بازداشت معترضان.

شکاف میان جرم و جنایت داستان و زندگی واقعی قدمت آن به نوع ریشه بیش از 200 سال پیش است. اجرای قانون و خشونت و فساد بودند شدید در اواسط قرن 19 و برخی از نیروهای پلیس بودند که ریشه در گشت زنی استفاده می شود که به تعقیب کردن بردگان فراری. در همین حال "پلیس در اوایل داستان جرم و جنایت به تصویر کشیده شد به خوبی شجاع و درخشان می گوید:" اتو Penzler جرم و جنایت داستان ناشر و کتاب فروش.

در قرن 20 نشان می دهد مانند "تور یا دام" و "گشت بزرگراه" شد همکاری بین اجرای قانون و سرگرمی, کسب و کار به نقطه ای که J. Edgar Hoover اجازه داده شد به دامپزشک سیاست از بازیگران ظاهر می شود در "اف بی آی" سری طولانی مدت بازیگران Efrem Zimbalist جونیور در غیر این صورت پلیس و مقامات دیگر به تصویر کشیده شد که خسته و نفس موجود در داستانی از ریموند چندلر و Dashiell Hammett خنده دار و bumbling مانند کیستون کوپس یا بورس از "پلیس آکادمی"rumpled و زرنگ و دانا مانند Peter Falk را Columbo یا شوخ و سرکش مانند بروس ویلیس شهر نیویورک کارآگاه جان McClane در "جان سخت" ،

والتر Mosley, شناخته شده برای خود را "آسان رولینز" رمان در مورد یک کارآگاه در لس آنجلس اشاره کرد که حتی اگر این طرح شامل یک پلیس بد "آن را نمی خواهد instituonalized. آن خواهد بود که پلیس بد است چرا که او یک فرد بد است."

برای Gary فیلیپس و بسیاری دیگر در آن زمان سال به پیدا کردن داستان است که در آن آنها می توانند خود را. نائومی Hirahara های ادگار برنده جایزه نویسنده مسعود آرای کارآگاه رمان به یاد "فانتزی" و یا تماشای سفید نر قهرمانان در "ستوان کلمبو" "راکفرد فایل" و دیگر نشان می دهد. به عنوان یک بزرگسال او کشیده شد به آمریکایی های آفریقایی تبار جرم نویسندگان مانند Mosley and Chester Himes و در حال حاضر تحسین راشل Howzel سالن رمان در مورد آفریقایی آمریکایی پلیس لس آنجلس کارآگاه قتل Elouise "لو" نورتون کتاب "آشکار پیچیدگی یک زن سیاه و سفید در یک سیستم که به طور سنتی disempowered اقلیت."

Penzler و دیگران استناد یوسف Wambaugh را 1971 رمان "جدید Centurions" به عنوان نقطه عطفی در نشان دادن واقعی تر پرتره از پلیس اگر چه هیچ یک روند غالب. بیش از 50 سال گذشته این عکس از اجرای قانون گاهی اوقات بازتاب مناظره بین لیبرال ها و محافظه کاران است. Sidney Lumet را 1973 فیلم "Serpico" دراماتیزه فساد پلیس شهر نیویورک و قهرمانی از زندگی واقعی شخصیت عنوان تمایل به صحبت کردن. در حدود همان زمان کلینت ایستوود در "هری کثیف" فیلم قرار ایستوود در سن فرانسیسکو lawman به عنوان مورد نیاز قانون شکن در یک سیستم بیش از حد مجاز از جرم و جنایت. اسپایک لی برجسته 1989 انتشار "انجام کار درست" است که در آن یک مرد سیاه و سفید است که به مرگ خفه توسط پلیس منتشر شد دو هفته پس از مراسم افتتاحیه از "سلاح مرگبار 2" و جمعیت خشنود سرپیچی از مل گیبسون را Sgt. مارتین Riggs.

"پلیس" اجازه داده است که بخش از آن تحت پوشش قابل کنترل بیش از محتوای آن بوده است و در تقابل با سخت تر دیدگاه لنا Waithe پی اس سری "چی." اما حتی نشان می دهد مانند "سیم" و "سپر" است که فرانک به نظر می رسد در پلیس سوء استفاده می تواند در نهایت مخاطب با شناسایی کردند.

"در ابتدا آن را" پلیس کثیف هستند ولگردها "و آن را" نگاه افتضاح چیزی که آنها" می گوید: "میکی ترنر یک استاد در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است که دارای تخصص در تنوع و موضوعات بحث برانگیز در صنعت سرگرمی و تلویزیون است. "و پس از آن وجود دارد چیزی است که در فیلمنامه است که باعث می شود شما خود را تلنگر ذهنیت و همدردی."

دسته بندی: AandE | Movies/TV | داستان سیم



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن