Google's Search Generative Experience اکنون می تواند در نیمی از زمان پاسخ ها را تولید کند

گوگل زمان لازم برای جستجوی Generative Experience جدید را که چند هفته پیش برای برخی از کاربران باز شد، به نصف ک

توسط مدیر سایت در 18 خرداد 1402

گوگل زمان لازم برای جستجوی Generative Experience جدید را که چند هفته پیش برای برخی از کاربران باز شد، به نصف کاهش داده است. دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل در توییتر نوشت: گوگل گفت که "پیشرفت بزرگی را منتشر کرده است که زمان تولید عکس های فوری هوش مصنوعی را به نصف کاهش می دهد."

نصف وقت یکی از شکایات اولیه در مورد تجربه مولد جستجوی گوگل این بود که چقدر طول کشید تا گوگل با پاسخ یا عکس فوری تولید شده توسط هوش مصنوعی پاسخ دهد. این یک شکایت رایج در اکثر موتورهای جستجوی هوش مصنوعی است، از جمله ChatGPT Open AI و Bing Chat مایکروسافت.

سایر بهبودهای کیفیت گوگل همچنین گفت که امروز «تعدادی از به‌روزرسانی‌های کیفی» را برای Search Generative Experience انجام داده است، اما مشخص نکرده است که این به‌روزرسانی‌های کیفیت، خارج از معیار سرعت چیست.

اعلامیه. این توییت همراه با آن اعلامیه است:

دو هفته پیش، ما شروع به باز کردن دسترسی به SGE کردیم. از آن زمان، ما تعدادی به روز رسانی با کیفیت انجام داده ایم، از جمله یک پیشرفت بزرگ که زمان تولید عکس های فوری هوش مصنوعی را به نصف کاهش می دهد! امیدواریم همه کسانی که آن را آزمایش می کنند از تجربه سریعتر لذت ببرند. اگر نکرده اید…

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 8 ژوئن 2023
چرا ما اهمیت می دهیم. این یک نسخه آزمایشی از جستجوی جدید Google است. بازی با این می تواند سرگرم کننده، آموزشی و هیجان انگیز باشد. اکنون که سریع‌تر شده است، اکنون می‌توانید بیشتر از آزمایش‌های آزمایشگاهی استفاده کنید و پاسخ‌های سریع‌تری دریافت کنید.


سئو و بهینه سازی سایت برای نتایج جستجو
بهترین روش سئو سایت

منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن