اسرائیل اعلام کرد پرتاب موفقیت آمیز جدید ماهواره های جاسوسی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 16 تیر 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

اورشلیم — اسرائیل اعلام کرد که این پرتاب موفقیت آمیز یک ماهواره جاسوسی شنبه که کمک خواهد کرد که آن را نظارت بر فعالیت های هسته ای ایران به عنوان وزیر امور خارجه اسرائیل اشاره کرد که کشورش ممکن است در پشت یک آتش است که آسیب دیده ایران سایت های هسته ای هفته گذشته است.

این "Ofek 16" ماهواره ای می دهد اسرائیل آنچه را که مقامات به عنوان یک ابزار اضافی در نگه داشتن زبانه ها در بسیاری از تهدیدات از سراسر منطقه به پیوستن به ناوگان ماهواره جاسوسی اسرائیل است که راه اندازی شده است بیش از دو دهه گذشته. در حالی که مقامات نمی شناخت خاص تهدیدات دشمن ایران که اسرائیل را متهم به تلاش برای توسعه سلاحهای هستهای است اولین بار در میان آنها است.

"موفقیت Ofek 16 ماهواره ای بسیار افزایش توانایی ما برای اقدام علیه اسرائیل را دشمنان دور و نزدیک یکسان است. آن را تا حد زیادی گسترش توانایی ما برای عمل بر روی زمین و در دریا در هوا و همچنین در فضای" بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت: پس از راه اندازی.

راه اندازی یک روز پس از ایران در نهایت اذعان کرد که آتش سوزی مرموز در هفته گذشته آسیب دیده و جدید سانتریفیوژ مونتاژ مرکز در نطنز هسته ای سایت با سوء ظن بلافاصله سقوط اسرائیل است.

مقامات ایرانی تا به حال در ابتدا به دنبال تطهیر پنجشنبه آتش خواستار آن است که یک "حادثه" است که تحت تاثیر یک "صنعتی ریخته." اما در روز یکشنبه آنها را تایید کرد که سانتریفیوژ شده بود آسیب دیده و خود را در توسعه و تولید به تعویق افتاد. موجی از دیگر انفجار مرموز در ایران مجتمع های صنعتی در ماه های اخیر نیز نسبت داده شده به اسرائیل است.

اسرائیل قبلا ثابت شده است توانایی خود را به نفوذ حساس تاسیسات ایران از جمله با یک 2018 حمله که در آن مقامات اسرائیلی گفت: موساد و عوامل شکست را به یک انبار در پایتخت, تهران به سرقت برده و هزاران نفر از اسناد متصل به برنامه هسته ای ایران. اسرائیل و ایالات متحده نیز در نظر گرفته شده که در پشت استاکس نت ویروس رایانه ای است که اختلال در برنامه هسته ای ایران از یک دهه پیش.

اسرائیل را رسما اظهار نظر در آتش در نطنز در خط با استاندارد آن سیاست نه تایید و نه انکار مخفی در خارج از کشور ،

اما در یک سخنرانی وزیر خارجه گابی اشکنازی اشاره کرد که در آن اسرائیل را در دراز مدت استراتژی برای جلوگیری از ایران در داشتن توانایی ساخت سلاح هسته ای است.

بدون ذکر نطنز اشکنازی بود که اسرائیل ارشد نظامی در طول دوره استاکس نت گفت: در یک کنفرانس که اسرائیل را می گیرد "اقدامات است که در حال better left unsaid."

2796370_web1_2796370-a5a635b4c6b94fc4a3332b8981f59327

اسرائیل وزارت دفاع سخنگوی دفتر/AP

این Ofek 16 نشسته بر روی صفحه نمایش از دوشنبه در صنایع هوا و فضا اسرائیل تسهیلات در مرکزی اسرائیل مدت کوتاهی قبل از راه اندازی.

رهبر خود را آبی و سفید پارتی, وزیر دفاع Benny Gantz هشدار داد در یک مصاحبه رادیویی گفت در حالی که آن را قابل فهم بود به گمان اسرائیل "نه هر حادثه ای که اتفاق می افتد در ایران لزوما چیزی برای ما ندارد."

Gantz که همچنین یک نظامی سابق رئیس ستاد نامیده می شود روز دوشنبه پرتاب ماهواره یک "دستاورد فوقالعاده است."

"فن آوری برتری هوش و قابلیت های ضروری برای امنیت دولت اسرائیل" او گفت:.

اسرائیل را تایید نمی تعدادی از آن عملیاتی ماهواره. اما Amnon هرری سر از فضا و ماهواره دولت ذکر شده حداقل دو دیگران Ofek 5 راه اندازی شد در سال 2002 و Ofek 11 راه اندازی شد در سال 2016. او گفت که داشتن اضافی جاسوسی ماهواره های بهبود سرعت و عمق که در آن اسرائیل می تواند جمع آوری اطلاعات.

"همه این گروه از ماهواره ها استفاده می شود برای نظارت بر هر گونه تهدید در دولت اسرائیل که همانطور که می دانید گاهی اوقات دور و فوری به طوری که آنها نیاز به نظارت مداوم," او گفت:. "شما می توانید فرض کنیم که هنگامی که شما بیش از یک ماهواره به صورت موازی در آسمان شما را در رسیدن بهتر بازدید بار بیش از اهداف مورد علاقه."

ماهواره ای توسعه داده شد و توسط وزارت دفاع همراه با دولت متعلق به صنایع هوا و فضا اسرائیل. وزارت گفت: Ofek 16 راه اندازی شد در 4 صبح از پایگاه هوایی Palmachim در مرکزی اسرائیل است. آن را توصیف Ofek به عنوان یک "الکترو-نوری شناسایی ماهواره ای با قابلیت های پیشرفته."

Shlomi Sudri مدیر کل IAI فضایی بخش گفت: Ofek شد و در مدار زمین و ارسال "سالم سیگنال" به یک ایستگاه زمینی. او گفت که او انتظار می رود آن را به شروع به انتقال عکس ها را در حدود یک هفته است.

اسرائیل می داند ایران به بزرگترین تهدید خود را با استناد به آن توسعه موشکهای دوربرد آن حضور نظامی در کشور همسایه سوریه و مشکوک برنامه هسته ای. ایران به دنبال سلاح های هسته ای و گفت اتمی آن برنامه صرفا برای مقاصد صلح آمیز.

الکس فیشمن دفاع تحلیلگر از Yedioth Ahronot روزانه گفت: سوء ظن است که اسرائیل درگیر شد در هفته گذشته آتش سوزی در سایت های هسته ای نطنز ساخته شده حس.

"کسی تصمیم گرفت که یک پنجره از فرصت باز کرده بود که ایران در پریشانی و که در حال حاضر زمان برای حمله به هر کجا که ممکن است," او نوشت. "در حال حاضر زمانی که ایران از آن رنج می برد یک-اجتماعی بحران اقتصادی که در آن زمان به تلاش برای بی ثبات کردن رژیم به تشویق داخلی مقاومت برای وادار کردن ایران به سرمایه گذاری پول در دفاع و در بازسازی زیرساخت ها در هزینه های نظامی خود را در پروژه ها."

ایران هنوز آشکار اسرائیل را متهم کردند. یک سخنگوی هسته ای, آژانس, بهروز Kamalvandi روز یکشنبه اعلام کردند که کار را آغاز کرده بود در نطنز مرکز در سال 2013 و آن افتتاح شد و در سال 2018 است.

او گفت که این آتش سوزی آسیب دیده بود "دقت اندازه گیری و ابزار" و این که این مرکز شده بود عامل در ظرفیت کامل به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط تهران 2015 هسته ای ایران با قدرت های جهان. ایران شروع به آزمایش با پیشرفته سانتریفیوژ مدل در پی آمریکا به طور یک جانبه خروج از معامله دو سال پیش.

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن