بیشتر لتروب OKs مالیات 2 درصد افزایش هماهنگی مجدد مدیران

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 11 تیر 1399

39 دقیقه پیش

صاحبان املاک در بیشتر لتروب مدرسه منطقه را 2% افزایش در مالیات بر املاک و مستغلات برای سال تحصیلی آینده به عنوان منطقه توازن $57 میلیون بودجه در این صورت درآمد که باید آمار گرفته در طول covid-19 بیماری همه گیر.

هیئت مدیره مدرسه در روز سه شنبه تصویب 1.75-آسیاب مالیاتی افزایش به 84 میلز در حالی که همچنین عبور نهایی 2020-21 هزینه های طرح.

افزایش اضافه خواهد شد $47 به صاحب خانه متوسط مالیات است.

منطقه هدف این بود که به افزایش مالیات با توجه به کسب و کار مدیر دن واتسون. "هنگامی که ما شروع به دیدن اثری که covid-19 بود در همه ما (مالیات) مجموعه متاسفانه ما تا به حال به یک تصمیم دشوار" او گفت:.

بیشتر لتروب است طرح ریزی یک 4% از دست دادن در محلی درآمد برای سال آینده در مجموع بیش از 1.3 میلیون نفر به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر اثر در اقتصاد است.

به طور منظم یارانه های دولتی برای منطقه هستند انتظار می رود به افزایش فقط $220,000 اما واتسون پیشنهاد بهره برداری $230,000 در فدرال covid-19 محرک بودجه و فرو بردن به منطقه صندوق تعادل برای حدود $310,000 برای کمک به پوشش کمبود درآمد.

برای کمک به ساکنان پرداخت مالیات مدرسه در طول دوران سخت اقتصادی هیئت مدیره تمدید دوره برای پرداخت بدون اواخر مجازات تا دسامبر. 31. همچنین توافق کردند که به "کول" در پنسیلوانیا ملک تخفیف مالیاتی برنامه با اضافه کردن 5% بیشتر به مقدار واجد شرایط صاحب خانه دریافت از طریق برنامه دولت است.

منطقه تخفیف در دسترس خواهد بود به شهروندان ارشد و یا غیر فعال با درآمد بیش از $35,000. از آن خواهد شد در پوش $32.50.

واتسون با اشاره به منطقه بود قادر به نگه داشتن هزینه در همان سطح در 2019-20 با تشکر از انتظار تزریق از همه گیر محرک دلار و کاهش یک بار از $720,000 یا 15 درصد در منطقه را بدهی.

توسط انجماد غیر ضروری هزینه های پس از همه گیر وارد منطقه شد و قادر به قطع بیش از 1.5 میلیون دلار از یک نسخه اولیه از بودجه های جدید اما واتسون گفت.

کارکنان, تجدید

هیئت مدیره مدرسه نیز به تصویب یک واقعیت از کارکنان اداری است که باید در نتیجه خالص پس انداز تا $30 ، 000 با توجه به واتسون.

رابین Pynos ترک موقعیت دستیار سرپرست برای برنامه درسی آموزش و فن آوری برای یک کار جدید در خارج از منطقه. صفحه برنامه ای برای استخدام جدید اصلی در Mountain View ابتدایی به جای Becki Pellis است که با فرض نقش مدیر برنامه درسی, تکنولوژی و آموزش.

Pellis "کار کرده با رابین برای سال ها در تکنولوژی" با حضور بسیاری از همان کنفرانس در مورد این موضوع گفت: سرپرست گرجستان Teppert.

مسئولیت های جدید تصویب شد برای دو ارشد اصول بالا. Jon برق که تا به حال نظارت نمرات 11 و 12 در حال حاضر خواهد شد به طور کلی مسئولیت نمرات 9-12. چاد Krehlik که متمرکز بود بر نمرات 9 و 10 را به عنوان دستیار ارشد بالا اصلی.

"همه چیز بهتر کار خواهد کرد و به نفع ما و دانشجويان دانشکده ما به عنوان یک گروه متحد با داشتن یک 9-12 اصلی با دو دستیاران" Teppert گفت.

دائه میرس بود به نام هماهنگ کننده حمل و نقل و امکانات بازتاب مسئولیت های اضافی او گرفته شده است در حال توسعه 2020-21 برنامه اتوبوس.

جف Himler یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با جف در 724-836-6622, jhimler@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | خبرها | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب