گرینفیلد مایک مک کارتی preps برای دالاس از خلیج سبز

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

4 دقیقه پیش

مایک مک کارتی را سپری کرده است از اولین offseason به عنوان مربی تیم دالاس کاوبویز در خانه در خلیج سبز.

او همچنین با تکیه بر تجربه 13 سال پیشرو هکرها برای کمک به کشف کردن که چگونه به پیاده سازی یک برنامه جدید در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس مانع او از بودن در همان اتاق با بازیکنان یا مربیان دستیار.

ضمن گرینفیلد بومی مطمئن شوید که آماده است برای بازگشت به کابوی ها' تسهیلات در شمال دالاس به ویژه به دلیل زنده offseason شیوه می تواند اتفاق می افتد در حال حاضر تحت شرایط عادی است.

"من شده اند با خانواده من تمام مدت به جز شاید 10 روز اول از همه گیر" مک کارتی گفت: در اولین تلفنی با خبرنگاران از پیش نویس است. "اما من مشتاقانه آماده رک و پوست کنده به عقب بر گردیم به Frisco به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. از آن زمان, من می دانم که برای من به عقب بر گردیم."

مک کارتی جایگزین Jason گرت در اوایل ژانویه پس از کابوی ها سقوط کوتاه از رفیع انتظارات گم شده و برگشتی در سابق دالاس کارفرمایی نهم فصل کامل.

پس از یک سال به دور از بازی پس از شلیک در خلیج سبز مک کارتی جایگزین بسیاری از کارکنان مربیگری و بشود برای پیش نویس است.

دو هفته پس از آن کاوبوی به حال خود مجازی minicamp تازه کار و صرف هفته های اخیر در جلسات مجازی با جانبازان و سال اول بازیکنان زیر NFL را همه گیر دستورالعمل.

مک کارتی گفت: تاکید شده است در اصطلاحات و به طور کلی فلسفه به عنوان مربیان منتظر در زمینه آموزش زمان. و این جایی است که تجربه قبلی بیشتر سنتی offseasons در خلیج سبز را به بازی می آید.

"این چالش به وضوح ساخته شده همه به خصوص خودم را یک گام به عقب" مک کارتی گفت. "نمی واکنش نشان می دهند به عنوان سریع به عنوان شما ممکن است در زمان عادی. من فکر می کنم شما واقعا اعتماد به غرایز خود آگاهی و تجربه خود را در این زمان خاص تا آنجا که ما چگونه نصب و شروع به توسعه و رشد برنامه های ما است."

کارفرمایی Dak پرسکات نشده است و بخشی از جلسات مجازی چون او نیست امضا 31 میلیون دلار یک سال مناقصه تحت حق رای دادن تگ و با استفاده از عدم حضور خود را به عنوان یک اهرم برای به دست آوردن یک قرارداد بلند مدت. مهلت یک چندین ساله قرارداد ژوئیه 15.

پس از برنده شدن در یک کاسه فوق العاده با آرون راجرز در خلیج سبز نه سال پیش مک کارتی می داند که توسعه خود را در رابطه با پرسکات در میان بالاترین اولویت است.

که همچنین یک محل که در آن مک کارتی را انتخاب پایداری با کارکنان خود را با حفظ توهین آمیز هماهنگ کننده Kellen مور بود که پرسکات پشتیبان برای یک سال پس از آن موضع خود را مربی و در نهایت بازی caller فصل گذشته.

"او را درگیر در یک کسب و کار وضعیت اند و اعتماد به نفس او خواهد بود" مک کارتی گفت: از این بازیکن کابوی در نظر گرفتن یک بنای حق رای دادن برای سال آمده است. "شده است وجود دارد در ارتباط است. این است که راه این شرایط کسب و کار رفتن و گاهی اوقات شما احترام است و باید همه اعتماد به نفس از آن کار خواهد کرد."

مک کارتی گفت: او آموخته درسهایی از تحریم در سال 2011 در ماه های پس از پیروزی در سوپر باول با هکرها, زمانی که او با تکیه بیش از حد بر روی کلمه ای که offseason نخواهد بود به شدت مختل و صرف نمی کند به اندازه کافی زمان در احتمالات.

این بار او گفت: کابوی ها باید یک طرح توجیهی برای کمپ در اخنرد کالیفرنیا جایی که آنها به روت بسیاری از دهه گذشته و برنامه ریزی برای کمپ در ستاد در فریسکو در به طور فزاینده ای به احتمال زیاد سناریو این باشگاه را ترک نمی کند دولت است.

مک کارتی اشاره کرد که آن را سخت بدانید که اگر کارکنان در اجرای یک برنامه جدید است زیرا او هرگز از طریق هر چیزی شبیه به این.

"من فکر می کنم واضح است به فکر می کنم اگر ما در آغاز آوریل 6 مانند ما به طور معمول به عنوان سال اول برنامه ما خواهد بود در یک نقطه دیگری از ما امروز در اینجا" مربی گفت. "من فکر می کنم ما مربیان شده اند بسیار خلاق است. من فکر می کنم ارتباط و مکاتبات با بازیکنان بسیار عالی بوده است. سوال شده بصری است."

مک کارتی هنوز هم نشده بود در مقابل تیم خود و خطاب به همه, و او گفت که او نمی باید راه اندازی "90 جعبه" بر روی کامپیوتر خود را روی صفحه نمایش. به طوری که در اولین جلسه مجازی با کل گروه, او سعی کرد به بازیکنان خود حس که او چه کسی است, چه فلسفه او خواهد بود و چه اولویت هستند.

و او آماده است که برای اولین بار به صورت چهره به چهره.

"من فکر می کنم همه ما آموزش داده شده است یک سطح کاملا متفاوت از صبر" مک کارتی گفت. "من مضطرب به پشت رک و پوست کنده. خانواده من احتمالا اضطراب برای من به عقب بر گردیم. من واقعا با تمرکز بر به حداکثر رساندن زمان و زمان ملاقات و مهم ترین چیزهایی است که ما نیاز به انجام زمانی که ما به عقب بر گردیم."

دسته بندی: ورزشی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن