در اتاق زیر شیروانی با Seth Meyers: یک روز در زندگی از اواخر شب' تحت مستند

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 26 اردیبهشت 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

Seth Meyers شده است در اواخر شب تلویزیون برای تقریبا 20 سال به اندازه کافی بلند به کمدی از طریق چندین ملی بحران. در واقع خود "شنبه شب زنده" اغاز شد و در اولین قسمت بعد از 9/11.

اما covid-19 pandemic ارائه شده تمام چالش های جدید برای کمدین و این تیم در "اواخر شب" از جمله تولید مایک کفاش و نویسنده کهربا Ruffin. نمایش آخرین ضبط یک قسمت کامل در 30 راکفلر پلازا در شهر نیویورک در تاریخ 11 مارس و تولید شده است کامل در خانه نسخه از مارس 30.

این یک فرایند یادگیری برای همه, با بیش از چند توقف قلب لحظات در طول راه به لطف مکرر فن آوری سکسکه و گاه به گاه ولگرد زنبور.

مایرز است که کار را از یک اتاق زیر شیروانی است که به طور معمول به عنوان پسران خود را' playroom و چند وظیفه ای است به عنوان میزبان تصویربردار صدا و سبک است. Ruffin مورد استفاده برای پنبه حلاجی شده در اطراف ایده های در به اشتراک گذاشته شده توسط "آخر شب" نوشتن کارکنان در حال آمدن است تا با جوک ها از روی میز آشپزخانه در آپارتمان خود در منهتن در حالی که کفاش است و در خانه در شهرستان Westchester بی باک کردن یادداشت ها از محل در خانه خود را با قابل اعتماد ترین WiFi اتاق خواب خود را.

و همه آنها در حال ساخت یک نمایش بدون انرژی و انگیزه بازخورد از طرفداران در استودیو به عنوان طولانی به عنوان آن را ممکن است.

"ما هنوز هم در حال تلاش برای اتصال به مخاطبان ما و به این معنی به همان اندازه به ما به عنوان نشانی از آن را به آنها" Meyers می گوید: "اما این طبیعی نیست و ما نمی دانیم که از آن خواهد شد به حالت عادی بازگشت."

در اینجا نگاهی به یک روز در زندگی "اواخر شب" در خانه.

7:30 صبح: کفاش brews خود را از قهوه صبح. روز خود را در قرنطینه شروع و پایان بسیار زودتر از آنها در قبل از زمان است. پس از نوشتن خود را روزانه کارکنان یادداشت او به نظر می رسد برای اولین پیش نویس "نگاه نزدیک" که معمولا می آید در یک شب از نویسنده Sal میشود. این بخش که توسط یک شیرجه عمیق به یک خبر-ساخت موضوع تبدیل شده است مایرز' امضا.

9 (یا بیشتر): Meyers سر به اتاق زیر شیروانی برای شروع کار برای روز بعد از چند ساعت از مهد کودک که او تقسیم با همسر خود. "بچه ها من می دانم که من ترک هر روز در شهر و فراموش نشان می دهد اما در حال حاضر که من انجام آن را در اتاق زیر شیروانی من احساس می کنم مانند آنها قضاوت من. 'شما شده است قادر به انجام این کار از یک اتاق زیر شیروانی ؟ شما یک شات بزرگ,'," او می گوید.

کفاش می فرستد Meyers اسکریپت برای آنچه که آنها را "ریزه" — کوتاه نرم افزارهای رشته معماری goodnights انتقال و وله — که Meyers بارهای به یک برنامه اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته.

10:40: پس از او و سر نویسنده Alex Baze بررسی "نگاه نزدیک" اسکریپت Meyers می خواند از طریق آخرین پیش نویس در یک زوم تماس با گیوه و کلیدی دیگر نویسندگان و تولید کنندگان است. آن را یک فرصت برای به اشتراک گذاشتن هر گونه نهایی ایده ها و یا یادداشت ها. هنگامی که تماس بیش از پشت می شود و نسخه نهایی برای Meyers در حدود 30 دقیقه است.

11 (تقریبا): Ruffin یک نویسنده در "آخر شب" پس از سال 2014 ندارد کاملا تنظیم کرده به واقعیت جدید. "من هنوز هم مارگاریتا, مخلوط سمت چپ بر روی میز من است که من را به خانه چون من این را به طور جدی. آن را واقعا به سرعت از 'ما در حال انجام یک نمایش' به 'چه کسی می داند که ما به عقب خواهد بود در این ساختمان دوباره؟'" او می گوید:.

Ruffin استفاده می شود برای وارد شدن به اتاق در 9:30 a. m. اما در حال حاضر که او را برای کار از خانه — های گرانبها فضا با شوهرش یک نقاش — او معمول بسیار بیشتر مایع. به جای همکاری در فرد او را ایمیل پیش نویس یک طرح به همکار نویسنده جنی هیگل یا جان لوتز و سپس دریافت خود را یادداشت و آن. "آن را بسیار کارآمد تر است." نویسندگان جمع آوری هر جمعه در زوم به جزئیات طرح آنها می آیند تا با. این جلسه که اتفاق افتاد قبل از coronavirus (زمانی که آن را در پنج شنبه ها) اما در حال حاضر وجود دارد مقدار زیادی بیشتر وزن در آن به دلیل آن یک درصد خوبی از خود تعاملات اجتماعی" Ruffin می گوید.

دیگر روز Ruffin ممکن است فیلمبرداری یک طرح به پخش آن شب. او به نظر می رسد در برخی از نشان می دهد محبوب ترین در محدوده زمانی معین بخش از جمله "جوک ست می توانید بگویید" و "کهربا چه می گوید." حدود نیم ساعت قبل از او شروع می شود ضبط او را بررسی کنید با کلید خدمه بیش از زوم تا مطمئن شوید همه چیز به درستی تنظیم شده — یک فرایند پر زحمت. "این خیلی خنده دار برای دیدن این افراد که فقط بی سر و صدا جمع آوری به معنای واقعی کلمه همه چیز را که ما تا کنون مورد نیاز تلاش برای صحبت کردن با شما از طریق تنظیم دیمر در frigging آشپزخانه می گوید:" Ruffin, که همچنین صرف زمان مدیریت آف رها و وانت از تجهیزات و لباس و کلاه گیس.

حتی اگر Ruffin تا به حال چند ضبط snafus او فکر می کند فیلمبرداری طرح در خانه حداقل یک سود: "شما نه در مورد شکست رئال در مقابل 200 نفر است. اگر آن نامطلوبمان آن را بدبو بخش خصوصی است."

تولید نشان می دهد از راه دور و بدون مخاطب ارائه فوری قضاوت را فعال کرده بیشتر نامتعارف طنز با توجه به Meyers: "در حال حاضر در نهایت تنها طعم و ما باید به اجرای آن گذشته است که خود ما, و ما می توانید اجازه دهید مخاطبان قضاوت ما در سکوت از راه دور است."

به طور معمول "آخر شب" روزانه لباس تمرین در 4:30 بعد از ظهر که در آن جوک ها تست شده هستند و در مقابل 40 یا بیشتر گردشگران کندن از لابی 30 Rock. این یک فرایند است که معمولا علف های هرز "هر esoterica عجیب و غریب و یا جوک که تنها ما را به خنده," کفاش می گوید چرا که "مخاطبان که ما جلو هستند که نیمی سوئدی نمی دانم این منابع است. در حال حاضر اشتباهترین مسائل آن را می سازد." نشان می دهد جدید داخلی تنظیم الهام گرفته از جوک ها از جمله تهوع در حال اجرا در مورد کپی از رمان "The Thorn Birds" در مایرز' اتاق زیر شیروانی.

"من آن را احساس کنید زمان زیادی به شانس" می گوید: Ruffin. "همه آن را به خنده دار است به کهربا میلدرد Ruffin و شیث آدم Meyers. وجود دارد استفاده می شود یک مانع بزرگ بین من و تلویزیون ملی. در حال حاضر آن را فقط ست."

11:15 یا بیشتر: Meyers می شود در زوم دوباره "به طوری که مو و آرایش می توانید یک نگاهی به من, و مطمئن شوید که من به نظر نمی آید بیش از حد مانند یک شبح عجیب و غریب," او می گوید. "در روز های اولیه آن بود که صحنه در فیلم "منطقه گرگ و میش' قسمت که دختر طول می کشد خاموش باند و هر کس فریاد می زند. اما ما در حال بهتر شدن است."

مایرز' پسران اغلب حرکت تجهیزات در اطراف بنابراین قبل از او شروع مداخله هر روز او را به تنظیم مجدد دوربین خود را (در واقع اپل نصب شده در یک سه پایه) از راه دور با کمک از مدیر الکس Vietmeier. "من یک تلویزیون/فیلم اصلی در دانشگاه, و من مشغول به کار در" شنبه شب زنده است.' اما من یاد گرفتم که هیچ چیز! به معنای واقعی کلمه نمی تواند آموخته اند که کمتر در مورد تولید تلویزیون اگر من سعی کردم" Meyers شوخی.

11:45-ish: بیشتر یا کمتر به تنهایی در اتاق زیر شیروانی Meyers شروع مداخله نشان می دهد. برای اولین بار است که "ریزه" و سپس از آن زمان به مقابله با "نگاه نزدیک" که او را "طولانی ترین دشوار ترین بخشی از روز است." میزبان استفاده می شود به خواندن نشانه کارت های دست نویس توسط Wally Feresten اما در حال حاضر به تکیه بر یک برنامه اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته است که بر خلاف Feresten نمی سفارشی به ریتم و سرعت خود را, جوک. "این واقعا به من داده فقدان ایمان در هوش مصنوعی و در آینده که من حدس می زنم خوب است. من شروع به فکر می کنم به کامپیوتر نمی برد."

علاوه بر ویژگی های چالش Meyers باید با وقفه های گاه به گاه توسط خود کودکان و نوجوانان است. "امروز (من و همسرم) توافق کردند که از آنجا که ما هر دو کاری از پسران می تواند خود را سرگرم کند. و یکی فقط سرگردان اینجا و من نمی توانستم او را" Meyers می گوید: پس پسر خود را به پایان رسید تا در این شب قسمت.

برای Meyers مورد استفاده برای انجام در مقابل نزدیک به 200 نفر در شب — به طور معمول هیچ یک از آنها مربوط به او را از گفتن جوک به یک جای خالی نیز تنظیم است. "معلوم می شود شاید بسیاری از ما که این کار را برای یک زندگی نیاز به چاپلوسی از غریبه," او می گوید.

1:30 بعد از ظهر: مگر عمده در اواخر اخبار Meyers خواهد رکورد خود مونولوگ نوشته شده توسط Baze و یک تیم از تک صدایی نویسندگان — در اطراف این زمان است.

به طور معمول نویسندگان خواهد بود پرداخت مونولوگ تا نمایش شروع مداخله در اطراف 6:30 p. m. اما در طول قرنطینه زمانی که سرفصل همه در مورد یک چیز "2 اخبار ساعت و 6 ساعت اخبار" نیست خیلی متفاوت می گوید: Meyers.

"به طور معمول ما را به سختی خوانده اند مونولوگ جوک توسط این زمان می گوید:" کفاش اما در حالت عادی تقریبا همه چیز اتفاق می افتد ساعت زودتر به این دلیل که "آخر شب" ویراستاران نیز کار از خانه "و همه چیز بر همان اینترنت همه است, مشاهده, 'پاریس' روز پس از آن ماجرا."

2-3: Meyers مصاحبه مهمانان بیش از زوم. این بخشی از روز است که به کفاش "جزئی حملات قلبی در همه زمان ها" به دلیل پتانسیل بالا برای اشکالات. "شما باید واقعا خوب مصاحبه و سپس آن را منجمد. این اتفاق می افتد در مورد نیمه وقت," او می گوید. "ما به بازگشت در استودیو فقط به اتصالات سیمی."

بین 3 و 4: Meyers کاری ادامه داده اند برای روز خوب سه تا چهار ساعت زودتر از معمول خود را برنامه. این روزها کوتاه تر اما استرس دستکاری نوشتن و انجام, با, خوب, همه چیز طول می کشد تلفات خود را.

"وجود دارد فقط این روکش نازک از وحشت در بالای همه چیز. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که من نمی خواهم به انجام است که من انجام می دهند از نور به صدا به کمد لباس و آرایش و شما متوجه چه هدیه ای آن است که برای کار در مکان هایی مانند 'SNL" و "آخر شب" که در آن شما فقط احاطه شده توسط بهترین افراد در جهان است که فقط اجازه می دهد تا شما را به تمرکز بر روی چیزهایی مانند نوشتن و عملکرد. آن را می کند تا انرژی روانی به تمام بخش های دیگر نشان می دهد درست است. آن را خسته کننده. پس از 4 ساعت می آید من فقط درد."

مایرز به بچه ها زود به رختخواب به خصوص در حال حاضر که او NBC همکار Jimmy Fallon پخش از خانه اش در Hamptons است که مجهز به استادانه درست شده داخل اسلاید. "چیزی که ما در تلاش هستیم تا در تمام هزینه های اجتناب است و ما بچه ها به تماشای "نمایش امشب" و پیدا کردن در مورد این اسلاید."

6 و یا پس: کفاش کاری ادامه داده اند برای روز زمانی که او می داند این قسمت تحویل داده شده است در سمت راست ظهر. بدون رفت و آمد و یا زندگی می کنند مداخله برای نظارت بر او را "خانه" ساعت زودتر از حالت عادی حتی اگر کار واقعا هرگز به پایان می رسد. "پیام کوتاه می رود در تمام شب" او می گوید: "از آنجا که همیشه وجود دارد چیزی است."

دسته بندی: AandE | فیلم/تلویزیون



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن