Greensburg, OKs موقت پیاده رو ناهار خوری

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 21 خرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

کسانی که لذت بردن از غذا خوردن و نوشیدن در خارج در یک روز تابستان خوبی را که فرصت زمانی که آنها سرپرستی یک گرینزبورگ رستوران میخانه و یا آبجوسازی به لطف شهرستان کاهش محدودیت در فعالیت های آن.

"این خوب است که آنها در حال انجام کاری برای کمک به کافه ها و رستوران ها در این شهر گفت:" ناتالی Rizzi مدیر کل آقای وزغ محبوب شهرستان میخانه.

Rizzi بود در واکنش به گرینزبورگ شهردار رابرت بل اعلام این هفته که به طور موقت تعلیق مقررات محلی و اجرای احکام در برابر مراجعان از نوشیدن باز-ظروف الکل و نوشیدن و ناهار خوری در امتداد پیاده رو patios و پارکینگ.

در اعلام بل صادر شده در جلسه شورای شهر روز شنبه شهردار گفت: تعلیق است که به صورت محدود و در حال انجام است به حفظ و رستوران ها و کافه ها و کارخانه های لبنی به عنوان راهی برای تحریک اقتصاد محلی.

تعلیق ممنوعیت در برابر نوشیدن و ناهار خوری خارج از کسب و کار محدود است به تصویب مناطق متعلق به شهرستان یا شهرستان-اداره امکانات پارکینگ و پیاده روها. الزامات کافه ناهار خوری مجوز نیز به حالت تعلیق درآمد.

بل نمی تواند از نظر سه شنبه شب.

رستوران ها در شهرستان شده است محدود به, را از وعده های غذایی از اواسط ماه مارس زمانی که فرماندار دستور منع ناهار خوری داخلی, زمان اثر در تلاش برای متوقف کردن گسترش coronavirus تا ژوئن 5, زمانی که Westmoreland County نقل مکان کرد و از زرد فاز covid-19 محدودیت به سبز فاز.

در همان زمان بارها اجازه داده شد برای خدمت به 64 اونس نوشیدنی-به-بروید.

تحت سبز فاز رستوران ها و کافه ها مجاز به باز باشد اما محدود به 50 درصد ظرفیت است.

در حالی که لغو محدودیت در خارج از نوشیدن در امتداد پیاده رو, خوب است در اصل Rizzi اشاره کرد و آن را نمی خواهد بیش از حد عملی برای آقای وزغ را به دلیل آن است که بر روی یک تپه در امتداد شرق Otterman خیابان و هر نوشیدنی های قرار داده شده در یک پیاده رو جدول هستند به احتمال زیاد به اسلاید کردن.

اما Rizzi گفت که او امیدوار است این شهر اجازه می دهد آقای وزغ استفاده از سطح دوم از یک شهر متعلق به پارکینگ است که در کوچه پشت میخانه.

"من فکر می کنم از آن خواهد شد تا به هر یک از رستوران ها و کافی برای تصمیم گیری آنچه که آنها می خواهند به انجام" Rizzi گفت.

به جیم Bosco صاحب اصلی استوکس شهر تصمیم به اقامت در خارج از نوشیدن و ناهار خوری در تعیین مناطق عمومی است که یک حرکت خوب در زمانی که کسب و کار محدود بود در عملیات خود را.

"من واقعا فکر می کنم این شهر را در آغوش روح کمک به کسب و کارهای کوچک" Bosco گفت.

پنسیلوانیا Liquor Control Board نیز کمک کرده و در کاهش محدودیت اجازه خارج صندلی در هر دو دارای مجوز و بدون مجوز از مکان های اجتماعی فاصله مورد نیاز است. نوشیدن در مکان های بدون مجوز مجاز نیست اما کاربران می توانید از الکل است.

جو Napsha یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جو در 724-836-5252, jnapsha@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | محلی | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن