گرما coronavirus هیچ عامل بازدارنده ای برای طرفداران تهمت معترضان در خارج از عرصه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 30 خرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

TULSA, Okla. — ریک Frazier سوار بیش از 750 کیلومتر از اوهایو به تولسا به عنوان یکی از اولین کمپ در خط برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اولین تجمع در ماه مصمم با یک روز طولانی صبر کنید در گرمای سوزان در حال رشد خطر ابتلا به کروناویروس یا ولرم پذیرش از مقامات محلی.

64 سال است که در میان نمرات از هواداران که باید خود را به ارمغان آورد وانت چادر کمپ و تهمت پرچم را به پارکینگ ها و پیاده رو خارج از 19,000-صندلی BOK, مرکز, و, که می گویند آنچه مهم است وجود دارد برای دیدن رئیس جمهور را به مرحله در روز شنبه — و مطمئن شوید که او می داند که آنها باید خود را به عقب.

"چیزی بزرگ است که به در و حمایت از رئیس جمهور" گفت: Frazier که وارد سهشنبه برای چه خواهد بود 21 مغلوب ساختن پیشی جستن رالی. فریزر گفت که او احساس امنیت اشاره کرد او و دیگر اعضای کمپ با استفاده از ضد عفونی کننده دست برای جلوگیری از گسترش covid-19.

مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات شناخته شده بودن حوادث بزرگ با یک گاهی اوقات جشنواره مانند جو و همیشه کشیده شده و جان سخت طرفداران که خواب خارج برای چند روز به یک نقطه امن و گذر زمان در یک نوع سیاسی حزب درب عقب اتومبیل. گروه جمع آوری در تولسا در حال مصرف است که وفاداری به یک سطح جدید هر چند برخی به نام coronavirus تهدید "اغراق."

درجه حرارت در تولسا رسیده اند 90s و مغلوب ساختن پیشی جستن وفادار هستند معترضان در منطقه به سختی و با یک نقطه از سایه. در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن کرد و گفت: او را برداشت اوکلاهما تا حدودی به دلیل "انجام داده اید تا به خوبی با covid" شهر دیده می شود تعداد رکورد جدید کروناویروس موارد این هفته و تولسا در بخش بهداشت و درمان مدیر بروس دارت تحت فشار قرار دادند برای به تعویق انداختن این رویداد است.

مغلوب ساختن پیشی جستن از این گفته شده بود "فوق العاده ای درخواست برای بلیط" و وجود خواهد داشت "جمعیت مانند من حدس می زنم هیچ کس دیده است قبل از" ایجاد نوع بسته بندی شده فضای سرپوشیده است که دانشمندان می گویند بالا بردن ویروس' گسترش بیش از خارج از منزل.

او در تظاهرات به طور معمول شامل تعداد زیادی از فریاد و شعار و شرکت کنندگان اغلب از سفر در مسافت های طولانی باعث ترس آنها می تواند آلوده و سپس گسترش آن به مردم در بازگشت به خانه. در تلاش برای محافظت از خود را از دعاوی مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین افزودن زبان فارسی به رویداد ثبت نام بیان مهمانان فرض خطر برای افشای به covid-19.

اما جلسه با مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه در کاخ سفید, Oklahoma رژیم صهیونیستی است. کوین Stitt متعهد دولت آماده است با اشاره به آن رای مثبت covid-19 آزمون پایین تر از بسیاری از کشورهای دیگر. به عنوان این هفته Tulsa County اتحاد آواره, Oklahoma شهرستان به عنوان کشور پیشرو covid-19 کانون با 1,825 موارد است.

"این رفتن به امن" گفت: Stitt یک جمهوری خواه است. "ما باید به یاد بگیرند که چگونه به امن و چگونه به حرکت می کند."

در همین حال معترضان نیز آغاز کرده است جمع آوری و خارج از تولسا محل که در آن تهمت بود در اصل برنامه ریزی شده است به صحبت می کنند و جمعه. او تغییر تاریخ در میان داد و بیداد که این امر رخ می دهد در Juneteenth که نشانه پایان برده داری در ایالات متحده و در یک شهرستان که در آن یک سال 1921 سفید روی سیاه حمله کشته شدند به عنوان بسیاری از 300 نفر است. سیاه و رهبران جامعه گفت: آنها هنوز هم نگرانی در شنبه رالی می تواند جرقه خشونت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گرفته شده از یک وقفه از تظاهرات شده اند که یک محور مبارزات انتخاباتی خود توقف آنها پس از 2 مارس به دلیل گسترش ویروس است که به کشته شدن حدود 118,000 نفر در ایالات متحده, اما او بوده است مشتاق به بازگشت به حوادث است, که اجازه می دهد او را به تجمع خود را پایه و ساخت کمپین پایگاه هواداران. روز شنبه تجمع همچنین می تواند یک بیت از انحراف از انتقاد بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و همه گیر و اعتراضات پس از کشتن جورج فلوید در مینیاپولیس.

Rainey Strader, 48, که, سفر به استرالیا از آیووا با شوهرش و 75 ساله گفت که او به ارمغان آورد یک ماسک اما مطمئن نیست اگر او آن را می پوشند هنگامی که او می شود در داخل محل. Strader گفت که او نیست نگران covid-19 که او در نظر گرفته می شود "مانند آنفولانزا."

"این فقط یک چیز جدید و همه نگران" گفت: Strader که مشغول به کار بود یک کلمه پازل جستجو در حالی که او منتظر پنج شنبه با مادرش در حالی که شوهرش در خواب خود را ون. "آن اغراق شده است."

Strader مادر, کاترین Pahsetopah همچنین گفت که او مطمئن است اگر او را به پوشیدن ماسک با وجود در نظر گرفته شده در معرض خطر برای covid-19 به دلیل سن و داشتن مشکلات سلامتی. او گفت که او دیده جمهور آمدن و رفتن تمام راه را "بازگشت به آیزنهاور" — و مغلوب ساختن پیشی جستن در میان بهترین.

"او فوق العاده است. او فوق العاده" Pahsetopah گفت:, و اضافه کرد که "اگر جان کندی می دانستند چه اتفاقی افتاده است به حزب دموکرات او نمی خواهم آنها را" به دلیل حمایت خود را از "خاتمه ناگهانی نوزادان است."

Delmer فیلیپس, 41, Tulsa, توصیف خود و دیگران نشان داد که تا اوایل برای این تجمع به عنوان "ردیف جلو Joes" هیجان زده به دریافت یک نگاه اجمالی از رئیس جمهور. او گفت که او نمی خواهد به پوشیدن ماسک آخر این هفته چرا که او معتقد است که او ممکن است در حال حاضر این ویروس و ساخته شده است تا ایمنی.

"من شخصا نه چندان در مورد آن نگران است." "من به خدا اعتقاد دارند و من نمی در ترس زندگی می کنند."

دسته بندی: اخبار | سیاست, انتخابات



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن