این دیوانه به راه اندازی مجدد ورزشی در امریکا

فراتر از شیارهای حباب مفهوم NBA آزمایش است که در فلوریدا ملی و جهانی hotspot برای ویروس. و در حالی که بازیکنان

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

فراتر از شیارهای حباب مفهوم NBA آزمایش است که در فلوریدا ملی و جهانی hotspot برای ویروس. و در حالی که بازیکنان در حال قرار نیست به ترک حباب ضروری کارگران در حال راه رفتن به مرزهای خود را هر روز به عنوان بازیکن به دنبال گزینه های تحویل خارج از اتاق است. اضافه کردن به این اختلال به اصطلاح حباب است این واقعیت است که از چند خروج اضطراری است که در حال حاضر صورت گرفته—لیگ ستاره و New Orleans Pelicans rookie صهیون Williamson, مثلا, مجبور به ترک حباب برای نامعلومی خانواده ماده—حداقل یکی به نظر می رسد که شامل تبادل نظر پرنیان. لس آنجلس کلیپرز گارد لو ویلیامز اخیرا از حباب برای حضور در تشییع جنازه یک دوست نزدیک خانواده. در طول همین سفر یک تصویر از ویلیامز با پوشیدن یک ماسک صورت در آتلانتا کلوپ شبانه was posted on Instagram توسط رپر جک هارلو. (هارلو که او نیز با پوشیدن یک ماسک به سرعت حذف شده و تصویر و سپس hilariously دروغ در مورد لغزش در یکی دیگر از-حذف پست توضیح "بود که یک عکس از من و لو. من فقط reminiscing چون من او را از دست ندهید.")

وجود دارد به عبارت دیگر هیچ راه خوب برای راه اندازی مجدد ورزش حرفه ای در یک بیماری همه گیر. تلاش برای انجام آن به هر حال احمقانه است خودخواه و خطرناک است. سفر افزایش مییابد خطر برای همه درگیر است و بدون حباب هوا تنگ به اندازه کافی. هر دو نسخه در نهایت در پیگیری همان چیزی که مبالغ زیادی از گرانبها آگهی تلویزیونی دلار و صاحبان پشت هر دو لیگ مایل به انجام آنچه در آن طول می کشد برای دریافت آن آگهی دلار را به جیب خود.

صاحبان این ها همان افرادی که ثروت وابسته است سالم بازار سهام کارگران سر در گم می شود. پس از آن باید ثبت نام نه به عنوان یک شوک است که با وجود همه شواهد و مدارک موجود که در حال حاضر این است که قطعا نه یک لحظه خوب برای گروه زیادی از بازیکنان برای به اشتراک گذاشتن یک اتاق قفل و یا یک هتل و یا یک هواپیما یا یک حباب جامعه و مردم مسئول می خواستم به آن را انجام دهد به هر حال.

این نیست که به صورت, اما از آن جایی که ما در حال حاضر. ایالات متحده می تواند پاسخ سریع به ویروس ها و زندگی های بی شماری را نجات داد. Tمرغ ورزشی ناظران در میان ما می تواند با خوشحالی بازگشت به دیوانه شدن در مورد سطل زباله می تواند تقلب و رسوایی و فیزیک-هجوم زنگ فروشان و holy shit, I miss ورزشی! اما ما کاری نکردیم که. ویروس festered به عنوان ملت و رهبران twiddled جمعی خود را شست و در حال حاضر این تاب ریخت نسخه از ورزش حرفه ای است که همه را به سمت چپ. شما می توانید سعی کنید برای دفاع از آن را به عنوان بسیار به عنوان شما می خواهید, اما MLB راه اندازی مجدد—و هر آینده تصمیم گیری به بازی از کالج فوتبال یا فوتبال یا هر ورزشی که نیاز به ده ها تن از بازیکنان و حتی بیشتر کارکنان به کار گیرند و شاید حتی NBA حباب—احساس می کند مانند یک بی ارزش خطرناک بازی و یک محصول شکست خورده همه گیر پاسخ است که در نهایت قرار دادن تمام جوامع نه فقط ورزشکاران حرفه ای, در خطر است. وجود دارد تعدادی از بعد از ظهر را صرف گرفتن به آرامی در حالی که لیگ ملی شرق back-to-back lulls شما به خواب است که ارزش آن است. آن را حتی نزدیک است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن