Hirokazu Kore-eda را هوشمندانه خانواده

حقیقت's پایین تر روایت سهام ممکن است آن را احساس slighter از Kore-eda را بیشتر تحسین می کند. Shoplifting, تمرک

توسط MASTERNEWSS در 12 تیر 1399

حقیقت's پایین تر روایت سهام ممکن است آن را احساس slighter از Kore-eda را بیشتر تحسین می کند. Shoplifting, تمرکز بر ساکنان شهرستان تشکیل موقت خانواده به سختی گرفتن در محیط نامساعد است که چاله آنها را در برابر همسایگان خود است. در چند دقیقه اول فیلم یک مرد و پسر اجرا از طریق روال منظم از سرقت در یک سوپر مارکت و سپس انتخاب کنید تا مضطرب دختر کوچک آنها در پیدا کردن راه خانه خود را. هنگامی که مرد و معشوق تلاش برای آوردن کودک به خانواده او بعد آنها را مشاهده کنید که پدر و مادر او را تنها اضافه کردن به او در حال حاضر فراوان کبودی و سوختگی. آنها او را در خود, اما در حال حاضر وجود دارد اضافی دهان به خوراک و آنها می توانند اضافه کردن ربایی به توانایی های بالقوه خود rap sheet. در آغاز هیچ کس نمی داندیک کودک ابراز مادر تنها حرکت به یک آپارتمان کوچک رخنه جوانتر از او چهار فرزند به طبقه بالا داخل چمدان به آنها گذشته صاحبخانه. او به خانه می آید از کار دیر و sloshed و به زودی پس از اجرا می شود در مجموع خروج از 12 سال به دفع کردن برای خود و خانواده اش است.

در عین حال مقدار زیادی از Kore-eda فیلم بررسی ساکت تر کمتر هرج و مرج شرایط. در همه آنها شما را وادار به می دانم که مردم با رعایت آنها چگونه مسئولیت رسیدگی به اشیاء کوچک مهارت های آنها را منتقل به یک دیگر عملی رفع آنها کار کردن در زمانی که آنها پیدا کردن خود را در هر نوع از جام جم. هیچ کس نمی داند درخشان است نه به دلیل ذاتی ترحم رها کودکان اما برای nitty-ریگ دار تدارکات آنها چگونه زنده ماندن است. نیز, shoplifting صحنه در Shoplifters انجام بسیاری از کار: شما ببینید این پسر دلخوری زمانی که او باید تحمل خود را کوچک جدید "خواهر" آینده همراه در مواد غذایی خود را اعزامی; هنگامی که او و دختر به تنهایی او جوانی بی کفایتی در سرقت تساوی توجه از فروشنده که اجازه می دهد تا پسر خاموش کرد و گفت: "آیا او را انجام دهد." در آن لحظه پسر شروع می شود به شک و تردید. چه شده بود خود را ویژه مراسم با یک پدر است لکهدار. شاید او بهره برداری رسیده است در تمام طول.

فیلم جدید بازگشت به برخی از Kore-eda مورد علاقه تم مسئولیت میراث و سیالیت نقش بین والدین و فرزندان. طرح تبدیل بر محبت به تصویر کشیده خودپسندی از Deneuve شخصیت. در شام او goads او بنیه پسر در قانون به شکستن خود متانت و کاروان او سابقه ای طولانی در unkindnesses و خیانت به عنوان یک هنرمند حق. او می پرسد Lumir به اسکریپت یک عذرخواهی به پیروزی دستیار او بیگانه توضیح داد که پس از او هرگز عذرخواهی به یک مرد قبل از او نمی خواهد می دانم که چگونه برای شروع. "شما فریب خورده در همه آنها" Lumir exclaims با یک نگاه از سوء نیت تحسین "اما شما هرگز عذرخواهی یک زمان؟" زمانی که فابین, نحو نامشخصی آسیب پذیر است که اجازه Lumir نگاه اجمالی او حسرت در مورد گذشته و رابطه خود را او می کشد تا کوتاه و castigates خودش. او باید فکر می کردم به ریختن تمام این احساسات به فیلمبرداری پیش از آن در روز: چه اتلاف مواد خوب!

Kore-eda است که حساس به صحنه مردم برای انجام یک دیگر و متفکرانه در مورد چگونه نادر و دشوار است برای هر کسی که به تغییر. فیلم-در-یک-فیلم فراهم می کند یک تحریف بازتاب هر دو طنز و تند و تلخ از مبارزات رفتن در خارج از آن: تلاش برای بزرگسالان گذشته یکی از والدین و یا اذعان به این که بلوغ را به آسانی به عنوان آن به نظر می رسد. در یک نقطه زمانی که فابین شوهر نشان می دهد او می تواند بخشنده تر به کسانی که در اطراف او بزند او را برای خود عدالت. "خود بزرگترین نقص به عنوان یک انسان برای تخلیه این مسائل بر روی فرد اصلی نگران," او می گوید. "حساس نیت خوب هستند مضر است. من معیوب زبان بی ضرر است در مقایسه با." آن را تا حدودی بهانه ای اما آن را نیز نشان می دهد یکی دیگر از جنبه Deneuve شخصیت. چگونه بسیاری از مادران پس از همه مایل به بازی جادوگر ستمکار به هر سرزنش فرزندان بالغ خود نیاز به شمع بر روی آنها و نه اصرار بر ببخشند و یا درک ؟

کار با یک پالت محدود Kore-eda می یابد اتاق برای چنین پیچیدگی های خاص. همانطور که در فیلم های دیگر شخصیت های اغلب نمی توانید بگویید چرا زندگی خود را در حال بدست گرفتن یک دوره خاصی و یا چرا آنها رفتار می کنند که آنها انجام می دهند. عواطف خود را در حال گیج کننده و دردناک ترکیبی از نزدیکی و وابستگی به سخاوت و بهره برداری و عملکرد و خود به خود احساس. والدین, روابط, آیا بیولوژیکی یا نه همیشه فتنه Kore-eda برای راه آنها در حال حاضر برخی از فرصت برای تحول—یک فرصت به راحتی از دست رفته و یا سوء استفاده.

حقیقت را نمی رسیدن به ترکیبی از صمیمیت و جدا شدن که مشخصه Kore-eda را بهترین کار می کنند. در عین حال آن را تایید می کند او را به عنوان یک بی کاتولیک فیلمساز مشتاق به معدن تصاویر و اشکال برای احساس به جای انتقال یک ایده پیش تعیین شده. Kore-eda نوشته است که قبل از او هیچ تمایلی به ساخت فیلم با یک پیام ایدئولوژیک که در نظر او "خواهد بود چیزی بیش از تبلیغات." کار او سیاسی است بیشتر به این معنا که از جین آستن است: Shoplifters نیست مجموعه ای از سخنرانی هر کسی برای دفع چشم خود را از دیگران سختی آن قرار داده و یک قاب در اطراف برخی از شخصیت ها و اجازه به ما نگاه کنید. Kore-eda را آهسته بیمار به جعلی در سال های اولیه خود را از ساخت مستند آغاز می شود همیشه از زمین تا کوچکترین اجتماعی واحد گرانول جزئیات. آنچه مهم است این است زمزمه یا ناگفته های مرحله نهایی مسابقات انتظار شما همیشه نمی رسند و حتی بیشتر چشمگیر تنظیم هستند تنها بهانه ای این فرصت را به سازمان دیده بان چه اتفاقی می افتد بین مردم مجبور به اشتراک گذاشتن یک زیستگاه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن