هالیوود شمالی: پس از ماه از تاریکی حرکت می کند که ساخته شده به نوبه خود در پشت چراغ

محتوای مقالههمانطور که بیشتر تولیدات تلویزیونی و سینمای رزومه در فاز 3 از B. C. دولت را راه اندازی مجدد برنامه

توسط MASTERNEWSS در 5 تیر 1399

محتوای مقاله

همانطور که بیشتر تولیدات تلویزیونی و سینمای رزومه در فاز 3 از B. C. دولت را راه اندازی مجدد برنامه ریزی یک چیز برای مطمئن شویم که: این است برای رفتن به یک کاملا متفاوت واقعیت برای کسانی که در کسب و کار را بر این باورند.

"بیست و پنج نفر ایستاده شانه به شانه تماشای بازیگران تمرین نمی افتد دیگر" گفت: Shawn ویلیامسون مدیر عامل شرکت ونکوور-بر اساس Brightlight تصاویر که انتظار خود را متحرک سری — ABC دکتر خوب به بالا و در حال اجرا در چند هفته.

Shawn Williamson of Brightlight Pictures is gearing up to get back to work in what will be a very different setting due to new enhanced COVID-19 safety and health protocols. Photo credit: Handout
شاون ویلیامسون از Brightlight تصاویر در حال آماده سازی برای بازگشت به کار در چه خواهد بود بسیار متفاوت تنظیم با توجه به جدید افزایش COVID-19 ایمنی و سلامت پروتکل های. /PNG

در اوایل این ماه عمده استودیوهای هالیوود و اتحادیه های کارگری موفق به آهن از یک کاغذ سفید(ایمن راه رو به جلو)در افزایش ایمنی پروتکل که شامل محافظ ماسک های صورت برای تمام کردن دوربین مردم تحرک محدود در مجموعه تست مکرر و ایجاد ایمنی و بهداشت در نظارت بر مشاغل.

در B. C. نزديک به 50 محصولات بسته شد در اوایل ماه مارس با توجه به COVID-19 بحران است. در حال حاضر وجود دارد به نظر می رسد به یک نور افکن در پایان از خاموش شدن تونل به عنوان محصولات با احتیاط شروع به تنظیم تاریخ بازگشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب