هالیوود شمال: انیمیشن بخش کار سخت در طول COVID-19 همه گیر

محتوای مقالههالیوود شمالی گرفته شده است یک ضربه بزرگ از COVID-19 همه گیر تعطیل شاخه های فیلم استودیو و تمام صن

توسط MASTERNEWSS در 20 خرداد 1399

محتوای مقاله

هالیوود شمالی گرفته شده است یک ضربه بزرگ از COVID-19 همه گیر تعطیل شاخه های فیلم استودیو و تمام صنایع است که عرضه آنها.

اما به عنوان صنعت آماده به صورت فاز 3 استان چهار فاز راه اندازی مجدد طرح یک بخش کار کرده است سخت در سراسر.

استودیوهای انیمیشن مانند Sony Imageworks که در آن 2019 برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن های مرد عنکبوتی: به عنکبوت-آیه بود گروگان; و اتمی انیمیشن خانه از Netflix بازدید مانند گذشته بچه ها در زمین و ضرب و شتم اشکالات مشغول نگه داشتن.

به عنوان خدمات جریان نگه دارید اضافه کردن مشترکین نیاز برای محتوای جدید است که به معنی متحرک بیشتر پروژه های در حال گرفتن چراغ سبز به عنوان آنها می تواند انجام شود در انزوا مشغول به کار.

FILE - Jennifer Twiner McCarron has been named CEO of Vancouver film studio Thunderbird Entertainment. [PNG Merlin Archive]
جنیفر McCarron است مدیر عامل شرکت ونکوور استودیو فیلم Thunderbird, سرگرمی, pitured در استودیو قبل از COVID-19. مایک بل/فایل PNG/PNG

"من سپاسگزار برای کار در این صنعت که در آن ما باید توانایی به خارج از سایت و تولید گفت:" جنیفر McCarron, مدیر عامل و مدیر تاندربرد سرگرمی که دارای اتمی کارتون.

"همه 700-به علاوه از کارکنان ما در حال کار کردن سایت با کمی و یا بدون وقفه به تحویل و تاخیر. که هیجان انگیز است چرا که ما هرگز در نظر گرفته شده که نوع عملیات بدون وضعیت منحصر به فرد است که همه ما خودمان را پیدا کنید در حال حاضر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن